Wiedźmin 3: Dziki Gon (PC) - okladka

Wiedźmin 3: Dziki Gon (PC)

Premiera:
19 maja 2015
Premiera PL:
19 maja 2015
Platformy:
Gatunek:
RPG
Język:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (458)Gram (165)Ukończone (213)Kupisz (138)

Opis Wiedźmin 3: Dziki Gon (PC)
DevMat @ 22:04 24.10.2012

Śr. długość gry: 94h 54min

+ czaswięcej

Wiedźmin 3: Dziki Gon to wieńcząca trylogię odsłona serii gier RPG od polskiego studia CD Projekt RED.

Wiedźmin 3 po raz kolejny przedstawia nam losy Geralta z Rivii. Sama fabuła splata ze sobą kilka oddzielnych wątków. Podczas naszej podróży po świecie, Wiedźmin odzyskuje pamięć i wyrusza na poszukiwanie bliskich. W między czasie angażuje się w inwazję Nilfgaardu i inne wątki polityczne, oraz ściga tytułowy Dziki Gon. Twórcy umożliwili także wykonywanie zadań dodatkowych, zlecanych przez napotkane osoby.

Nowością w serii jest całkowicie otwarty świat. Grającego nie ograniczają żadne ściany ani mury. Tym samym, aby nie fundować graczom monotonnych podróży, wprowadzone zostały punkty szybkiej podróży, a także możliwość jazdy konno. Sama mapa jest o trzydzieści razy bardziej rozległa, niż w przypadku poprzedniczki. Ponadto świat oferuje zmienne warunki atmosferyczne, które wpływają nawet na potwory. Autorzy zdecydowali się wprowadzić rozpoznania przed wykonywaniem misji. Tak więc Geralt przed wyruszeniem na łowy, może zebrać przydatne informacje na temat zdobyczy. Może się okazać że bestia pojawia się jedynie w odpowiednich warunkach i aby ją pokonać niezbędne jest skorzystanie z odpowiednich narzędzi i celowanie w jedyny odsłonięty punkt.

Zastosowanie autorskiego silnika REDengine 3 pozwoliło na znaczne zmiany w systemie walki. Przede wszystkim mamy dużo więcej dostępnych animacji postaci. Jest ich bowiem aż 96, co przy 20 w poprzedniczce robi wrażenie. Wprowadzony został także system uników, blokowania, a także zatrzymywania ataków. Naturalnie nie zabrakło efektownych starć z bossami, które teraz nie są już oskryptowane. Pojawiła się także możliwość, aby nasz heros wykorzystał elementy otoczenia podczas starć.

Wymagania: Twórcy gry Wiedźmin 3: Dziki Gon ujawnili jej wymagania sprzętowe. Szczegóły dostępne są w zakładce wymagań naszej encyklopedii.

Wkład w encyklopedię mieli:   zvarownik, Dirian, Materdea,
PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera sceny erotyczneZawiera treści związane z narkotykamiZawiera treści związane z rasizmemZawiera treści związane z hazardem
Screeny z Wiedźmin 3: Dziki Gon (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   10:46, 24.01.2019
Nie wiem, czy to wiele by zmieniło.
0 kudoslogan23   @   15:59, 24.01.2019
Cytat: shuwar
Nie wiem, czy to wiele by zmieniło.
Ja mam komputer z dyskiem ssd i laptop tez miałem. Zmiana między niebem a ziemią. Jak sobie przypomnę komputer sprzed 8-9 lat temu.
1 kudosTheCerbis   @   16:14, 24.01.2019
Cytat: shuwar
Nie wiem, czy to wiele by zmieniło.
Ekrany ładowania w grach i ogólną szybkość systemu oraz innych programów na dysku i boot Windowsa w kilkanaście sekund.
0 kudosshuwar   @   20:15, 24.01.2019
Odpalanie kompa to rozumiem i sam sobie chwalę, ale czy ładowanie gier przyspieszy? Ja nie wiem czy prócz czytania danych z dysku coś się jeszcze w tle nie dzieje (rozpakowywanie danych... budowanie jakiś map?).
0 kudosTheCerbis   @   20:55, 24.01.2019
Tak, pisałem przecież, że przyspiesza ładowanie.
0 kudosshuwar   @   08:55, 25.01.2019
Ale znasz to z autopsji? Ograłeś Wieśka na HDD i SSD?
0 kudosTheCerbis   @   09:31, 25.01.2019
Nope. SSD pewnie dopiero użyję przy okazji następnego PC, choć teraz tak myślę, że przydałby mi się nowy dysk. W SSD prędkość zapisu i odczytu danych oraz ogólna wydajność są niezaprzeczalnie wyższe.
0 kudosshuwar   @   09:52, 25.01.2019
Przeglądałem internety i zdania są podzielone. Początkowy ekran ładowania może i będzie szybszy, natomiast ładowanie ostatniego zapisu po śmierci dla niektórych jest szybsze znacznie po przejściu na SSD, a dla innych tylko nieznacznie.

Hm... Chyba sam to wypróbuję i przeniosę Wieśka na mój dysk systemowy, który jest SSD. Wczoraj wykonując zadanie związane z utłuczeniem wilkołaka wykonywałem 5 - 6 razy, wiecznie śmierć i minuta wczytywana. To potrafi zdenerwować.
0 kudosTheCerbis   @   10:46, 25.01.2019
Hue hue.

No przenieś i daj znać, bo jestem ciekaw.
0 kudosshuwar   @   10:59, 25.01.2019
Cytat: Uxon
Grać nie umi i na dysk zgania
Osz TY! Dumny

Przeniosę - już poczytałem jak to zrobić.
Przenoszenie gier w GOG Galaxy to jakiś pikuś. Przenosimy zawartość na inny dysk / folder, a w opcjach gry wybieramy "skanuj i importuj foldery". Powinno zająć chwilkę.
0 kudosTheCerbis   @   11:22, 25.01.2019
Oo. Kolejna rzecz, dla którego warto mieć i lubić GOGa.
0 kudosshuwar   @   18:45, 25.01.2019
Przeniosłem... przenosiny, bułka z masłem. Wyniki? Hm... Tak jak czułem. Ładowanie samej gry oraz szybka podróż - ekspres. Wczytywanie gry po śmierci? Równie długo jak na HDD. Czort wie o co w tym chodzi.
0 kudosTheCerbis   @   19:17, 25.01.2019
Poproszę szczegółowe porównania i wyniki z programu. :> Hm, ale dziwne, że nie widzisz różnicy. Choć trochę jednak powinno to przyspieszyć.
0 kudosshuwar   @   20:34, 25.01.2019
Nie chce mi się bawić w porównania, ale coś jest na rzeczy. Teleporty (szybka podróż), to z 3 sekundy, zaś restart po śmiercy, to już dobre 15-20 sekund.
Dodaj Odpowiedź