NiOh

Wspomnienia lilii śmierci - wiki NiOh

Zadanie to pojawia się na mapie regionu Tokai po tym, jak wykonasz misję fabularną Ucieczka z Igi oraz pokonasz bossa Wielka ropucha.

Poziom zadania: 78

Nagroda:

• Kosmyk włosów młodego samuraja x1;
  • Gałąź himorogi x1;
  • Święty proch x1;
  • 17400 sztuk złota;
  • 13240 jednostek Amrity.

Liczba kodamów: 7

Rozpoczynasz oczywiście w pobliżu kapliczki. Jeśli masz taką potrzebę, skorzystaj z niej. Jeśli nie, zmierzaj do przodu. Po dość długiej przechadzce dojdziesz do przeciwnika oraz pierwszego ciała do przeszukania. Idź następnie dalej w głąb lasu, Na rozdrożach znajdziesz jeszcze jedno ciało, a gdy je przeszukasz zmierzaj w lewo – będzie tam demon.

Ubij go i śmigaj do przodu. Dojdziesz na szczyt. Stoi tam demon przed wielką kulą oraz niewielka chata. Demona się pozbądź, kulę zepchnij, a do chaty zerknij. Będzie w niej skrzynia do przeszukania. Obok chaty będzie natomiast ciało. Przeszukaj je, po czym idź w dół ścieżką, po której w dół stoczył się głaz.

Dojdziesz do wodospadu, po jego lewej stronie jest ciało do przeszukania. Kolejne przed wodą, a następnie w wodzie – uważaj tylko, aby nie wpaść w głębię. Idź tam, gdzie to możliwe. Wróć się kawałek i trzymając się skał wejdź do jaskini za wodospadem. Będzie tam duża skrzynia oraz krwawy grób.

Po wyjściu z jaskini idź w lewo. Podejdź do krawędzi, a będziesz w stanie dosięgnąć do kolejnego ciała w wodzie. Idź następnie przy skałach po lewej na dół. Natrafisz w ten sposób na demona. Obok miejsca, w którym stał jest kodama – skrywa się pod wodospadem. Odeślij go więc do chramu. Zwróć następnie uwagę na to, że demon stał przy kamieniu, pchnij go na dół, a potem idź w wąskie przejście po prawej. Dotrzesz w ten sposób do gorącego źródła.

Po kąpieli wróć się do miejsca, w którym w dół spuściłeś kulę. Przejdź trochę na dół, a zobaczysz krwawy grób. Zerknij też w zaułek po lewej stronie – będzie tam ciało do przeszukania. Weź co uznasz za przydatne i śmigaj na sam dół strumieniem wody. Ubijesz po drodze glutowatego stwora z wody, a następnie znajdziesz ciało i krwawy grób.

Wracaj potem do góry i skręć w prawo. Kieruj się do miejsca, w którym jest okrągły demon. Dojdziesz w ten sposób do niewielkiego budynku. W środku są dwie parasolki, spróbuj je więc wyeliminować osobno. Gdy to zrobisz, w środku znajdziesz niewielki kufer. Obok budynku będzie natomiast ciało, a przy ścianie po lewej stronie, za skrzyniami, dostrzeżesz kodama.

Odeślij go do kapliczki i idź przed wejście do budynku. Na krawędzi skał będzie kolejne ciało. Kolejne znajdziesz jeśli pójdziesz pomiędzy skałami naprzeciwko budynku. Będzie tu pokraka, wyeliminuj ją, a potem skręć w prawo. Dojdziesz do upalonego drzewa oraz ciała. Ciało przeszukaj, a drzewo powal, tworząc skrót.

Nie korzystaj z niego jednak od razu, cofnij się nieco i trzymaj prawej strony, wchodząc znowu pomiędzy skały, tyle że na kolejną ścieżkę. Po lewej stronie tej ścieżki znajdziesz ciało, a po prawej, na końcu będzie kodama. Odeślij go do chramu, po czym śmigaj drzewem, które przed momentem przewaliłeś.

Dojdziesz w okolicę kolejnego budynku. Znajdziesz tu kulistego demona, a ponadto trzy ciała. Jedno przy krawędzi po prawej, drugie przy budynku, a trzecie na jego dachu. W środku budynku znajdziesz demona, ubij go zatem i przeszukaj dużą skrzynią, przed którą stoi. Wyjdź z budynku i podejdź nieco do góry ścieżką, zauważ, że możesz przeskoczyć tu w lewo, a pod sobą dostrzeżesz kodama. Odeślij go do kapliczki i idź w górę ścieżką. Zauważysz przed sobą krwawy grób i demona, po lewej stronie, na dachu będzie natomiast ciało, które widziałeś z dołu. Obok, przy skałach, gdzie był demon jest natomiast kapliczka – skorzystaj z niej.

Mając wszystko wracaj na korzeń, którym to dotarłeś. Przejdź na drugą stronę i podejdź do budynku, a potem idź przed siebie ścieżką po lewej stronie, prowadzącą w dół. Natrafisz na demona, więc pozbądź się go. Przed nim będzie ciało, więc przeszukaj je i zmierzaj dalej w dół. Dojdziesz do sporej bramy. Otwórz ją więc i wkraczaj do środka i idź w prawo, gdzie spaceruje następna pokraka. Ją też wyeliminuj i zerknij w prawo, zauważysz ścieżkę prowadzącą w dół.

Idąc nią w dół, najpierw po prawej, a potem po lewej stronie dostrzeżesz ciała do przeszukania. Zbieraj co uznasz za przydatne i cały czas śmigaj przed siebie. Dojdziesz w ten sposób do kolejnej kapliczki. Skorzystaj z niej, jeśli czujesz taką potrzebę.

Odejdź następnie od kapliczki i zmierzaj w lewo, dostrzeżesz tam ciało. Przeszukaj je, a potem idź kawałek dalej i za chramem przeszukaj jeszcze jedno ciało. Potem wejdź schodami obok do góry. Śmigaj nimi cały czas przed siebie, a dojdziesz do niewielkiego budynku. Będą przy nim dwa ciała oraz demon.

Następnie śmigaj do góry, ścieżką za budynkiem. Wejdziesz w ten sposób do sporej posiadłości. Przed sobą dostrzeżesz pokrakę i ciało przy murze, a po lewej stronie demona i krwawy grób. Zajmij się wszystkimi. Także pokraką, obok demona – w niewielkiej strażnicy. Będzie tam też ciało (znajdziesz przy nim klucz do świątyni Seiryuji), a jeśli zeskoczysz na dół znajdziesz kodama. Odeślij go do kapliczki, i wracaj do drugiego chramu.

Przy chramie, kieruj się do przodu i przejdź przez tutejsze ogrodzenie. Będzie tam demon, więc pozbądź się go. Gdy odejdzie w niepamięć idź w stronę tutejszego budynku, nie wchodź jednak do środka, ale obejdź go dookoła. Z tyłu będzie bowiem kodama. Dopiero po odesłaniu go do chramu idź do tutejszych drzwi. W środku będą dwie skrzynie – przeszukaj je.

Wracaj teraz na dziedziniec, na którym były zamknięte drzwi. Czyli obok tutejszej kapliczki i cały czas przed siebie oraz do góry. Na dziedzińcu idź do drzwi po prawej stronie i pozbądź się tamtejszego demona. Przeszukaj następnie wnętrze, będzie tu m.in. ciało. Naprzeciwko demona będą też drzwi, które otworzysz kluczem, a za nimi duża skrzynia.

Wyjdź z budynku i idź do drzwi po lewej stronie. Otwórz je, a zaraz za drzwiami, po prawej znajdziesz ostatniego kodama. Odeślij go do chramu i zmierzaj jeszcze wyżej. Przeszukaj okoliczne ciała, ubij napotkanych przeciwników, w tym demona i wkraczaj na arenę z kolejnym bossem. Czeka na Ciebie Ogrzyca. Po walce pozbieraj oczywiście wszystko co uznasz za stosowne, po czym zakończ zadanie, podchodząc do niewielkiej kapliczki na końcu areny.

bigboy177
edytował(a): 2 razy   ●   zmienił(a): 6276 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?