The Elder Scrolls V: Skyrim - Dragonborn (PC) - okladka

The Elder Scrolls V: Skyrim - Dragonborn (PC)

Premiera:
05 lutego 2013
Premiera PL:
01 marca 2013
Platformy:
Gatunek:
Akcja / RPG
Język:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (50)Gram (13)Ukończone (28)Kupię (2)

Opis The Elder Scrolls V: Skyrim - Dragonborn (PC)
DevMat @ 15:12 07.11.2012
"DevMat"

Śr. długość gry: 21h 22min

+ czaswięcej

Dragonborn to trzecie rozszerzenie DLC do niezwykle chwalonego RPG od Bethesda Softworks - The Elder Scrolls V: Skyrim.

Tym razem akcja przenosi nas na mroźną wyspę Solthseim. Pojawiły się bowiem niepokojące pogłoski, iż niejaki Dragonbeast planuje zawładnąć tym terenem. Historia uczy nas, że istota ta rządziła wyspą już przed wiekami, jednak okres ten nie zalicza się do najciekawszych. Obdarzona podobnymi umiejętnościami co gracz, pragnie, wykorzystując moc smoków, odzyskać dawno utracone ziemie i ponownie wprowadzić tyranię. Naszym zadaniem jest oczywiście nie dopuścić do takiego obrotu sprawy.

DLC wprowadza kilka zmian w rozgrywce. Przede wszystkim dostajemy możliwość zasiadania na grzbiecie smoka, by wraz z nim wzbić się w powietrze. Kolejne nowości są już dużo mniejszego kalibru, jak nowi przeciwnicy, zdolności czy bronie.

Warto wspomnieć, iż wyspa Solthseim pojawiła się także w jednym z rozszerzeń do The Elder Scrolls III: Morrowind. Gracz powraca tam 200 lat później.


Wkład w encyklopedię mieli:   Dirian,
PEGI: Od 18 latZawiera przemoc
Screeny z The Elder Scrolls V: Skyrim - Dragonborn (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKrru   @   06:55, 07.02.2013
Bethesda nie byłaby sobą, gdyby czegoś nie schrzaniła i nie inaczej jest w przypadku Dragonborna. Zawodzi szeroko reklamowana możliwość dosiadania smoków, (w dodatku polatać na grzbietach smoków można dopiero w II połowie DLC) która została zrealizowana w kiepski sposób. Nie ma możliwości bezpośredniego sterowania gadami - wyznaczamy im cele podróży i ataków, poruszając się po z góry narzuconych trasach. W tym elemencie rozgrywki nie ma charakterystycznego dla Skyrima poczucia wolności. Ogólnie rzecz biorąc rozczarowuje...
0 kudosKetny123   @   16:32, 19.11.2013
Dla mnie Dragonborn znacznie dodaje do fabuły i klimatu więc fajnie. (Szczerze mówiąc w zwykłym Skyrima nie ma za dobrego klimatu a fabuła troche za prosta)...
0 kudosGhost327   @   18:00, 21.12.2013
Nie da się zrobić wszystkiego idealnie oceniam dodatek na 8/10 jest lepszy od hearthfire lecz gorszy od dauwngaurda
0 kudosshuwar   @   22:37, 11.01.2014
O jaaa... właśnie odkryłem w Skyrimie tą wyspę. Głowna mapa jest sama w sobie gigantyczna a tu ... okazuje się, że mam jeszcze kolejną sporą lokalizację. Ta gra rzeczywiście jest ogromna. Chylę czoła przed projektantami świata. Praca jaką wykonali producenci jest niedoogarnięcia dla mojej głowy Puszcza oko

EDIT: Jedna podstawowa uwaga: nie rozpoczynajcie tego DLC, jeśli nie zamierzacie go przejść za jednym zamachem Wykrzyknik .
Ja tak zrobiłem i w połowie wróciłem do Skyrim. Teraz za każdym razem gdy zatłukę smoka pojawia się Miraak i kradnie jego duszę. Teraz jestem zmuszony wrócić do DLC i ukończyć je, bo bez dusz to lipa Uśmiech
0 kudosJackieR3   @   22:10, 31.08.2014
Fajny dodatek.Stary dobry Morrowind się kłania.Znajoma architektura no i muzyka z Morrowinda.Aż mi się łza w oku zakręciła. Szczęśliwy
0 kudosshuwar   @   07:38, 01.09.2014
Czy Morrowid i jego architektura, to te skały a'la hexa? Uśmiech
0 kudosJackieR3   @   07:55, 01.09.2014
Nie,to te redoriańskie domy w Kruczej Skale.Jak na razie tylko tę lokację zwiedziłem.Mam nadzieję że czeka mnie więcej miłych niespodzianek. Uśmiech
0 kudosshuwar   @   07:57, 01.09.2014
Nooo... jak Cię książki zaczną atakować Diabelski pomysł
0 kudosJackieR3   @   08:01, 01.09.2014
Nawet książki!Trochę się boję że za wcześnie tam popłynąłem,nie dam rady i będę musiał tak jak Ty wrócić do Skyrim.Smoczych dusz co prawda mam duży zapas więc niech Miraak se je bierze ale chciałbym ukończyć to jednym cięgiem.
0 kudosshuwar   @   08:18, 01.09.2014
A który masz level? Mi coś chodzi po głowie, że zawitałem tam dosyć wcześnie, coś koło 11 levelu i było ciężko.
0 kudosJackieR3   @   08:24, 01.09.2014
Już mam 33 więc może dam radę. Szczęśliwy
0 kudosshuwar   @   08:43, 01.09.2014
E to spoko, zmłucisz Maricowi ... 4 litery Uśmiech
0 kudospawelecki96   @   22:57, 16.03.2015
Dodatek bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, po prawdzie to wątek Miraaka wciągnął mnie bardziej niż główny z powrotem smoków, ale akurat o to nie trudno Puszcza oko Wyspa należąca do Morrowind ma świetny klimat, muzykę... Nie mogę powiedzieć, że zadziałał sentyment bo nie grałem w TES III, ale po Dragonbornie mam na to niemałą ochotę (będę czekał na Skywind Uśmiech ). Czapki z głów za rozmiar mapy i pomysł na architekturę (grzybki są świetne Szczęśliwy ), choć to tylko DLC to jednak sporo wnosi. Jedynie ujeżdżanie smoków nie przypadło mi do gustu. Latają gdzie chcą, ja mogę tylko ewentualnie zionąć ogniem/lodem/czymkolwiek.
0 kudosshuwar   @   07:27, 17.03.2015
To prawda, Bethesda może być przykładem, co to jest DLC i jak się je powinno robić. To nie jest wycięta historia z głównej gry.
0 kudosJackieR3   @   07:32, 17.03.2015
Cytat: shuwar
Bethesda może być przykładem, co to jest DLC i jak się je powinno robić. To nie jest wycięta historia z głównej gry.

Fakt.Podobnie było przy Morrowindzie i Oblivionie.
Dodaj Odpowiedź