Gears of War 2 - 5 razy bardziej rozbudowany!
Już w momencie oficjalnej zapowiedzi gry Gears of War 2, która miała miejsce w lutym, w czasie Game Developers Conference 2008, jej główny projektant ze studia Epic Games - Cliff Bleszinski - zapewniał, że sequel będzie bardziej rozbudowany od swojego poprzednika.
Arturo @ 19.05.2008, 20:10
"Arturo"
xbox 360
Już w momencie oficjalnej zapowiedzi gry Gears of War 2, która miała miejsce w lutym, w czasie Game Developers Conference 2008, jej główny projektant ze studia Epic Games - Cliff Bleszinski - zapewniał, że sequel będzie bardziej rozbudowany od swojego poprzednika. Twórcy projektu mówią na ten temat coraz częściej, zdradzając, że po drugiej odsłonie możemy spodziewać się ogromnych postępów i dawki naprawdę mocnej akcji.
W wywiadzie dla serwisu CVG, Bleszinski z pełnym przekonaniem stwierdził, że Gears of War 2 będzie aż 5 razy lepsze od jedynki. Tyczy się to nie tylko dopieszczonej oprawy graficznej, która za sprawą nowego silnika Unreal Engine 3.5 będzie jeszcze piękniejsza, ale i samej fizyki. Ta ma nas wręcz zniewalać. Dzięki płynności akcji i grafiki, na ekranie aż roić się będzie od przeciwników, mających jeden, oczywisty cel - zlikwidować całą drużynę Delta Squad, na czele z naszym bohaterem - Marcusem Fenix’em. Interakcja z otoczeniem ma być jeszcze większa, przez co spodziewać się możemy ostrej jatki i świetnej zabawy.
Cliff Bleszinski zachwalał również możliwości jakie daje Unreal Engine. W jego słowach doszukać się można pewnych narzekań na konsolę Xbox 360, bowiem ta nie staje się mocniejsza. Gdyby Microsoft usprawniał swoją platformę, przed deweloperami otworzyłyby się nowe drogi rozwoju i produkcji gier. Czyżby więc Epic Games czekał już na nadejście nowej generacji maszynek, która pojawi się wraz z planowanym na lata 2010-12 wydaniem silnika Unreal Engine 4? Na razie pozostaje to tajemnicą.
W celu uzyskania szczegółowych informacji odnośnie Gears of War 2, zapraszamy do naszej encyklopedii.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler