NiOh

Splugawiona Święta Góra - wiki NiOh

Zadanie to pojawia się w regionie Omi, to pierwsza misja fabularna, na jaką natrafiasz po zawitaniu tutaj. Realizujesz ją po wykonaniu misji Źródło zła i pokonaniu bossa Gasha-dokuro.

Poziom zadania: 120

Nagroda:

• Lekarstwo Shingiku x1;
  • Święta woda x1;
  • Magatama;
  • Drewno najwyższej jakości x6;
  • 6340 sztuk złota;
  • 23600 jednostek Amrity.

Liczba kodamów: 9

Zaczynasz w pobliżu kapliczki, idź z niej więc skorzystać. Skieruj się następnie do przejścia naprzeciwko kapliczki, a znajdziesz pierwszego kodama niniejszego zadania. Jest po prawej stronie miejsca, w którym zaczynasz.

Idź następnie do tutejszej jaskini. Na rozdrożu natrafisz na przeciwnika oraz ciało, przeszukaj je, a potem idź najpierw w prawo – przeszukaj tamtejsze ciało – i w lewo, obok pierwszego ciała. Natrafisz na grupę trzech przeciwników, poczekaj niech ze sobą trochę powalczą. Na koniec dobij tego, kto przeżył i zajmij się tutejszym krwawym grobem. Gdy to zrobisz, zmierzaj dalej.

Natrafisz na kolejne rozdroża. Zajmij się najpierw tunelem po prawej stronie – będzie tam duża skrzynia do przeszukania. Weź co uznasz za przydatne, a potem wracaj do głównego tunelu i idź lewym rozgałęzieniem. Na zewnątrz jaskini najpierw spoglądnij w lewo Będzie tam przeciwnik oraz ciało do przeszukania.

Wróć się do wyjścia z jaskini i idź do przodu. Pokonaj chodzące w oddali pokraki, a potem wejdź do wąskiego przejścia po prawej – na jego końcu będzie krwawy grób. Zlikwiduj go i wróć się. Śmigaj tym razem w lewo, a potem w prawo. Wejdziesz na niewielką polankę. Będzie na niej demon oraz trzy pomniejsze pokraki. Pozbądź się ich wszystkich, a następnie przeszukaj okoliczną dużą skrzynię.

Wracaj do głównej części komnaty i idź do przodu, ścieżkami do góry. Na ostatniej ścieżce kieruj się w lewo. Podejdź do krawędzi, a znajdziesz kodama. Będzie w niewielkiej jaskini w pobliżu ciała – uważaj na nietoperze. Odeślij go do chramu i idź dalej tą ścieżką, a potem wyżej i w prawo.

Po przejściu kawałka do przodu, zauważysz jaskinię po lewej. Na jej końcu będzie drabina. Nie idź tamtędy. Zamiast tego zmierzaj dalej do przodu. Dojdziesz w ten sposób do kolejnej kapliczki. Skorzystaj z niej i zmierzaj nadal do przodu. Dostrzeżesz wreszcie ciało w oddali i przeciwnika. Wroga ubij, a ciało przeszukaj.

Idź następnie dalej do przodu. Znajdziesz w ten sposób ciało. Obok niego będzie wąski korytarz. Wejdź tam i zrzuć na ziemię drabinę. Nie schodź jednak na dół, wróć się do kapliczki, miń ją i trzymaj się prawej strony, aż dostrzeżesz tunel z drabiną na końcu. Zejdź nią na dół i zmierzaj w prawo.

Pokonaj ptaszysko i idź w dół ścieżką, przy której było. Przeskocz przez krawędź po prawej, a nad urwiskiem znajdziesz kodama. Odeślij go do chramu. Idź następnie ścieżką w stronę domu. Pokonaj tamtejszego demona, przeszukaj ciało, wyciąg skarb ze studni oraz wejdź do budynku. W środku będzie ciało do przeszukania oraz mały kufer. Wejdź co uznasz za przydatne, a potem śmigaj dookoła budynku. Na jego tyłach będzie jeszcze jeden kodama.

Wróć się w okolicę miejsca, w którym było ptaszysko, a następnie kieruj się w pierwszy tunel po prawej stronie. Znajdziesz tam dużą skrzynię. Przeszukaj ją i zmierzaj dalej do przodu, znowu trzymaj się prawej i znowu wejdź pomiędzy skały. Ubij pokraki i przeszukaj ciało, a następnie kieruj się w lewo. Będzie tam ninja, więc koniecznie go wyeliminuj. Zrzuć potem tutejszą drabinę, celem utworzenia skrótu do kapliczki.

Gdy to zrobisz, idź dalej przed siebie. Na końcu tunelu, po lewej będzie demon. Ubij go koniecznie, a potem przeszukaj dużą skrzynię, obok której stał. Wróć następnie do jaskini i idź do przejścia naprzeciwko tego, w którym był demon. W oddali dostrzeżesz ciało do przeszukania. Idź więc do niego.

Wróć się następnie i podejdź do góry przejściem przy skałach. Ubij demona i przeszukaj ciało po drodze. Na górze przejdź wąskim pomostem i wejdź do jaskini. Po jej drugiej stronie, trzymaj się lewej strony, a w niewielkiej jaskini znajdziesz kodama. Odeślij go do chramu, wróć się i idź do końca w lewo.

Uważaj na nietoperze oraz dwie pokraki na końcu. Przy nietoperzach będzie ciało, przeszukaj je więc i śmigaj przejściem po prawej. Dojdziesz do kolejnego pomostu, idź nim więc do przodu. Na końcu skręć w prawo i cały czas przed siebie. Dojdziesz do długiego tunelu. Na jego końcu będzie demon, a gdy go pokonasz będziesz mógł zrzucić na dół drabinę, zyskując skrót do pierwszej kapliczki.

Nie schodź na dół, ale wracaj się i kieruj tym razem do góry. Uważaj na minę – ustrzel ją z łuku – a na końcu przejścia skręć w prawo. Trafisz na niewielką półkę skalną. Po jej prawej stronie znajdziesz kodama. Idź następnie w dół tutejszą ścieżką. Pokonaj demona i wróć się. Idąc do przodu wejdziesz do jaskini, z której przyszedłeś, tyle że poniżej kamiennych łuków.

Śmigaj do góry, a na końcu idź przed siebie. Na rozdrożu skręć w lewo, a znajdziesz dwa ciała, jedno na drzewie, drugie na końcu ścieżki. Wróć się i tym razem idź w prawo. Na końcu przejścia znajdziesz chatkę. Będzie w niej demon, więc pozbądź się go. Przeszukaj leżące w pobliżu ciało i wyjdź przez drzwi po drugiej stronie. Zaraz za chatą będzie kapliczka, skorzystaj z niej i zmierzaj dalej, schodami w dół.

Dojdziesz do mostu, nie przechodź jednak przez niego. Zamiast tego, zerknij za siebie. Przejdź po prawej stronie schodów. Będą tam dwie pokraki, krwawy grób oraz ciało do przeszukania. Mając wszystkich z głowy idź przez most. Pokonaj tamtejszego demona i dalej do przodu. W lesie, trzymaj się prawej strony, a znajdziesz kodama.

Idź drabiną obok mostu na dół. Przeszukaj leżące tam ciało i śmigaj do przodu, do jaskini. Przejdź nią na drugą stronę, a potem idź do góry ścieżką. Na szczycie, po prawej stronie jest budynek, otwórz jego drzwi, przeszukaj tamtejsze ciało i przejdź na drugą stronę, przez kolejne drzwi. Trafisz na gorące źródło, wykąp się więc i wracaj. Idź tym razem w drugą stronę, patrząc od wejścia, którym tu dotarłeś.

Trafisz tam na grupę pokrak, więc zlikwiduj je, a następnie przeszukaj ciało w kącie po lewej stronie. Następnie wyjdź na drewniany pomost i idź przed siebie. Dojdziesz w ten sposób do jaskini. W środku będzie demon, pokonaj go więc i idź dalej.

Zobaczysz przed sobą grupę przeciwników. Pozbądź się ich. Po prawej  stronie będzie droga w stronę mostu, którym tu dotarłeś. Pobiegaj po okolicy, przeszukaj ciała, a następnie kieruj się w lewo, dalej w głąb lasu.  Natrafisz na wejście do jaskini oraz ścieżkę do góry. Idź najpierw to jaskini. W środku znajdziesz kapliczkę oraz kodama – będzie przy ścianie, za kamieniami.

Skorzystaj z kapliczki, wyjdź na zewnątrz i kieruj się ścieżką po lewej do góry. Po drodze natrafisz na ciało, przeszukaj je więc i idź dalej do góry. Dojdziesz wreszcie do drewnianego budynku. W środku będzie przeciwnik, a po prawej stronie, przy ścianie kodama – odeślij go do chramu. To ostatni kodama niniejszej lokacji.

Idź wreszcie do środka budynku i przejdź przez drzwi. Trafisz do jaskini, śmigaj więc korytarzem przed siebie. Na jego końcu dojdziesz do jeszcze jednych drzwi, a za nimi czeka na Ciebie walka z bossem. Zetrzesz się z niejakim Ishida Mitsunari. Pamiętaj, aby po starciu zebrać wszystkie przydatne przedmioty, a potem zakończ zadanie.

bigboy177
edytował(a): 3 razy   ●   zmienił(a): 7266 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?