NiOh

• 4200 sztuk złota;
  • 1568 punktów Amrity.

Liczba kodamów: 8

Trzecia misja fabularna Nioh zaczyna się po tym, jak pokonasz Onryoki – drugiego bossa w grze. Zaczynasz od przerywnika. Po nim znajdziesz się w okolicy kapliczki. Jeśli chcesz zainwestować Amritę, zrób to, a następnie ruszaj przed siebie tunelem.

Na dole znajdziesz komnatę, a w niej dwójkę bandziorów. Pozbądź się ich po czym zerknij do niewielkiego zaułka po prawej stronie. Będzie tam skrzynia – przeszukaj ją. Wróć się kawałek i idź w dół przy skałach – ostrożnie, bo po kilku metrach z lewej wyskoczy przeciwnik.

Wreszcie dojdziesz do końca przejścia i do wejścia do jaskini. W środku czeka na Ciebie spore grono przeciwników (uwaga na nietoperze). Gdy pozbędziesz się wszystkich w głównej komnacie, zajmij się krwawym grobem, a następnie idź do tunelu po prawej stronie od wejścia, którym się tu dostałeś. Będzie tam skrzynia. Zauważ, że jest tu jeszcze jedna komnata, z boku, w niej także znajdziesz skrzynię i kodamę – odeślij go.

Po przeszukaniu obu skrzyń i załatwieniu sprawy z kodamą wracaj do głównej komnaty, skręć w prawo i przejdź pod drewnianym pomostem, a potem w dół korytarzem. Trzymaj się prawej strony i wejdź do pierwszej napotkanej komnaty. Będzie tam dwójka przeciwników – zlikwiduj ich, a od jednego otrzymasz klucz do pokoju szefa. Wróć się z nim do dużej komnaty z wieloma bandziorami i przejdź do góry tutejszą ścieżką – wcześniej nie byłeś w stanie otworzyć drzwi, teraz to zrobisz. W środku będzie jeden przeciwnik, duża skrzynia oraz kodama.

Po zebraniu wszystkiego wychodź na zewnątrz i wracaj do pokoju, z którym zdobyłeś klucz – pierwszy po prawej stronie. Idź nim do końca, a znajdziesz dziwną ścianę z oczami – uderz ją, aby zainicjować walkę – ciało do przeszukania i krwawy grób. Po zlikwidowaniu „ściany” przejdź przez otwarte przejście, a na jego końcu znajdziesz dużą skrzynię.

Przeszukaj skrzynię i wracaj się do korytarza, którym tu szedłeś – kontynuuj nim schodzenie na dół. Trafisz na kolejnego bandziora, a także następne przejście w prawo. Przejdź pomiędzy skałami, a w sporej komnacie znajdziesz dwóch przeciwników, ciało do przeszukania oraz skrzynię. Będzie tu też kolejny krwawy grób. Zajmij się nim i znowu idź w dół tunelem.

Wyjdziesz na wąskie przejście. Uważaj więc. Przy tunelu, z którego wyszedłeś będzie też dziwne urządzenie – zrób z niego użytek. Idź następnie w prawo i zlikwiduj tamtejszych przeciwników. Wejdź potem do mrocznego tunelu. Zniszcz drewniane skrzynie i przeszukaj ciało leżące za nimi. Po powrocie na zewnątrz kieruj się w lewo. Wejdź do tunelu, którym przyszedłeś i wróć się na samą górę. Przy pomocy kładki, którą otwarłeś przed momentem, będziesz mógł spaść przez skarpę, a potem na skałę i przeszukać leżące na niej ciało (będzie to też przy okazji skrót dla Ciebie).

Po przeszukaniu ciała idź przed siebie, wąskim przejściem w lewo. Po kilku krokach dostrzeżesz rozdroża, a na końcu przejścia z prawej strony będzie gorące źródło. Nim do niego wejdziesz ustrzel łucznika w oddali. Wykąpanie w źródle, przywróci Ci utracone punkty życia oraz ki. Gdy tak się stanie idź dalej, wracając się do głównego przejścia.

Po drodze trzymaj się lewej strony, a dostrzeżesz wąską jaskinię. Wejdź do niej i zlikwiduj przeciwnika na jej końcu. Będziesz mógł wówczas przeszukać leżące na ziemi ciało. Gdy to zrobisz, idź dalej, uważając na nietoperze, które lada moment wylecą z jaskini. Po kilku krokach znajdziesz dwa krwawe groby. Jeden po lewej stronie, drugi na wprost. Przy tym po lewej będzie do przeszukania ciało oraz kodama – obok otwartej skrzyni. W drugim przejściu będzie natomiast kapliczka.

Po skorzystaniu  kapliczki idź dalej, oświetlonym korytarzem. Trzymając się prawej strony natrafisz na sporo skrzyń. Zniszcz je, a odsłonisz pokrakę, ciało i przejście w stronę demona i krwawego grobu. Możesz iść do nich tędy, albo dookoła, idąc dalej korytarzem na wprost – polecam tę właśnie drogę, albowiem natrafisz w ten sposób na zaułek, a w nim znajdziesz ciało do przeszukania i dużą skrzynię.

