Uncharted 4: Kres Złodzieja

Rozdział 13 - wiki Uncharted 4: Kres Złodzieja

W rozdziale 13, zatytułowanym Rozbitkowie, znajdziesz łącznie 5 skarbów. W większości będą dobrze ukryte, a w związku z tym skorzystaj z poniższej rozpiski, aby znaleźć ich lokalizację.

Skarb 1

Zmierzając po skałach dotrzesz do miejsca, w którym zauważysz dwa niewielkie wodospady. Przeskocz w ich kierunku i idź w prawo, niejako na prostopadłą do głównej ścianę. Na niej natomiast idź w górę, a w szczelinie skalnej znajdziesz skarb.

Skarb 2

Po tym, jak przelecisz na lince w pobliżu sporego wodospadu, a pod Twoimi nogami osunie się ziemia zerknij obok wodospadu, a zauważysz jaskinię. Wejdź do niej. W środku obok wazy dostrzeżesz skarb - musisz skoczyć w jego kierunku.

Skarb 3

Po zjechaniu po pierwszej pochyłej powierzchni, przeskocz na skałę naprzeciwko niej, idź do góry i do przodu. Wejdziesz do strumyka, a kolejnej komnacie po lewej stronie zerknij w prawo, a zauważysz kilka skrzyń. Podejdź do nich, a znajdziesz skarb.

Skarb 4

Po tym, jak napotkasz pierwszą grupę przeciwników i wydostaniesz się z terenu walki, trzymaj się lewej strony, a dojdziesz do mrocznego zaułku. Na jego końcu znajdziesz skarb.

Skarb 5

Przemieszczając się po zawalonym budynku, trzymaj się cały czas prawej strony, przechodząc m.in. pod wiszącą skrzynią. Znajdziesz wreszcie pokój (będzie po prawej), który wydaje się być niezniszczony. Wejdź do niego, a następnie skieruj się w prawo pod schody. Kucnij tam i wejdź pod podłogę. Przy skrzynkach znajdziesz skarb.

bigboy177
edytował(a): 3 razy   ●   zmienił(a): 1440 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?