GTA Online: Rockstar Games radzi, by nie nadpisywać pustego slotu starej postaci nowym bohaterem. Problem przydarzył się również nam.

Firma Rockstar Games wydała oświadczenie odnośnie problemu znikających postaci w Grand Theft Auto Online, który napotkał niektórych graczy.

@ 08.10.2013, 19:17
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
To ja
ps3, xbox 360

GTA Online: Rockstar Games radzi, by nie nadpisywać pustego slotu starej postaci nowym bohaterem. Problem przydarzył się również nam.

Firma Rockstar Games wydała oświadczenie odnośnie problemu znikających postaci w Grand Theft Auto Online, który napotkał niektórych graczy. Deweloper radzi, by w takim przypadku nie tworzyć nowego bohatera w pustym slocie utraconej postaci, ponieważ w dalszym ciągu jest ona zapisana na serwerach. Jeśli zostaną one znów uruchomione, nasz protagonista wróci na swoje miejsce.

"Jeżeli raz stworzona postać nie pojawi się w menu wyboru po wejściu do GTA Online, prosimy wrocić do trybu fabularnego i ponownie wybrać GTA Online z menu pauzy. Czynność tę należy wykonywać aż do skutku." - czytamy. Po otrzymaniu komunikatu "Serwery chmury Rockstar są obecnie niedostępne" procedura postępowania wygląda identycznie. Nie należy klikać w przycisk "Retry".

GTA Online: Rockstar Games radzi, by nie nadpisywać pustego slotu starej postaci nowym bohaterem. Problem przydarzył się również nam.
Problem usuniętych zapisów pojawił się także w moim przypadku. Mogę jednak potwierdzić, że cały swój dobytek ujrzałem z powrotem po tym, jak zapisy stanu gry zostały włączone ponownie. W świecie rozgrywek wieloosobowych spędziłem już parę godzin, a recenzja na łamach MiastaGier zostanie opublikowana za kilka dni. Dogłębnie poznanie Grand Theft Auto Online wymaga jednak czasu, ponieważ to naprawdę wielki projekt. Poszczególne tryby gry, zadania, misje co-op czy wyścigi odblokowują się wraz ze wzrostem doświadczenia, a tych jest ogromna ilość. To taka jakby druga kampania, tylko z żywymi graczami. Niestety, pierwszą, treningową misję udało mi się przejść dopiero w sobotę, po wyeliminowaniu większych błędów drogą aktualizacji. Na szczęście w chwili obecnej gra się komfortowo.


Więcej filmów z Grand Theft Auto V

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosSadzio   @   20:44, 08.10.2013
Spoko, mi jak dotąd i tak nie udało się wejść do GTA:O Uśmiech
0 kudosremik1976   @   20:48, 08.10.2013
Chyba nie każdemu gra się komfortowo. Widząc po swoich znajomych z PS3 grających w GTA V prawie nikt nie gra w sieci, widziałem tylko jedną grającą osobę, która w komentarzu swojego profilu napisała krótko "GTAVO żenujące". Tak jak grało codziennie w singla z trzydzieści parę osób, które były zachwycone grą , tak teraz nie gra już nikt. Tyle wydanej kasy, tyle ludzi pracujących przy projekcie i doświadczenie jakim dysponuje Rockstar, a taką niedoróbkę wypuścili. Pewnie jak zwykle wszystkiemu jest winny ten ich zbugowany Rockstar Games Social Club. Mam nadzieję, że nie zrobią tego co w GTA IV i nie oleją zwyczajnie graczy tak jak mają to w zwyczaju robić z multiplayerami swoich gier.
0 kudosMicMus123456789   @   21:08, 08.10.2013
Praktyka czyni mistrza. Przy kolejnym GTA czy ogólnie następnej grze pewnie aż takich błędów nie będzie. Ale mimo wszystko szkoda, że taką grę trapią takie problemy.

Ciekawe kiedy GTAO będzie działać w 100%.
0 kudosremik1976   @   21:13, 08.10.2013
Cytat: Mic
Praktyka czyni mistrza.

To raczej nie działa w przypadku Rockstara. Po bardzo dobrym multi w RDR, to co teraz zrobili jest naprawdę żałosne.
0 kudosMicMus123456789   @   21:18, 08.10.2013
Nikt nie jest doskonały, a ja nie należe do ludzi, którzy teraz będę tylko jechać na Rockstar za wpadkę z multi.
0 kudosremik1976   @   21:36, 08.10.2013
To nie jest pierwsza wpadka. Ja akurat jestem zdania, że jak ktoś za coś bierze pieniądze lub jak w przypadku GTA V już wziął pieniądze, to nie ma prawa pozwalać sobie na niedoskonałości tym bardziej, że zapewniał wcześniej o wysokiej jakości swojego produktu.
0 kudosMicMus123456789   @   21:39, 08.10.2013
Multi to tylko dodatek, singiel jest ważny Uśmiech Dla mnie osobiście nie ma znaczenia jak multi działa, prędzej czy później będzie działać poprawnie. Boli, że są takie błędy, ale one się zdarzają. A wpadki czy błędy zdarzają się najlepszym.
0 kudosLucas-AT   @   21:49, 08.10.2013
Pierwszego dnia na serwerach było już 15mln graczy. To jak dziki, niekontrolowany tłum, który wpada do sklepu i przewraca towar na półkach. Minie trochę czasu zanim obsługa cały bałagan posprzata.

Najważniejsze, że sama gra jest dobra w online. Błędy techniczne idzie usunąć. Jak gra jest do kitu, to nie da się z tym już nic zrobić. W ubiegłym tygodniu nie dało się grać, ale teraz na X360 jest w miarę ok. Czasami tylko mam długi loading lub inny bug.

Inaczej też patrzę na sytuację, gdzie deweloper specjalnie na siłę wciska jakiś DRM (SimCity, Diablo III) i on jest przyczyną problemów, a inaczej jak wynika to po prostu z przeciążenia.
0 kudosFox46   @   01:03, 09.10.2013
Czyli na to wychodzi że za jakiś tydzień będzie się dało grać w 100% komfortowo.
0 kudosKreTsky   @   01:31, 09.10.2013
Mnie dalej dziwi, ze ten tryb nie zostal porzadnie przetestowany. Wydajac tak swietna gre nie powinni wypuszczac takiego bubla i zwalic testowanie na graczy. Najlepiej poczekac w singlu, az caly burdel zostanie usuniety ;]
0 kudosSinBoy   @   08:57, 09.10.2013
@KreTsky
Weź pod uwagę, że gra została sprzedana znacznie lepiej niż R* sobie wymarzyło. Domyślam się, że z multi też nie byli pewni ile osób zacznie grać. Ciężko jest sprawdzić jak będą się sprawdzać serwery skoro nie ma się do dyspozycji (jak napisał ktoś wcześniej) 15mln osób.
0 kudosshuwar   @   09:06, 09.10.2013
A jak to przetestować? Co innego wygenerować sztuczny ruch i obciążenie 15 mln użytkowników a co innego obsłużyć to w rzeczywistości. Te 15 mln userów mieszka w różnych lokalizacjach, każdy ma inny transfer, sprzęt itp. W labie producent może ustawić 100 komputerów, które będą logowały się na serwery GTA powiedzmy 1000 razy w tym samym czasie udając inną maszynę. Ale to nadal jest udawanie a nie rzeczywistość.

Poczekajcie i zacznijcie narzekać jeśli problem nie zostanie rozwiązany.
0 kudosShodan155   @   11:23, 09.10.2013
133 poziom jak na razie, bez większych problemów.
Dodaj Odpowiedź