Rozpraw się z nimi i idź dalej. Po drodze natrafisz na kodama – odeślij go do kapliczki – i  jednego łucznika. Zlikwiduj go, po czym zejdź na dół i pokonaj demona. Rozpraw się też z upiorem, po czym podejdź do jednej ze ścian. Zauważysz, że ma oczy – chlaśnij ją więc i zabij stwora, który z niej wyjdzie. Po ubiciu stwora wejdź do komnaty za nim. Będą tam dwa ciała do przeszukania.

Po zebraniu wszystkiego, co przydatne wróć się do góry i zejdź na dół ścieżką po lewej stronie. Na rozdrożu skieruj się w prawo. Na końcu przejścia znajdziesz ciało do przeszukania. Jedno ciało do przeszukania oraz kodama będą też powyżej, jeśli chcesz je zdobyć musisz się wrócić w okolice dużej skrzyni, jeszcze przed walką z demonem i zeskoczyć przez krawędź po lewej stronie.

Po jego przeszukaniu zeskocz na dół, trafisz z powrotem do tunelu. Idź nim wówczas w przeciwną stronę. Wejdziesz do sporej groty. Po lewej stronie będzie drabina, a po prawej schody w dół i ciało do przeszukania.

Najpierw idź po drabinie. Pozbądź się dwóch pokrak i zajmij upiorem z krwawego grobu. Gdy to zrobisz idź dalej do przodu, a znajdziesz kodama. Odeślij go do kapliczki, a potem wracaj z powrotem drabiną do góry. Tym razem idź w prawo, w stronę ciała.

Po drodze natrafisz na przeciwnika, więc uważaj. Zlikwiduj go i idź dalej. Mniej więcej w połowie dostrzeżesz ścieżkę po lewej stronie – jest poniżej drogi, którą się przemieszczasz. Zeskocz na nią i idź do przodu. W stronę demona – pokonaj go, a potem obal drabinę po prawej – otwierając sobie skrót – i podejdź do przodu, w przejściu pomiędzy skałami znajdziesz kapliczkę.

Skorzystaj z niej lub nie i spadnij po lewej stronie w dół. Trafisz na ścieżkę, na końcu której jest drabina. Zrób z niej użytek i idź tak jak przedtem, prawym przejściem, cały czas do przodu. Przed sobą dostrzeżesz wreszcie demona, po prawej będzie też grota z nietoperzami, więc ostrożnie. Podejdź demona od tyłu i zlikwiduj go szybkimi ciosami. Następnie przeszukaj ciało, które leży przed nim.

Wróć się potem kawałek do góry i wejdź do groty, z której wyleciały nietoperze, idź nią do przodu, a potem tunelem w dół, przeszukując ciało. Po przejściu sporego kawałka znajdziesz wreszcie jeszcze jedno ciało i pędzlującego je oponenta. Wroga zabij, ciało przeszukaj i śmigaj dalej. Zejdziesz na samo dno groty. Uważaj, bo będzie tu sporo przeciwników, w tym demony.

Po zlikwidowaniu tego najbliżej, kieruj się w lewo, w stronę skał. Będąc bliżej zauważysz drabinę. Wejdź nią do góry i pozbądź się przeciwników, a także przeszukaj ciało. Następnie wróć na dół i rozejrzyj się z lewej strony. Dostrzeżesz demona. Idź go ubij, po czym przeszukaj dwa ciała w jego pobliżu. Na koniec zlikwiduj upiora z krwawego grobu.

Gdy to zrobisz idź w przeciwną stronę wielkiej groty, trzymając się lewej strony. Znajdziesz wreszcie wąskie przejście. Gdy wejdziesz do środka, uciekać zacznie dziwny, przypominający żółwia stwór (to kappa), biegnij za nim i zlikwiduj go, a zgarniesz sporo łupów. Wróć następnie do jaskini, z której wybiegł, a na jej końcu znajdziesz krwawy grób i kodamę – pomiędzy kryształami.

Wychodź z jaskini, a naprzeciwko wejścia zauważysz ciało do przeszukania. Trzymając się nadal lewej strony, dostrzeżesz świecącą się na niebiesko grotę. Uważaj na nietoperze i wejdź do niej, a znajdziesz ciało do przeszukania. Mając ją wyjdź na środek groty, a zauważysz, że czekają cię jeszcze starcia z trzema demonami oraz dwa krwawe groby. Zrób z nimi porządek w dowolnej kolejności.

Po zlikwidowaniu demona po prawej stronie, zauważ, że przy skałach jest wąskie przejście. Z jego pomocą dostaniesz się do niewielkiej komnaty. Będzie w niej przeciwnik, duża skrzynia oraz, przy niewielkim kamieniu, kodama. W środkowej części głównej groty – tam gdzie są dwa demony – będzie ciało do przeszukania oraz krwawy grób. Z lewej strony jest natomiast demon, który blokuje drogę dalej. Ubij go i wchodź do jaskini, przeszukując ciało po lewej stronie wejścia.

W środku śmigaj do góry tunelem. Rozglądaj się po korytarzach, bo w dwóch z nich, po lewej stronie, będą ciała do przeszukania. Po prawej zaś krwawy grób. Na koniec zeskocz na dół wielkiej komnaty z wiszącymi u sufitu zwłokami, a rozpocznie się pojedynek z bossem. Tym razem zetrzesz się z dziwną kobietą zwaną Hino-Enma.

bigboy177
edytował(a): 3 razy   ●   zmienił(a): 8543 znaki

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?