Interfejs użytkownika z Dead Space w Mass Effect 3?

Dead Space to niewątpliwie jedna z ciekawszych nowych marek ostatnich lat. Tytuł jako jeden z nielicznych nie ma praktycznie żadnego ekranowego interfejsu, wszystko, począwszy od życia głównego bohatera, na amunicji skończywszy widzimy wyświetlane w trójwymiarowym, wirtualnym świecie.

@ 30.03.2011, 08:20
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360

Interfejs użytkownika z Dead Space w Mass Effect 3?

Dead Space to niewątpliwie jedna z ciekawszych nowych marek ostatnich lat. Tytuł jako jeden z nielicznych nie ma praktycznie żadnego ekranowego interfejsu, wszystko, począwszy od życia głównego bohatera, na amunicji skończywszy widzimy wyświetlane w trójwymiarowym, wirtualnym świecie. Technika ta spodobała się bardzo ekipie ze studia BioWare, która w tym momencie zastanawia się nad tym czy nie warto by jej było zastosować w Mass Effect 3.

"Wciąż jesteśmy bardzo zainteresowani przeniesieniem informacji do świata gry. To jedna z rzeczy, którą uwielbiamy w Dead Space; interfejs... Jest naprawdę intuicyjny. Uwielbiam jego zastosowanie." - napisał programista pracujący przy serii Mass Effect - Brenon Holmes - na oficjalnym forum BioWare.

"Staramy się w tym momencie przerzucić część elementów z interfejsu ekranowego do świata gry... zobaczymy co uzyskamy." - dodaje.

Co ciekawe, BioWare starało się już wcześniej przenieść życie i energię na pancerz Sheparda, wygląda jednak na to, że rezultat nie był w pełni satysfakcjonujący, gdyż w innym przypadku znaleźlibyśmy go w Mass Effect 2.

"Było w porządku gdy Shepard był wysunięty zza zasłony. Problemy zaczęły się pojawiać, gdy zaczęliśmy korzystać z osłony i kamera zmieniała swoją orientację by ukazać wskaźnik energii. Zaczynała po prostu szaleć. Sprawiało to, że na polu bitwy powstawało sporo zamieszania. Myślę, że jeśli byśmy uprościli wskaźnik energii i zastosowali tylko jeden pasek, byłoby łatwiej."

Teraz pozostaje nam czekać i mieć nadzieję, że BioWare nie przedobrzy. Muszą pamiętać, że Mass Effect to nie Dead Space.


fotka w newsie pochodzi z Mass Effect 2.

Sprawdź także:
Mass Effect 3

Mass Effect 3

Premiera: 06 marca 2012
PC, XBOX 360, PS3, WIIU

Mass Effect 3 to zwieńczenie trylogii losów komandor Sheparda. Trzecia odsłona dostarcza więcej akcji, bardziej emocjonującą fabułę oraz ponownie, ciężkie wybory. Wzorem ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   08:32, 30.03.2011
Pomysł nie najgorszy tylko żeby nie zaszkodzili tym grze. Mnie osobiście ten pomysł średnio odpowiada a to dla tego że to nie pauzuje gry co czyni nas podatnymi na ostrzał i śmierć.
0 kudosSzajch   @   10:27, 30.03.2011
nie nie nie nie nie nie !!! nawet niech nie probojom tego robic !
0 kudosnolfe   @   16:02, 30.03.2011
To by było chyba nie za dobre rozwiązanie, bo przecież energie swoich kompanów też musimy mieć na oku, więc i tak i tak musieli by interfejs do nich zrobić na ekranie.
0 kudosgregory16mix   @   17:36, 30.03.2011
Jeżeli im to wypali w ten sposób, że graczowi to życia nie uprzykrzy, to niech wprowadzają Uśmiech Może nawet świetnie będzie to wyglądać. Uśmiech no ale żeby przy okazji nie stwarzało jakiś anarchii Uśmiech
0 kudososkarsom   @   17:48, 30.03.2011
Nie! Ja chcę to co miałem w pierwszej i drugiej części. Po co chcą zmieniać coś co jest dobre?
Dodaj Odpowiedź