NiOh

Nieśmiertelny płomień - wiki NiOh

Zadanie to dostępne jest w regionie Sekigahara. To pierwsza misja fabularna, gdy tutaj docierasz. Robisz to po misji fabularnej Splugawiony zamek oraz pokonaniu Okatsu.

Poziom zadania: 96

Nagroda:

• Schemat kowalski: Hikoemon Ichimonji;
  • Schemat kowalski: Zbrojna fanatyka;
  • Hikoemon Ichimonji (ogień);
  • Zbrojna fanatyka: kabuto (ś);
  • 21000 sztuk złota;
  • 21432 jednostki Amrity.

Liczba kodamów: 9

Uwaga: Beczki z płynem chronią Cię przed ogniem. Znajdujesz je w wielu miejscach. Zniszcz je, a pokryją Cię mazią, która pozwoli Ci biegać pośród płomieni.

Zaczynasz w pobliżu kapliczki, skorzystaj z niej więc i śmigaj dalej, wąskimi przejściami pośród płomieni. Przy przejściu w prawo leżeć będzie ciało, przeszukaj je, a potem idź dalej w lewo, do końca przejścia. Za gruzami znajdziesz tu kodama. Odeślij go do chramu i śmigaj z powrotem, tam gdzie było ciało, tym razem idź przez tutejsze przejście.

Po drodze zlikwidujesz stojącego przed Tobą demona. Idź następnie przez niewielki zbiornik wodny i trzymaj się lewej strony, a potem przejdź przez zrujnowany budynek obok płomieni. I do przodu, ale nie do budynku po lewej. Po prawej stronie, nieco dalej będzie bowiem budynek z dwoma pokrakami oraz duża skrzynia do przeszukania. Obok tego budynku jest też ciało, dostaniesz się jednak do niego idąc dookoła.

Wróć się wreszcie i idź w stronę wejścia do budynku, po drodze wydobywając skarb ze studni. Po wejściu do środka idź do przodu. Za zakrętem natrafisz na wojownika, pokonaj go i śmigaj dalej. Trzymaj się prawej strony, a dostrzeżesz drabinę. Wejdź nią do góry i zrzuć na dół zbiornik z wodą – otworzysz sobie dzięki temu skrót. Zeskocz następnie na ziemię, po drugiej stronie muru – będzie tam ciało do przeszukania oraz kodama. Odeślij go do chramu, a potem przed siebie, w prawo i znowu do budynku.

Idź zatem dalej do przodu, przejściem po prawej stronie. Na końcu znajdziesz przeciwnika oraz ciało do przeszukania. Mając je, wróć się i przejdź przez drugie przejście, to obok, prowadzące w stronę zamku. Przejdź przez bramę, potem schodami do góry i przez jeszcze jedną bramę. Po prawej będzie ściana z oczami – zrób z nią porządek. Po drugiej stronie znajdziesz za beczkami kodama – odeślij go do kapliczki, a potem zejdź na dół tutejszą drabiną.

Na dole kieruj się w lewo, aż dojdziesz do drzwi. Otwórz je, a potem kratę przed sobą, dzięki temu odblokujesz sobie skrót do kapliczki. Skorzystaj z niej, jeśli masz taką potrzebę i wracaj na drabinę, a potem za ogrodzenie. Po drugiej stronie idź do przodu, w stronę płomieni. Obok nich będzie drabina, wejdź więc na nią i przejdź po kładce do drabiny po przeciwnej strony, a tam kolejną drabiną zejdź na ziemię.

Wejdź do spalonego budynku, a w środku ubij pokrakę i przeszukaj ciało. Wyjście i droga dalej jest po lewej stronie, skorzystaj więc z niej i ponownie przed siebie. Natrafisz w ten sposób na ciało do przeszukania oraz drabinę na dach. Na szczycie będzie jeszcze jeden bandzior oraz ciało do przeszukania. Zerknij potem w prawo, zeskocz tam na ziemię, a pośród gruzów znajdziesz kodama.

Odeślij go do chramu i śmigaj do przodu. Natrafisz na kolejnego demona, krwawy grób oraz ciało do przeszukania. Po zrobieniu z nimi porządku nie idź jednak przed siebie, ale zerknij w prawo. Idź za drewniane ogrodzenie, a natrafisz na ciało oraz demona przy nim. Wróć potem na główną ścieżkę i idź przez bramę na końcu, przy okazji przeszukując leżące przy niej ciało.

