Star Wars: Outlaws - deweloperzy opisują system reputacji
Twórcy Star Wars: Outlaws postanowili podzielić się z nami szczegółami na temat systemu reputacji w grze.

W sieci pojawił się nowy wywiad pomiędzy redakcją GameInformera oraz ekipą odpowiedzialną za grę Star Wars: Outlaws. Wziął w nim udział między innymi starszy projektant systemów narracji, Alice Rendell, oraz starszy projektant systemów, Matthieu Delisle. Dwójka rozmawiała między innymi o systemie reputacji w grze, który będzie miał wpływ na starcia z przeciwnikami.
Jak powiedział Delisle, w zależności od tego, jaką będziemy mieć reputację, otrzymamy inne zadania od frakcji występujących w grze. System reputacji przygotowano ze względu na to, że deweloperzy chcieli od samego początku opowiedzieć historię opartą na łajdaku, tudzież łajdaczce.
"Zaraz na początku tworzenia wiedzieliśmy, że chcemy opowieść o łajdaczce", powiedział Delisle. "Wiedzieliśmy, że gra ma zawierać system wyborów i konsekwencji, więc, naturalnie, ważnym elementem stała się reputacja. Dzięki niej gracz prowadzi interakcję z grą".
System reputacji będzie miał znaczenie dla wielu elementów gry, wpływając na zarabiane przez nas pieniądze, podejście postaci niezależnych oraz frakcji. Jako przykład działania reputacji podano misję, w której główna bohaterka, Kay, będzie miała zdobyć jakiś cenny przedmiot od jednej z frakcji. Będziemy mogli go ukraść, albo - jeśli będziemy mieć dobrą reputację - po prostu wejść i go wziąć.
Data premiery Star Wars: Outlaws zaplanowana została na 30 sierpnia, a grać będziemy wówczas na PC, PS5 oraz XS.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler