Call of Duty: Modern Warfare 3 działa w 60 klatkach, a reszta nie, tylko co z tego?
Glen Schofield pełniący funkcję menadżera w Sledgehammer Games w wywiadzie dla serwisu AusGamers wypowiedział się na temat animacji.
zvarownik @ 29.06.2011, 10:36
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps3, xbox 360
Glen Schofield pełniący funkcję menadżera w Sledgehammer Games w wywiadzie dla serwisu AusGamers wypowiedział się na temat animacji. Wiadomo, Call of Duty: Modern Warfare 3 nie ma szans konkurować z trzecim Battlefieldem pod względem oprawy, to czepiają się teraz ilości klatek.
"Możesz nazwać swój silnik jak tylko Ci się podoba, prawda? Też tak kiedyś robiłem, znam ten trik. Ta gra (Modern Warfare 3 - przyp. red.) chodzi w 60 klatkach na sekundę. Nie jestem pewien, czy nasi konkurenci też tak mają. W sumie to nie jestem pewien, czy kiedykolwiek widziałem konkurencyjne gry działające w 60 klatkach i jestem trochę przerażony w tym momencie. W czerwcu widziałem grę (Battlefielda 3 - znowu przyp. red.) nie działającą na konsolach i nie śmigającą w 60. Nie sprzedajesz silnika, sprzedajesz grę." - powiedział Glen.
Może i ma chłop trochę racji. Wszystkie najładniejsze produkcje niestety na konsolach nie wyciągają tych 60 klatek, ale szczerze mówiąc czy jest to nam tak naprawdę potrzebne w FPS'ach? Bijatyki to rozumiem, ale strzelanek działających w 30 było i jest o groma, a różnicy praktycznie żadnej nie ma. Fajnie, że COD może się poszczycić takim wynikiem, ale gdyby do tego wyglądał na PS3 i X360 jak Uncharted, Gearsy, czy właśnie Battlefield, to wtedy byłoby wielkie osiągnięcie. Mimo wszystko akurat tą serię cenię za szybką akcję i obłędne multi, oprawa mi zwisa, a Modern Warfare 3 kupuję w dniu premiery, tak samo jak produkcję DICE.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler