Elex II (PS5) - okladka

Elex II (PS5)

Premiera:
01 marca 2022
Premiera PL:
01 marca 2022
Platformy:
Gatunek:
RPG / Akcja
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (0)Gram (0)Ukończone (1)Kupię (0)

Opis Elex II (PS5)
Materdea @ 11:10 16.06.2021
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻

Śr. długość gry: 65h 7min

+ czaswięcej

Elex II to kontynuacja cRPG-a akcji z 2017 roku od niemieckiego studia Piranha Bytes. Autorzy gry są znani m.in. z kultowej w Polsce serii Gothic oraz marki Risen.

Fabuła Elex II wrzuca gracza na planetęMagalan kilka lat po wydarzeniach z pierwszej odsłony. Świat, w którym średniowieczne realia wymieszane z fantasy łączą się z zaawansowaną technologią rodem z filmów science fiction znów staje się areną walk. Wcielamy się w bohatera pierwszej części Elex - Jaksa. Jax przez ten czas stronił od ludzkich skupisk, jednak nadchodzące zagrożenie zmusiło go do wyjścia i stawienia czoła nadciągającemu złu.

Rozgrywka Elex II to klasyczne rozwiązania dla gatunku cRPG akcji. Tytuł oferuje zróżnicowany i otwarty świat, który gracz może swobodnie eksplorować - na przykład poprzez posiadany przez Jaksa plecak odrzutowy lub punkty kontrolne stanowiące miejsce szybkiego przemieszczania się pomiędzy różnymi punktami na rozległej mapie. Kamerę umieszczono za plecami bohatera, którego zadaniem jest wykonywanie zadań głównych oraz pobocznych, interakcja z postaciami niezależnymi, walka z przeciwnikami przy pomocy posiadanego oręża oraz specjalnych umiejętności, a także okazjonalne rozwiązywanie zagadek środowiskowych. Wśród przeciwników znajdziemy zarówno nieprzychylnie nastawionych do nas ludzi jak i mutanty zamieszkujące okoliczne środowiska.

Do Elex II powraca możliwość przyłączania się do poszczególnych stronnictw znajdujących się na Magalanie. Powracają te znane z "jedynki", ale dojdą też nowe, jak np. Morkonowie stylizowani na członków postapokaliptycznego ugrupowania rodem z filmu Mad Max.

PEGI: Od 16 latZawiera przemocZawiera mocny językZawiera treści związane z narkotykami
Screeny z Elex II (PS5)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   11:25, 04.06.2023
Po przejściu Elex'a 2 pierwsze co mi przychodzi na myśl to to, że bronie dystansowe są zdecydowanie zbyt potężne. W jedyne uważałem je za całkowicie bezużyteczne, w dójce już są nieodłącznym elementem ekwipunku. Pół gry przeszedłem tylko z karabinem, strzelbą i granatnikiem, żeby było ciekawiej każda z broni ma swój imienny odpowiednik, który jest znacznie potężniejszy, a przez to jeszcze łatwiej było pokonywać kolejnych przeciwników. Zabawnie też oglądało się cut-scenki i te wszystkie inne zabiegi reżyserskie podpatrzone w innych tytułach. Fajnie, że próbują się rozwijać pod tym względem, ale muszę powiedzieć, że animacje są przekomiczne i nieco drewniane xD