Uncharted 4: Kres Złodzieja

• Liczba skarbów: 6
  • Liczba notatek: 2
  • Liczba wpisów: 2
  • Opcjonalne rozmowy: 6 (każda przebiega dwukrotnie)

Zaczynasz w dżungli. Po przerywniku z Eleną, idź za nią, aż do miejsca, gdzie musisz ją podsadzić do drabiny. Zrób to oczywiście, a potem idź kawałek za dziewczyną, aż do rogu ścieżki, gdzie stanie i będziesz mógł z nią dwukrotnie porozmawiać. Gdy to zrobisz, zerknij w lewo, a zauważysz skarb. Po jego zabraniu, podążaj za żoną. W pobliżu przewróconego drzewa znowu będziesz mógł z nią pogadać.

Po konwersacji idź dalej, a dojdziesz do sporej drewnianej windy. Po prawej stronie będą półki skalne, wejdź po nich do góry. Wskocz potem do rzeki i skieruj się w okolice drabiny, będzie po lewej stronie. Podsadź do niej Elenę.

Dziewczyna zrzuci dla Ciebie skrzynkę. Pociąg ją w stronę słupa skalnego, abyś był w stanie sięgnąć uchwytów. Przejdź potem po powalonym konarze i przejdź po drewnianym moście, po lewej stronie. Niestety nie uda Ci się to do końca, bo most się rozpadnie. Zjeżdżając w dół przygotuj linkę z hakiem. Skorzystaj z niej, a potem przeskocz w okolice windy – na półkę skalną wejdziesz idąc w lewo.

Elena spuści dla Ciebie windę, wejdź na jej dach i śmigaj do góry. Winda niestety się zatrzyma, a wtedy zmierzaj w lewo. Wróć w okolice windy i dwukrotnie porozmawiaj z Eleną, a następnie poszukaj schodów w dół – w okolice mostu, którym wcześniej spadłeś. Będzie tam bowiem skarb. Weź go i wróć do góry po drewnianej konstrukcji.

Idź następnie przed siebie, w głąb dżungli. Wejdź po półkach skalnych w górę i przeskocz na kolejny filar. Z niego natomiast na następny. Usłyszysz najemników, zachowaj więc ostrożność. Twoim celem jest samochód na wzgórzu. Jak do niego dotrzesz, to Twoja sprawa. Wreszcie wsiądziesz za kierownicą, a wówczas jedź do przodu, w górę rzeki. Twoim celem będzie ogromna winda w oddali.

Jadąc korytem rzeki podjedź kawałek, a następnie skręć w lewo, dopiero jednak za zrujnowanym mostem, przed samym wodospadem. Przejedź wąską ścieżką, aż dojedziesz do kolejnego wodospadu, tam też kieruj się w lewo. Dojedziesz wreszcie w okolice windy.

W oddali dostrzeżesz wielkie koło wodne (sporządź na jego podstawie wpis do dziennika). Wyjdź z auta i zrób z niego notatkę. Zauważ następnie, że budynek, posiadający koło wodne ma zniszczone drewniane filary, weź linkę dżipa i dokończ robotę. Konstrukcja się zapadnie, a ty wejdź wtedy po murze do góry. Po lewej stronie będzie balkon, wyjdź na niego, a znajdziesz skarb.

Wróć potem do środka i dostaw sobie do ściany skrzynkę, a następnie wejdź wyżej. Wyskocz przez okno i przesuwaj się do góry, w stronę drewnianej belki. Z niej wskocz na zniszczoną ścianę, gdzie musisz użyć czekana. Przesuń się nieco w prawo i wejdź przez okno.

Elena zatrzyma koło wodne, a ty możesz wówczas wejść po nim do góry, potem przeskocz na wystający pal i przesuwaj się w prawo. Dotrzesz w ten sposób do dźwigni, podejdź do niej i podłącz mechanizm napędzający windę. Musisz wówczas szybko zmierzaj w jej kierunku i wskoczyć na pokład. Po chwili pojawią się najemnicy, pozbądź się ich oczywiście., jednocześnie zmierzając do góry.

Wreszcie dojdziesz na szczyt, nie wsiadaj jednak do auta, ale przejdź obok niego i w stronę skarpy. Za krzakami znajdziesz skrzynki i jakieś naczynia, a przy nich będzie skarb. Weź go i dopiero wtedy wracaj do auta.

Jedź ponownie cały czas przed siebie, aż dojedziesz do śluzy. Musisz wówczas wyjść z auta i poszukać sposobu, na to, aby dostać się do mechanizmu ją kontrolującego. Rozglądnij się, a dostrzeżesz miejsce, do którego będziesz mógł przyczepić linę z hakiem. Zrób z nich użytek i przeleć na drugą stronę. Wejdź schodami do góry i otwórz śluzę. Okaże się zawalona, udaj się więc do drugiej.

Wróć do auta i jedź dalej. Gdy dojedziesz do zniszczonego mostu, musisz go przeskoczyć, cofnij się kawałek i wyjedź na górkę po prawej stronie, skręć następnie w lewo i pędź w stronę mostu. Po jego drugiej stronie znowu zmierzaj do przodu. Po prawej stronie, pomiędzy drzewami zauważysz wreszcie dziwną chatkę, idź do niej.

W środku będzie notatka, a gdy wyskoczysz przez okno, zauważysz skarb. Wróć do auta i jedź dalej.

Dojedziesz wreszcie do windy. Tam udaj się na tyły budynku z kołem wodnym i wskocz przez okno na piętro. Na kole zębatym znajdziesz tu skarb – ostatni tej lokacji.

Weź go po czym wracaj na dół i spróbuj otworzyć bramę do windy. Elena wjedzie autem do środka, a wówczas pociąg za dźwignię. Wyjedziecie dzięki temu do góry. Po drodze dwukrotnie porozmawiaj z Eleną. Na górze pomóż Elenie otworzyć bramę i jedź dalej.

Po przejechaniu sporego kawałka traficie na most. Ten niestety się zawali, a wówczas zaczniesz płynąć z prądem. W ostatniej chwili skorzystaj z linki, zaczep ją do drzewa i przeskocz na suchy ląd. Auta już mieć nie będziesz, ale spokojnie ruszaj do przodu. Przejdź pod nachylonym drzewem, a będziesz miał opcję przygotowania wpisu w dzienniku.

Wyskakuj następnie do góry po lewej i dalej, jeszcze wyżej. Z półki skalnej przeskocz do przodu i przejdź od prawej strony, a znajdziesz notatkę.

Weź ją i trzymaj się prawej strony, wracając w stronę wodospadu. Chwyć się szczelin w skale i śmigaj w lewo. Wejdziesz do sporej jaskini, a tam idź przed siebie. Zaraz po wyskoczeniu z niej zerknij w prawo, a dostrzeżesz klatkę, przyglądnij się jej, a potem idź do przodu.

Wejdź na drewniany pal, przeskocz na klatkę, a później na pal, na którym jest zawieszona i na półkę skalną. Potem cały czas przed siebie, aż dojdziesz w okolice zawalonego mostu. Gdy staniesz w jego pobliżu rozpocznie się kolejny rozdział.

bigboy177
edytował(a): 5 razy   ●   zmienił(a): 5570 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?