Guild Wars 2 już rok na rynku, ArenaNet odniosła spodziewany sukces

W ubiegłym roku na komputerach osobistych premierę miało długo wyczekiwane Guild Wars 2. ArenaNet wiązała ogromne plany z tak wielką inicjatywą, dziś twórcy z dumą stwierdzają, iż odnieśli sukces i podjęli trafne decyzje.

@ 02.09.2013, 12:48
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc

Guild Wars 2 już rok na rynku, ArenaNet odniosła spodziewany sukces

W ubiegłym roku na komputerach osobistych premierę miało długo wyczekiwane Guild Wars 2. ArenaNet wiązała ogromne plany z tak wielką inicjatywą, dziś twórcy z dumą stwierdzają, iż odnieśli sukces i podjęli trafne decyzje.

Tak popularny w dzisiejszych czasach model Free-to-play okazał się być nieatrakcyjny dla twórców z NCSoft, którzy pracowali nad Guild Wars 2. Projekt od samego początku hołduje starej, i sprawdzonej - co warto dodać - zasadzie "Kup i graj". W rok po premierze, ArenaNet przyznaje, iż gra odniosła spodziewany sukces, okazała się najlepiej sprzedającą się produkcją tego gatunku w Ameryce Północnej i Europie. Wydawca uważa, iż projekty oferowane za darmo, a podparte mikropłatnościami mają mniejsze szanse na sukces.

"Wierzymy, iż sprzedaż gry, jako usługi jest mniej efektywne niźli sprzedaż gier jako produktów. To dość ryzykowne oddawać w ręce graczy produkt za miliony dolarów kompletnie za darmo, licząc na zysk z mikropłatności. To loteria. Guild Wars 2 wspiera stare, jak świat rozwiązania, czyli kupujesz i grasz. Druga sprawa, to odpowiedzialność za własne decyzje. Sprzedając grę, zmuszając do abonamentu, dodatkowo dorzucając mikropłatności - to szaleństwo. Uważam że nasz model rozgrywki jest stabilny i świetnie odzwierciedla jakość naszej gry. Dodam tylko, że dla nas projektowanie nowej zawartości, to również forma zarobkowa, czym przyciągamy kolejnych graczy."

Od siebie dodam, iż z projektem jestem od samego początku i jego jakość mnie zadowala w pełni. Twórcy systematycznie rozwijają świat gry, wspierają społeczność, oferują mnóstwo atrakcji. Guild Wars 2 jest odpowiedzią na zapotrzebowania dzisiejszego rynku, projektem, który wprowadza wiele świeżych zmian, niedostępnych u konkurencji. Poniżej możecie przyjrzeć się jubileuszowemu zwiastunowi z okazji pierwszych urodzin świata GW2, szczerze polecam.



Sprawdź także:
Guild Wars 2

Guild Wars 2

Premiera: 28 sierpnia 2012
PC

W Guild Wars 2 staniemy po stronie jednej z wybranych kilku ras: oklepanych już chyba w każdej grze Ludzi, Popielców, Nornowów, Asurów oraz Sylvari. Każda z nich charakte...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKreTsky   @   14:21, 02.09.2013
I to jest fajne podejscie. Ludzie od Elder Scrolls Online powinni sie od nich uczyc, zamiast ladowac kolejne platnosci do jednej gry.
0 kudosMar3cz3k   @   14:56, 02.09.2013
"Sprzedając grę, zmuszając do abonamentu, dodatkowo dorzucając mikropłatności - to szaleństwo." Czyżby subtelna aluzja do ESO?
0 kudosdenilson   @   00:37, 08.09.2013
Sama gra jak na sieciówkę nie kosztuje mało ale oferuje bardzo dużo, a przede wszystkim przyjazny stosunek do gracza. Utwierdziła się marka i teraz ma zagwarantowaną niszę konsumencką.