NiOh

Siedem dobrych znaków - wiki NiOh

Zadanie to pojawia się na mapie regionu Tokai po tym, jak wykonasz misję Wspomnienia lilii śmierci i pokonasz Ogrzycę.

Poziom zadania: 80

Nagroda:

• Gest Taniec Kodamy;
  • Misa kodamy;
  • Zamieszkana misa kodamy x7;
  • Drewno wysokiej jakości;
  • 23700 sztuk złota;
  • 25928 jednostek Amrity.

Liczba kodamów: 0

Zaczynasz w pobliżu kapliczki. Odwiedź ją, a następnie śmigaj schodami na dół. Za bramą skieruj się w lewo, ubij pokrakę i przeszukaj ciało. Wejdź potem do budynku po lewej, a w środku znajdziesz jeszcze jedno ciało, przeszukaj je i obejdź budynek dookoła. Będzie tam jeszcze jedna pokraka.

Wróć następnie przed budynek i idź przejściem w dół – uprzednio interesując się studnią po lewej stronie. Idąc pomiędzy skałami natrafisz na ciało do przeszukania. Wreszcie także na demona, rezydującego w okolicy niewielkiego pomostu – będzie nim upiór.  Ubij go i przeszukaj dużą skrzynię na końcu pomostu.

Kieruj się następnie w stronę ogrodzenia. Pozbądź się upiora w krwawym grobie, zerknij do skrzyni obok schodów, a potem podejdź do góry. Ubij oponenta na dziedzińcu i idź do wrót na końcu. Nie przechodź przez nie od razu, najpierw zerknij za budynek. Będzie tam ciało do przeszukania. Dopiero wtedy właź do środka. Będzie tam kodama. Odeślij go do chramu.

Wyjdź z budynku i idź w prawo, trzymaj się prawej, a dostrzeżesz schody. Śmigaj tamtejszym przejściem do góry, uważając na parasolki. Na szczycie dostrzeżesz ciało przy murze oraz przejście po lewej. Na jego końcu będzie wieża, a w niej kodama – odeślij go do chramu.

Zeskocz z wieży na dół, ubij pokrakę, przeszukaj ciało obok niej i idź przed siebie, w stronę miejsca, z którego przyszedłeś. Skorzystaj z kapliczki, a potem przechodź przez duże drzwi na dziedzińcu. Za drzwiami trzymaj się prawej strony i idź ścieżką do góry.

Dojdziesz do budynku, będzie w nim mały kufer, więc przeszukaj go. Wyjdź potem na zewnątrz i podejdź do krawędzi skał przed sobą, będzie tam ciało. Poniżej natomiast krwawy grób oraz kodama. Dotrzesz do nich, wracając się kawałek i idąc w lewo, wąską ścieżką przy skałach. Przy okazji zbierz przeszukaj oczywiście ciała. Uważaj też na głaz oraz pokrakę za nim na końcu ścieżki, na górze. Na dole rzeczki odeślij do kapliczki kodama i pozbądź się upiora z krwawego grobu.

Po zrobieniu tego idź rzeką do góry. Zabij przerośniętą bestię i idź w lewo, wąskim przejściem. Znajdziesz gorące źródło. Wykąp się w nim, wracaj do rzeki i zmierzaj wyżej. Dojdziesz do dużego wodospadu, w wodzie będzie ciało – podejdź do niego ostrożnie, trzymając się lewej. Idź potem dalej przed siebie, a za wodospadem znajdziesz jaskinię. Będzie w niej duża skrzynia. Przeszukaj ją, wróć na zewnątrz i idź do przodu. Na skałach po prawej stronie będzie kolejny kodama.

Odeślij go do chramu i wróć się na główną ścieżkę, po czym zmierzaj do góry. Trafisz na niewielki dom. Obok niego jest kapliczka. Skorzystaj z niej i śmigaj ścieżką pośród drzew w dół. Na końcu ścieżki dojdziesz do rozwidlenia. Idź najpierw na dół. Ubij demona i idź do przodu. Trafisz w ten sposób w okolicę domu. W jego środku będzie ciało do przeszukania.

Weź z niego co uznasz za stosowne i wróć się kawałek do góry. Po lewej stronie czerwonych kwiatów będzie przejście. Skorzystaj z niego i zmierzaj w stronę stracha na wróble. Zlikwiduj tamtejsze pokraki, a potem zerknij w lewo, dostrzeżesz kodama. Odeślij go do chramu, po czym spoglądnij w prawo, będzie tu ciało do przeszukania.

Na koniec przejdź na dach, zeskocz na dół i śmigaj ścieżką do góry, cały czas do góry. Natrafisz tu na grupę przeciwników. Zlikwiduj więc wszystkich, przeszukaj dużą skrzynię po lewej, a na końcu przejścia znajdziesz ostatniego kodama. Odeślij go do chramu. Jako że masz wszystkie, będziesz w stanie zakończyć zadanie.

bigboy177
edytował(a): 1 raz   ●   zmienił(a): 3735 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?