Anthem (PC) - okladka

Anthem (PC)

Premiera:
22 lutego 2019
Premiera PL:
22 lutego 2019
Platformy:
Gatunek:
Akcja
Język:
- napisy
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (5)Gram (1)Ukończone (0)Kupię (4)

Opis Anthem (PC)
Kawira @ 13:11 22.06.2017
Maciej "Kawira" Domański

Śr. długość gry: 65h 0min

+ czaswięcej

Anthem to połączenie strzelanki, RPG i MMO przypominające konsolowe Destiny. Za projekt odpowiada studio BioWare Edmonton znane za sprawą dwóch serii: Mass Effect oraz Dragon Age.

W Anthem gracze wcielają się w najemników przyszłości na zrujnowanej planecie. Wykonują oni misje dla tego, kto najlepiej płaci, a do każdej z nich da się przystąpić solo lub w ramach współpracy przeznaczonej dla maksymalnie 4 osób.

Istotnym elementem gry są pancerze wspomagane zwane Javelin. Gracz wchodzi do wnętrza wybranej przez siebie jednostki, dzięki czemu zyskuje wyjątkowe umiejętności, przydatne podczas realizowania często bardzo niebezpiecznych misji.

Zbroja podlega dowolnej modyfikacji, zarówno w kwestii wyposażenia, jak i wizualnej. Podobnie jak we wcześniej wspomnianym Destiny nie brakuje również rozwoju postaci, zbierania łupów oraz walk z bossami. Nowość stanowi dynamicznie zmieniający się świat, np. za sprawą losowych wydarzeń pokroju agresywnych burz.

Anthem działa na najnowszej wersji silnika graficznego Frostbite, opracowanego przez firmę DICE.

Więcej informacji na temat projektu niebawem...

Wymagania: Twórcy gry Anthem ujawnili jej wymagania sprzętowe. Szczegóły dostępne są w zakładce wymagań naszej encyklopedii.

Wkład w encyklopedię mieli:   MicMus123456789,
Screeny z Anthem (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosTheCerbis   @   15:14, 27.01.2019
Gdzieś przeczytałem, że ten build demo jest sprzed ponad miesiąca. A na pytanie jak wygląda optymalizacja w obecnej wersji BW Lead Producer odpowiedział, że "były jakieś optymalizacje, ale ciężko mu stwierdzić dokładnie" (źródło - reddit).

Fakt, gra jest dość wymagająca nawet na Normal, o dziwo. A pod Hard są jeszcze do odblokowania bodajże dwa poziomy trudności.
0 kudoscaleb3   @   21:38, 27.01.2019
A niech będzie nawet 80gb patch. Jak ma naprawić wszystkie problemy (i mówie problemy a nie mechanik czy questy) to będę z przyjemnością patrzył jak leci pasek postępu ścniągania. Jak są ludzie co chcą sobie polatać Iron Manem i farmić jak w WoWie to znajdę w tej grze wszystko czego szukają bo tego będzie, aż nadto a na detalach Ultra siana destrukcja cieszy oko, aż się łęzka kręci. Jedyną niewiadomą zostaje fabuła o której w sumie nie wiadomo nic konkretnego poza drobnymi opisami w grze.

Również słyszałem że ten build jest z połowy grudnia czy coś koło, ale nie mam zamiaru oceniać gry dopóki nie wyjdzie pełna wersja. Jak będzie do dupy, to niestety będzie do dupy, ale o tym 15stego lutego.

0 kudosshuwar   @   08:24, 28.01.2019
Może i racja, bo się pastwimy nad tym EA, choć jeszcze gra nie ujrzała światła dziennego. Podobnie było z Andromedą: ja wiem, że nie każdemu mogła przypaść do gustu, ale już to wywalanie błota na animacje i jakieś mało istotne bugi było nieco przesadzone. Ogrywam teraz Wieśka trzeciego i to po dobrych X latach od premiery i nadal widzę tam nie mniejsze wtopy niż we wspomnianej Andromedzie.

