Titanfall na X360 działa w 30 klatkach na sekundę
Titanfall na Xboksa 360 trafi już niebawem, bowiem 8 kwietnia. Do tej pory nie mieliśmy okazji zobaczyć tej wersji gry w akcji, ale właśnie poznaliśmy kilka ważnych szczegółów.
Dirian @ 04.04.2014, 18:16
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
xbox 360
Titanfall na Xboksa 360 trafi już niebawem, bowiem 8 kwietnia. Do tej pory nie mieliśmy okazji zobaczyć tej wersji gry w akcji, ale właśnie poznaliśmy kilka ważnych szczegółów. Otóż produkcja nie będzie odstawać od edycji znanych z PC i Xbox One, pomijając mniejszą ilość wyświetlanych klatek.
"Titanfall na Xbox 360 to udane doświadczenie - wszystkie mapy, tryby, piloci, tytany, bronie i karty występują tutaj tak samo, jak w wersji na PC i Xboksa One. Gra wygląda świetnie, brzmi genialnie, a przede wszystkim, jest bardzo grywalna. Oczywiście jest tutaj kilka technicznych różnic, które wynikają z ograniczeń konsoli - dla przykładu, tytuł działa w 30 FPS, ale poza tym niczym się nie różni - nadal mamy do czynienia ze zmaganiami 6 na 6, bieganiem po ścianach, zrzucaniem mechów w sam środek akcji." - wyjaśnia Daryl Allison, starszy producent.
Cóż, trzeba przyznać, że 30 klatek w przypadku tak dynamicznej produkcji jest dość niepokojącą ilością, ale z drugiej strony, jeżeli ma to zagwarantować bardzo płynną rozgrywkę, przy jednoczesnym zachowaniu zadowalającej liczby detali, to Respawn najwidoczniej nie mało wyboru.
Warto dodać, że Titanfall w wersji na Xboksa 360 będzie wymagał zainstalowania z płyty 1GB danych na dysku konsoli. Informacja ta pojawiła się w sieci po tym, jak jeden z graczy wrzucił zdjęcie pudełka z grą, którą przedwcześnie udało mu się nabyć w jednym z brazylijskich sklepów, znajdującym się w Sao Paulo.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler