Wiedźmin 3: Dziki Gon - misja poboczna i starcie z Wywerną na nowym gameplayu

CD Projekt RED postanowiło umilić nam sobotni wieczór, publikując zupełnie świeży i nieprezentowany dotąd gameplay z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

@ 07.03.2015, 18:36
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

Wiedźmin 3: Dziki Gon - misja poboczna i starcie z Wywerną na nowym gameplayu

CD Projekt RED postanowiło umilić nam sobotni wieczór, publikując zupełnie świeży i nieprezentowany dotąd gameplay z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. W materiale możemy przyjrzeć się jednej z wielu misji pobocznych, jakie zostały zawarte równolegle do głównego wątku.

Wiedźmin odwiedza jedną z licznych wiosek, jakie spotka na szlaku. Tam spotyka chłopa, który wręcza mu zlecenie odnalezienia innych mieszkańców wioski, którzy zaginęli w niewyjaśnionych okolicznościach. Geralt przyjmuje zlecenie i, korzystając z wiedźmińskich zmysłów, odnajduje poszlaki prowadzące do zagubionych ludzi.

Okazuje się, że schronili się oni w jaskini przed groźną Wywerną Królewską. Potwór pustoszy pobliską okolicę, a więc jest idealnym przeciwnikiem dla Geralta. Do jego likwidacji wiedźmin wykorzystuje miecz i znaki.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   21:03, 07.03.2015
Graficznie ten gameplay wygląda... szczerze mówiąc tak sobie. Tzn przyzwyczaiłem się do zapierających dech w piersiach nagrań, a ten nie pokazuje niczego szczególnego. No ale i tak jest nieźle Uśmiech
0 kudosFox46   @   23:42, 07.03.2015
Mnie się tam podoba najbardziej chmurki słońce i cienie. Wiadomo że nie jest tak jak na Screenach/Trailerach ale no bez przesady, jakby PS4/XO było mocniejsze to było by ładniej.

Zresztą te gameplaye one nie są chyba na najwyższych ustawieniach graficznych. Z tego co wiem to jest to taki sam poziom jak na XO/PS4 czyli Detale Wysokie. Gdzieś słyszałem że twórcy nie chcą pokazywać na Bardzo wysokich czy Ultra by jak oni to mówią "Nie promować danej platformy i nie wywyższać jej"
0 kudoszbychu5511   @   00:18, 08.03.2015
Jestem pozytywnie nastawiony, światło, reakcja ubrania i otoczenia na podmuch wiatru, szczegóły jak i kolorystyka świata. Tylko czekać na premierę.
0 kudosshuwar   @   08:01, 08.03.2015
Kiedy to jest raczej wersja z konsoli (widać wybory przyciskami z pada).
Ale muszę przyznać, że światło cienie i pory dnia wyglądają przepięknie
i to jest jedna z tych rzeczy, które powodują, że nie mogę o Wiesławie Trzecim zapomnieć Uśmiech
0 kudossebogothic   @   09:15, 08.03.2015
Wczorajszy gameplay to wersja PC z ustawieniami High: https://twitt(...)24727040
Po prostu grano na Xboxowym padzie. Jakości trailera VGX już od dawna nie ma się co spodziewać, ale wydaje mi się, że wygląda to gorzej od 35 minutowego gameplaya, być może dlatego, że tamten gameplay to było raczej ultra a przynajmniej były włączone bajery od Nvidii. Wiedźmin 3 zapowiada się bardzo dobrze, a rozczarowania mogą wynikać z tego, iż twórcy obiecywali graczom nowego mesjasza. A to po prostu solidny action RPG, choć niezbyt podoba mi się rozwój postaci zaczerpnięty z Diablo 3 oraz ograniczenia levelowe broni, gdzie taki zardzewiały stalowy miecz jest od 29 poziomu i zadaje olbrzymie obrażenia. Wiedźminowi bliżej do Gothiców i TESów, więc to w tym kierunku powinna się potoczyć mechanika, a tak mamy skrzyżowanie Diablo z Dark Souls, modnych ostatnio gier, ale do Wiedźmina raczej niepasujących.
Jakoś kompletnie nie czuję początkowego hajpu, bo to jest trochę inna gra od tej którą nam obiecywano. Wydaje się mocno okrojona nie tylko z grafiki, ale niektórych gameplayowych elementów. Podobno zrezygnowano z tego, że zabite zwierzę może przyciągać okoliczne drapieżniki. Wiedźmińskie zmysły prezentują się znacznie gorzej niż w zapowiedziach, po prostu te tropy podpięte będą pod zadanie. Nie będzie można zobaczyć jakichś tropów niezwiązanych z jakimś questem. I tak wiele elementów, które na początku były zapowiadane odchodzi w zapomnienie. Część pomysłów naturalnie zawsze odpada na etapie produkcji, ale wydaje mi się, że niektóre elementy okrojono by gra uciągnęła jakoś bajery od Nvidii.
0 kudosFox46   @   16:29, 08.03.2015
Cytat: shuwar
Kiedy to jest raczej wersja z konsoli (widać wybory przyciskami z pada).
Ale muszę przyznać, że światło cienie i pory dnia wyglądają przepięknie
i to jest jedna z tych rzeczy, które powodują, że nie mogę o Wiesławie Trzecim zapomnieć Uśmiech


To nie jest z Konsoli popatrz na wilki= Hair Works i wszystko w temacie że to wersja PCtowa.
0 kudospawelecki96   @   17:58, 08.03.2015
Cytat: shuwar
Kiedy to jest raczej wersja z konsoli (widać wybory przyciskami z pada).
Pełna zgodność wersji PC z kontrolerem Uśmiech

Grafika - nigdy nie byłem graficznym purystą więc to co jest robi na mnie wrażenie i będę z przyjemnością grał przy takiej jakości jaką pokazano. Jeśli da się więcej - będę szczęśliwy Uśmiech Szczególnie podoba mi się krajobraz, zapewne pierwszy raz będzie mi się chciało łazić po mapie dla samego tego, żeby pozwiedzać.

Cytat: Eziair
pierdacze, toż ona w bestiariuszu z 1 inaczej wygląda.
Różnice w kreacji potworów były już pomiędzy 1 a Zabójcami Królów.
0 kudosIgI123   @   22:19, 08.03.2015
Cytat: pawelecki96
Różnice w kreacji potworów były już pomiędzy 1 a Zabójcami Królów.
Czy ja wiem? Utopce były seksowne jak zwykle.
Tak swoją drogą, to w Wiedźminie 2 bestariusz diametralnie różnił się od tego z jedynki - jak sięgam pamięcią to z potworów które pojawiły się w W2 były chyba właśnie tylko i wyłącznie Utopce i Topielce. A sama Wywerna rzeczywiście lifting przeszła.
0 kudospetrucci109   @   11:39, 09.03.2015
Tym razem będę twardy i nie obejrzę ani minuty. Po co sobie psuć zabawę...
0 kudosFox46   @   15:24, 09.03.2015
Twórcy się deklarują że do premiery wersja konsolowa będzie mieć stałe 30 klatek jak i doczytywanie się tekstur będzie zapomnieniem. A PCtowcy pograją nawet na gorszych sprzętach spełniające wymagania minimalne.

Trochę ostra deklaracja.
0 kudoslukasrada   @   20:06, 09.03.2015
Mimo, że nie zwracam zbytnio uwagi na grafike w grach, bardziej interesuje mnie krajobraz i sama rozgrywka to przyznaje, że tutaj grafika rzuca się w oczy i jest po prostu epicka. Ostatnio lubię pograć sobie w starsze gry, które mimo że graficznie są z epoki kamienia łupanego to ciągle mnie do siebie przyciągają (gothic, age of empires, etc.) ale w wiedźminie już teraz widać że przyciągać będzie nie tylko rozgrywka ale też grafika. Zauważyłem też że starsze gry są trudniejsze od większości nowych gier, a po tym gameplayu wydaje mi się że moge tu spotka to czego dawno już nie widziałem w grach... Szczęśliwy
0 kudosKreTsky   @   22:56, 09.03.2015
Teaser fajny, ale i tak wszyscy już czekają z niecierpliwością ;]
0 kudosKrru   @   08:23, 10.03.2015
Grafika wygląda dobrze, a nie pięknie, ale nie będę grał w ,,trójkę" dla grafiki. Wiadomo, że ta produkcja nie będzie najładniejszą grą w tym roku. Grafika jest podobna do tej z Zabójców Królów. To mi wystarczy. Liczę na to, że będzie mało bugów.
0 kudosFox46   @   15:47, 10.03.2015
Do zabójców królów trochę takie złe porównanie no chyba że ktoś napiszę Zabójcy Królów + 50% lepiej. Do tego otwarty świat i jest OK.
Teraz tylko czekać by na PS4 i XO były te 30 klatek i żadnego doczytywania się tekstur i jest Gitara.
Dodaj Odpowiedź