Trafisz na drewniany pomost. Na jego końcu będzie demon, więc pozbądź się go, a potem przebiegnij przez ogień (mając pełne zdrowie!) obok pomostu. Pod pomostem jest bowiem kodama, przy filarach. Odeślij go do kapliczki. Wróć potem w okolicę ognia i otwórz drzwi obok niego, za nimi znajdziesz dużą skrzynię. Przeszukaj ją i wróć na pomost, a potem zmierzaj przed siebie. Za pomostem, przed sobą, za belkami znajdziesz ciało do przeszukania. Po lewej stronie będzie natomiast kapliczka – skorzystaj z niej koniecznie, a następnie idź do budynku naprzeciwko niej.

W środku śmigaj na piętro i przed siebie, potem na dół po schodach. W tutejszych pomieszczeniach znajdziesz dużą skrzynię, a także drzwi, którymi wyjdziesz na zewnątrz. Otwórz je, wróć do góry i idź dalej, przejściem po lewej stronie schodów. Przejdź przez nie i otwórz drzwi na końcu. Nie wchodź do tutejszego budynku, zamiast tego, obejdź go dookoła, a znajdziesz kodama. Ubij następnie demona poniżej i idź przejściem, w którym stał. Następnie w lewo. Pośród płomieni będzie krwawy grób oraz skrzynia. Wróć następnie do budynku, a w środku znajdziesz małą skrzynkę.

Po jej przeszukaniu idź znowu na tyły i schodami śmigaj do góry, w lewo i przed siebie. Dojdziesz do drabiny. Wejdź na nią, a potem na daszek. Z daszku zeskocz na ten niżej, a potem śmigaj do przodu, aby dotrzeć do kodama – odeślij go do chramu – i dużej skrzyni. Przeszukaj ją i wracaj w okolicę drabiny. Tym razem na nią nie wchodź. Zamiast tego zmierzaj w lewo. Dojdziesz wreszcie do kolejnej kapliczki.

Gdy to zrobisz idź w prawo, do ściany. Przeszukaj tamtejszą dużą skrzynię i zeskocz na dół po prawej stronie. Przy skale będzie tu kodama – odeślij go do kapliczki. Wejdź następnie tutejszym przejściem do góry, a trafisz na demona i drzwi – otwórz je, aby odblokować skrót do kapliczki. Idź teraz w lewo od kapliczki i przed siebie.

Ubij dwie pokraki i cały czas do przodu. Obejdziesz budynek niejako dookoła. Natrafisz wreszcie na demona. Pokonaj go i wejdź drabiną w jego pobliżu do góry. Przejdź po pomoście i zejdź drabiną po drugiej stronie. Znajdziesz tam kilku przeciwników oraz krwawy grób. Przy murze będą też drzwi, stanowiące skrót do kapliczki. Otwórz je, a potem wróć się i wejdź do tutejszego budynku, korzystając z podwójnych wrót.

Po lewej stronie jest beczka, uderz w nią i przebiegnij przez ogień. Po lewej będzie ciało do przeszukania, a po prawej przeciwnik – ubij go. Uważaj, aby nie spaść na dół przez dziurę w podłodze. Jeśli tak się stanie. Zlikwiduj tutejszych przeciwników, w tym także krwawy grób, w ciemnym pokoju z okrągłym demonem będzie też kodama (ostatni), więc tak czy tak zejdź zejście na dół, aby go odnaleźć.

Wróć wreszcie do góry, a tam szukaj drabiny w dół. Nie tej przy schodach, ale tej za drzwiami. Jest ona za linią płomienia, za którą jest ciało. Drabiną zejdziesz w dół, a na końcu wąskiego przejścia znajdziesz drzwi. Otwórz je, dzięki czemu otworzysz sobie też skrót.

Wróć do góry i idź w prawo od drabiny. Znajdziesz tam klatkę schodową. Obok niej będzie drabina w dół, a tam gorące źródło. Po wejściu po schodach natrafisz natomiast na spore wrota, a za nimi znajdziesz demona oraz grupkę pokrak. Ubij wszystkich i przejdź przez drzwi po drugiej stronie areny. W korytarzu, po lewej stronie znajdziesz ciało, a po prawej schody do góry.

Natrafisz na kolejną arenę. Tym razem z bossem. Czeka tu na ciebie Saika Magoichi. Po wygranej z nim pamiętaj o pozbieraniu wszystkich przydatnych gratów. Dopiero wówczas zakończ zadanie.

bigboy177
edytował(a): 2 razy   ●   zmienił(a): 6969 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?