Guild Wars 2 zadebiutował, a ArenaNet jest zadowolone
Premiera Guild Wars 2 to chyba najważniejsze wydarzenie na rynku MMO w bieżącym roku, a gra wydaje się spełniać pokładane w niej nadzieje.
Dirian @ 28.08.2012, 20:08
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc
Premiera Guild Wars 2 to chyba najważniejsze wydarzenie na rynku MMO w bieżącym roku, a gra wydaje się spełniać pokładane w niej nadzieje. Twórcy - studio ArenaNet - również są zadowoleni, a wszystko to dzięki bardzo optymistycznym wynikom.
Tytuł przedpremierowo zamówiło bowiem ponad milion graczy, co już jest liczbą godną podziwu. Pre-order dodawał ciekawy bonus, a mianowicie możliwość zagrania na trzy dni przed oficjalną premierą, która przypadła na dzisiaj. Niby nie jest to ogromna ilość czasu, ale w sieci już pojawiły się doniesienia o pierwszej osobie, która zdążyła nabić maksymalny, 80 poziom. Zrobiła to przy pomocy członków gildii, wykorzystując tzw. crafting, za który dostaje się dodatkowe punkty doświadczenia (chłopaki znosili surowce, a gościu klepał przedmioty i expa).
ArenaNet już zapewnia, że są świadomi zaistniałej sytuacji i przyjrzą się sprawie, tak by podobne wydarzenia nie miały miejsca w przyszłości. Poziom został zdobyty jednak legalnie, bo przecież nikt nie wykorzystywał tutaj żadnego błędu, więc niejaki Surfeuz najprawdopodobniej uniknie przykrych konsekwencji.
Wracając zaś do liczb, studio poinformowało, że w pewnym momencie, jeszcze przed premierą, na serwerach biegało jednocześnie aż 400 tysięcy graczy. Jak sami się pewnie domyślacie, taki ruch spowodował trochę problemów, a w sieci już zdążyły pojawić się szydercze obrazki, takie jak ten powyżej. Nie jest chyba jednak tak tragicznie, jak w przypadku afery z logowaniem do Diablo III, o której było głośno jeszcze na długo po premierze. A Wy, biegacie już po świecie Tyrii?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler