Uncharted 4: Kres Złodzieja

Kamienne kopczyki - wiki Uncharted 4: Kres Złodzieja

Kamienne kopczyki to ostatni rodzaj znajdźki, dostępny w Uncharted 4: Kres Złodzieja. Wszystkie 16 kopców znajdujemy przemierzając 10 rozdział gry, zatytułowany 12 wież. Większość kopców da się dostrzec bezpośrednio przy głównej trasie przejazdu głównego bohatera oraz jego dwójki kompanów, okazyjnie trzeba jednak odjechać nieco na bok.

Poniżej prezentujemy listę miejsc, w jakich znajdują się kopczyki. Co istotne, jeśli jakikolwiek strąciłeś, nie pojawi się on ponownie. Liczbę strąconych oraz pozostałych kopców znajdziesz w sekcji "inne" menu statystyk - na samym dole listy.

Kopczyk 1

Kopczyk pierwszy znajdziesz zaraz po rozpoczęciu gry, znajduje się na rozdrożu przed Tobą. Uderz go samochodem, ręką albo po prostu zestrzel z broni palnej.

Kopczyk 2

Kiedy miniesz pierwsze ruiny i w oddali zobaczysz wodospad. Kopczyk będzie w pobliżu grupy dość sporych głazów po prawej oraz drzewa po lewej.

Kopczyk 3

Przejedź pod mostem i jedź jeszcze kawałek do przodu, na prawym brzegu rzeki, na kamieniu zauważysz kolejny kopczyk.

Kopczyk 4

Skieruj się na most, ale nie przejeżdżaj przez niego. Zerknij w lewo, a dostrzeżesz kolejny kopczyk.

Kopczyk 5

Po przejechaniu po drewnianym moście, zerknij w lewo, zauważysz kolejny kopczyk. Będzie na skale, w cieniu drzewa.

Kopczyk 6

Niedługo po przejechaniu mostu dotrzesz do błotnistego wzgórza, po wjechaniu na nie dojedziesz do niewielkiej rzeki. Tam natomiast musisz wjechać na sporą skałę, a znajdziesz kopczyk.

Kopczyk 7

Jedź w kierunku źródełka, z którego wypływa rzeka, napotkana przy kopczyku szóstym. Przejdź po skałach, a tam zerknij w prawo. Na głazie spoglądającym w stronę rzeki będzie kopczyk siódmy.

Kopczyk 8

Po minięciu pierwszej wieży, tej przy której korzystasz pierwszy raz z linki dżipa, zjedziesz po błotnistym wzgórzu, aż po lewej dostrzeżesz niewielkie ruiny. Przed nimi, po lewej stronie, będzie kolejny kopczyk

Kopczyk 9

Kiedy dojedziesz do niewielkiego stawu po lewej stronie, a także czegoś w rodzaju zawrotki, przy drodze, na skale zauważysz kolejny kopczyk.

Kopczyk 10

Następny kopczyk jest po przejechaniu mostu, przy którym Nathan korzysta z linki dżipa. Sully rozmawiał będzie a Nadine, a ty zauważysz wielki głaz w cieniu drzew. Kopczyk pomiędzy wielkim zacienionym głazem po lewej, a mniejszym po prawej.

Kopczyk 11

Po tym, jak zobaczysz ciężarówki jadące w górę wzgórza zerknij przed siebie, na niewielką skałę. Będzie na niej kolejny kopczyk.

Kopczyk 12

Jedź następnie cały czas na wprost w kierunku wulkanu, zwróć na skały na obrazkach powyżej. Kolejny kopczyk będzie na wystającym spod ziemi kamieniu.

Kopczyk 13

Przy kopczyku 12. zerknij w lewo i jedź ścieżką do góry, a potem w prawo. Dojedziesz w ten sposób do niewielkich ruin. Obok nich będzie kopczyk.

Kopczyk 14

Jedź następnie w kierunku wieży w oddali oraz unoszącego się w jej okolicy dymu. Trzymaj się cały czas lewej strony, aż dojedziesz do ścieżki prowadzącej pomiędzy dwoma filarami. Kopczyk będzie w wysokiej trawie naprzeciwko tychże filarów.

Kopczyk 15

Od kopczyka poprzedniego jedź do przodu, w stronę filarów. Przejdź na drugą stronę, a zbliżysz się do wieży obserwacyjnej. Kopczyk będzie obok niej, na wzgórzu.

Kopczyk 16

Ostatni kopczyk jest na drodze do ostatniej wieży, po tym jak przejedziesz przez most zwodzony. Mijasz go przejeżdżając w pobliżu skarpy.

bigboy177
edytował(a): 5 razy   ●   zmienił(a): 3286 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?