Uncharted 4: Kres Złodzieja

• Liczba notatek: 0
  • Liczba wpisów: 0
  • Opcjonalne rozmowy: 3

W momencie rozpoczęcia się tego rozdziału przejmiesz kontrolę nad Nathanem. Idź wówczas do przodu za swoim bratem, Samem. Zmierzaj pomiędzy skałami oraz drzewami, aż do miejsca, gdzie będziesz musiał skorzystać z liny, aby przedostać się pod mostem. Idź tam do końca w lewo, wzdłuż klifu, jeszcze zanim użyjesz linę, a znajdziesz skarb.

Wróć następnie w stronę mostu i zarzuć linę na belkę. Z liny przeskocz na skałę po lewej stronie i zmierzaj po występach w lewo. Znowu zauważysz drewnianą belkę, a w związku z tym, ponownie musicie użyć liny. Zeskocz jednak najpierw nieco niżej, a Sam przeskoczy na drugą stronę. Ty wówczas zmierzaj w stronę liny.

Rozhuśtaj się na niej i przeskocz na kolejną krawędź, a tam dalej śmigaj w lewo. Potem musisz rozhuśtać się na gałęzi, wejść nieco wyżej i poczekać, aż odejdą tutejsi strażnicy. Dopiero wtedy wskocz do góry. Znajdziesz się w ogrodzie pełnym drzew cytrynowych. Idź wówczas przed siebie, trzymając się prawej strony. Dojdziesz do budynku z trzema oknami oraz drzewem cytrynowym pod nimi. Na oknie za drzewem znajdziesz skarb.

Weź go i idź w dół ścieżką. Sam będzie miał ochotę porozmawiać, zrób to więc. Zmierzaj następnie za bratem. Wejdziecie wspólnie do niewielkiego budynku, dość blisko miejsca, do którego zmierzacie. W środku schodami zejdź na dół, a potem podejdź do okna. Będziesz musiał nim wyjść na zewnątrz, najpierw jednak przyczep linę do drewnianej konstrukcji.

Zsuń się w dół, rozhuśtaj i przeskocz na skałę obok. Tam znowu do przodu. Sam znowu będzie chciał porozmawiać, zrób to, a potem zmierzaj dalej, w kierunku sporych wrót. Naprzeciwko nich będzie skalny łuk, na niego musisz się dostać, idź więc w jego kierunku, wyskocz na półkę skalną, a potem na występy w ruinie łuku. Skocz potem na wystający ze skały drążek i na drugą stronę.

Tam idź w lewo, podejdź do ściany, a będziesz mógł się prześlizgnąć po wąskiej ścieżce. Nad sobą zobaczysz wreszcie kolejne uchwyty. Śmigaj nimi do góry. Potem w lewo po drążkach i na kolejną skałę. Poczekaj na Sama, zarzuci on linę, po której ty także wejdź na szczyt. Tam odpali się przerywnik.

Po nim wróć z powrotem do pokoju, z którego wyszedłeś, na biurku będzie tu bowiem skarb. Mając go możesz iść do przodu korytarzem, za Samem i Sullym. Po wejściu na balkon, idź natychmiast w prawo, a tam także znajdziesz skarb. Podejdź następnie do Sama i porozmawiaj z nim, po czym razem pójdziecie dalej.

Wreszcie dojdziecie do drzwi do piwnicy. Okażą się zamknięte. Po chwili jednak wyjdzie z nich kelner, ze specjalną kartą, umożliwiającą ich otworzenie. Sprzątnij więc kartę z jego osoby. Wykorzystasz do tego specjalną mini-grę, w ramach której musisz starać się namierzyć kartę specjalnym „okręgiem” na ekranie i utrzymać ją w nim przed odpowiednio długi czas. Mając kartę wróć do drzwi i wejdź do środka.

W spiżarni, trzymaj się lewej strony, miń okrągłe stoły, a w Twoje ręce wpadnie kolejny skarb. Idź następnie przed siebie. Wejdziesz do wąskiego przejścia, a potem schodami w dół. Po drodze podsłuchaj rozmowę goryli w jednym z pokojów i schodź jeszcze niżej. Na samym dole drewnianych schodów, a konkretniej pod nimi jest skarb. Weź go i śmigaj dalej, za Samem.

Przepchnij beczkę, która stoi na Twojej drodze, a potem wejdź do pomieszczenia pełnego beczek. Tam odszukaj kolejną beczkę do przesunięcia, pociąg ją do siebie, a potem idź w lewo i trzymaj się prawej. Uzyskasz w ten sposób przejście. Na jego końcu, po lewej będzie kolejna beczka. Także i ją pociąg do siebie, a potem wyjdź z przejścia i skręć w prawo.

Dostrzeżesz przejście dalej. Dojdziesz do szybu wentylacyjnego, do którego musisz się dostać. Najpierw jednak znajdź coś, na co się możesz wspiąć. Idealnie sprawdzi się beczka. Przesuń ją, wejdź na górę i śmigaj przez szyb. Gdy dojdziesz do zamkniętej kraty, wróć się kawałek i przejdź przez inną. Wyskocz do góry i idź przez kolejny szyb.

Po chwili wyjdziesz na zewnątrz budynku Przeskocz natychmiast nad barierką, a potem rozglądnij się dookoła. Znajdziesz drabinę, a następnie rynnę oraz okna, którymi dostaniesz się na daszek obok – będzie tam skarb. Weź go i śmigaj do przodu. Wrócisz do miejsca, przy którym zaczynałeś. Idź wtedy przed siebie, za Samem.

Brama, przy której stronie okaże się zamknięta, ale obok dostrzeżesz rozkładaną drabinę. Podsadź brata, a ją rozłoży. Wejdź do góry, ale nie idź za Samem, a zamiast tego idź w stronę budynku z czerwonymi drzwiami. Po jednym z okien wespnij się na dach i zerknij w prawo. Twoim celem jest balkon, przeskocz na niego i przyjrzyj się filarom. Na tym środkowym będzie skarb.

Weź go, przeskocz przez balustradę i idź porozmawiać z Samem. Przy kolejnych zamkniętych drzwiach, powtórz sztuczkę z drabiną. Tym razem Sam podsadzi Ciebie. Na górze idź przed siebie. Dojdziesz wreszcie do ślepego zaułka, ale nie przejmuj się, niewielkie okienka posłużą Ci za uchwyty. Idź z ich pomocą w prawo, aż dojdziesz do okien. Wskocz do środka i wyskocz znowu ostatnim oknem po prawej.

Tam nadal kieruj się w prawo, a potem po oknie do góry, na dach. Na jego końcu przeskocz na kolejne zadaszenie i kolejne dwa, dzięki czemu dojdziesz do okna, którym wspiąć możesz się jeszcze wyżej. Na górze rozglądnij się dookoła, a znajdziesz dwa wystające pręty, po których przeskoczysz w stronę wejścia do rozdzielni. Niestety skok się nie powiedzie i spadniesz w dół, rozpoczynając kolejny przerywnik.

Po nim przeskocz na pierwszą metalową rurkę, a potem spadnij w dół. Nathan chwyci się kolejnej rurki, zeskocz z niej do przodu, po czym zerknij w lewo, filar obok ciebie skrywa skarb, musisz się tylko dostać na jego drugą stronę. Zawiśnij więc na krawędzi i idź w prawo. Podejdź nieco do góry, a drogocenny przedmiot będzie Twój.

Wróć teraz na półkę, z której zaczynałeś i idź do góry po uchwytach z prawej strony. Trafisz na kolejną rurkę, śmigaj nią do przodu, a na końcu nad klifem, trzymaj się prawej strony. Po przejściu przez róg zmierzaj rynną do góry. Potem w lewo i po kolejnych rynnach oraz oknach. Dojdziesz w ten sposób do niewielkiego okna, wchodź nim do środka.

Idź po stalowych pomostach przed siebie. Dojdziesz do miejsca, w którym będziesz w stanie zeskoczyć na dół. Zrób to i szukaj bezpieczników. Okaże się, że są za zamkniętą kratą. Musisz więc zniszczyć zamek. Przeszukaj zaznaczone przedmioty. W biurku znajdziesz łom, weź go, wyłam drzwi i idź wyłączyć bezpieczniki. Odpali się przerywnik, a po nim rozpocznie kolejny rozdział.

bigboy177
edytował(a): 3 razy   ●   zmienił(a): 6515 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?