Uncharted 4: Kres Złodzieja

• Liczba notatek: 2
  • Liczba wpisów: 2
  • Opcjonalne rozmowy: 0

Zaczynasz na skalistym wybrzeżu po scence przerywnikowej. Udaj się wówczas w kierunku skał. Idź w prawo, przeskocz nad dwoma pniami, a potem wchodź na niewysokie stopnie skalne. Cały czas zmierzaj przed siebie. Dojdziesz do krawędzi, do której musisz się przykleić aby kontynuować. Potem natomiast zeskoczysz na plażę. Na niej dostrzeżesz skrzynkę – przeszukaj ją.

Odwróć się następnie i zmierzaj pod przewróconym drzewem palmowym. Po prawej zauważysz wejście wyżej, skorzystaj z niego, a potem trzymaj się lewej strony. Obejdź dookoła skałę i wejdź na nią, po czym zmierzaj znowu przed siebie, prawą stroną, nad urwiskiem, a potem po skałach w górę. Wreszcie odpali się kolejny przerywnik.

Po nim idź w lewą stronę. Dojdziesz do miejsca, gdzie przed sobą zobaczysz dwa niewielkie wodospady. Przeskocz na ścianę i przemieszczaj się na niej w prawo. Cały czas w prawo, aż przejdziesz na ścianę, niejako prostopadłą do tej głównej. Zobaczysz z niej kolejny wodospad, a jeśli podejdziesz odrobinę do góry znajdziesz skarb – schowany w szczelinie skalnej, zaraz pod szczytem. Zgarnij skarb i wejdź na górę.

Na szczycie zauważysz wąską jaskinię, wejdź do niej i trzymaj się lewej strony. Zauważysz wreszcie niewielką półkę, prowadzącą na zewnątrz. Skorzystaj z niej i wyjdź na tutejszą skałę. Stojąc na górze zauważysz miejsce, do którego możesz przyczepić linkę z hakiem. Zrób to i przeskocz do przodu, a potem wejdź do góry, korzystając z uchwytów. Wreszcie wspinaczka dobiegnie końca.

Na górze zauważysz punkt, do którego możesz podczepić linkę. Zrób to i przeskocz w prawą stronę. Na kolejnej półce skalnej, obok wodospadu będzie jaskinia – wejdź do niej. W środku zerknij w lewo, a w oddali, przy czymś w rodzaju wazonu zauważysz skarb. Przeskocz w jego kierunku i weź. Śmigaj następnie przed siebie.

Przeskocz na filar w środku, wejdź na niego i skocz do przodu, w stronę zacienionej platformy. Nathan włączy tam latarkę, przy ścianie powinieneś zobaczyć szkielet i napis - przyglądnij się im, a Nathan sporządzi wpis do dziennika. Następnie zerknij w lewo, a dostrzeżesz zjazd w dół. Skorzystaj z niego, a pod koniec przeskocz na kolejną półkę skalną i idź do góry.

Tam wejdź do strumyka i idź kawałek przed siebie. W zaułku po lewej stronie zauważysz kilka skrzyń, podejdź, a znajdziesz na nich skarb.

Idź następnie dalej przed siebie. Przejdź wąskimi korytarzami, aż trafisz do ładnie oświetlonej komnaty. W niej wejdź po półkach skalnych, a znajdziesz się w dżungli. Natychmiast spoglądnij w górę, zauważysz szkielet, z którego da się zrobić wpis do dziennika. Uczyń to i zerknij poniżej szkieletu, będzie tam jeszcze jeden, tyle że z księgą – przyjrzyj mu się, weź notatkę i zmierzaj do przodu.

Na ścianie zauważysz uchwyty, wejdź na nie i kieruj się w lewo. Kiedy Nathan się poślizgnie, idź w prawo w stronę gwoździa, którym przybity jest szkielet do skarpy. Z jego pomocą będziesz w stanie wyjść wyżej. Na szczycie śmigaj przed siebie. Po chwili zerknij w prawo, a dostrzeżesz miejsce, do którego możesz skoczyć i wbić "czekan". Na górze kieruj się w lewo i przed siebie, po kolejnych występach skalnych.

Wejdziesz wreszcie do wysokiej trawy, a tam pojawią się przeciwnicy. Trzymaj się wówczas lewej strony i staraj się ich wyeliminować po cichu. Poruszaj się od zasłony do zasłony, aż dotrzesz do snajpera. Za nim zauważysz wysoki słup skalny. Wejdź na niego, a na szczycie skorzystaj z liny i haku. Po drugiej stronie idź w głąb dżungli.

Trzymając się lewej strony dojdziesz do wejścia do mrocznego zaułku. Po prawej stronie będzie szkielet, a także uchwyty, umożliwiające wejście do góry. Podejdź do szkieletu, aby wziąć notatkę, a potem wejdź do zaułku. Na jego końcu znajdziesz skarb. Weź go, wróć na zewnątrz i skorzystaj z uchwytów, aby dostać się wyżej. Spotkasz tu wreszcie Sama.

Po przerywniku zacznij się rozglądać dookoła. Natrafisz wreszcie na ruiny budynku. Idź przed siebie, a wreszcie na niewielki dach i do środka. Tam przechodź przez kolejne pomieszczenia. Przejdziesz wreszcie pod sporą skrzynką, a wówczas kieruj się w prawo i schodami do góry.

Po zejściu ze schodów idź na wprost, trzymając się prawej strony i wejdź do pokoju po prawej. Będą tam jakieś meble i inne przedmioty. Pokój będzie się zdawał niezniszczony. Wskocz następnie do przestrzeni pod schodami, a w ten sposób wejdziesz pod podłogę. Idź tam przed siebie. Obok skrzynek dostrzeżesz wreszcie skarb. Ostatni w niniejszej lokacji. Weź go więc i wracaj do góry. Tam wyjdź na zewnątrz.

Wejdź do zawalonego budynku, a potem w prawo, przez niewielkie przejście. Dojdziesz w ten sposób do skrzyni, którą możesz wypchnąć na zewnątrz. Po skrzynce możesz przejść do pomieszczenia obok. Odpali się tam przerywnik. Gdy dobiegnie on końca, rozpocznie się kolejny rozdział.

bigboy177
edytował(a): 5 razy   ●   zmienił(a): 4885 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?