Andromeda miała świetny mechanizm walki, bardzo satysfakcjonujący (i to od samego początku), ale o nim jakoś mało kto się wypowiadał, jakby to nie miało znaczenia. Może Anthem nie zawojuje świata, ale jest szansa, że znajdzie swoich odbiorców (choć podtrzymuję, że ja się raczej do nich zaliczać nie będę - ot, nie mój model rozgrywki).

0 kudosdabi132   @   09:02, 28.01.2019
@shuwar ja jednak pragnę zauważyć jak wielkim wydawcą jest EA i jak długo jest już na rynku gier komputerowych. Od takiego giganta należy jednak oczekiwać konkretnej jakości tytułów wydawanych przez niego. Elektronicy powinni mieć wpływ na swoje studia deweloperskie i pilnować aby tytuły jednak wychodziły dopracowane. BioWare również nie jest nowicjuszem jeśli chodzi o produkcję gier, a ja mam wrażenie że po tym studiu pozostała jedynie nazwa. Day One Patch do Anthem wyjdzie jednak liczenie, że poprawi wszystkie błędny to bardzo przesadny optymizm. Ogólnie studia należące do EA ślepo słuchają się tego wydawcy, a samo Electronic Arts nie potrafii zapanować nad nimi choćby aby te naprawiały swoje gry. Przykład Dice i Battlefield V dobitnie to pokazuje. Porównajmy sobie The Farm 51 i ich World War 3. Widać, że zależy im na tym aby gracze byli zadowoleni i aktualizacje do niej wychodzą co chwilę. Nie można wszystkiego usprawiedliwiać tym, że nie ma czasu albo że to BioWare, to możemy im wybaczyć. Tak samo było z Bethesdą i widać jak to się skończyło.
0 kudosshuwar   @   09:08, 28.01.2019
No masz Dabi w pewnym sensie rację, że po tak dużych studiach powinniśmy wymagać więcej. Niestety to jest znak naszych czasów. Produkuje się coraz większe tytuły i to w dość krótkim czasie. Jeśli każdy tak robi, to i korpy dociągają do tej średniej jakościowej. Dlatego też może Redzi sobie tak dobrze radzą, bo mimo wszystko chyba bardziej niż inni przykładają się do jakości produktu niż do zysków (i oby im się to nie zmieniło w przypadku Cyberpunka, choć czasem akcjonariusze mają również wiele do powiedzenia, a oni widzą tylko tabelki i $$$).

Mimo wszystko również tuż po premierze przebąkiwało się, że Wiesiek zaliczył graficzny downgrade. Czasami gracze powinni spuścić z tonu. Gdybyśmy chcieli uniknąć takich sytuacji nie moglibyśmy liczyć na wcześniejsze zapowiedzi, trailery, gameplay'e, bo póki gra nie jest w późnej fazie produkcji, to jest to trochę jak wróżenie z fusów - producenci tylko się domyślają jaki będzie efekt końcowy.
0 kudoscaleb3   @   13:04, 28.01.2019
Oczywiście, że Dabi ma rację. To już nie chodzi o rozmiar studia, ale o sam fakt, że skoro dajesz komuś pieniadze to oczekujesz ukończonego produktu. Nie pójdziesz to Forda po furę, a kierownice dostaniesz z patchem dzień później Uśmiech . Co nie zmienia faktu, że taki np. ja, napalony na ten tytuł, będzie wierzyć do 14 lutego, że jednak syfu nie będzie. BioWare upiera się, że to jest demo, a nie beta co mi akurat nie robi najmniejszej różnicy. Mogą to ssobie nazwać Alfą Siedem, albo expansion packiem. Jeżeli ten weekend pokaże im jak i co naprawić to niech wyciągną z tych błędów nauczkę i zobaczymy czy się ogarną w 3 tygodnie. Czy mało czasu? Czy się da? Zobaczymy. Ale krytycznie niszczyć grę, twórców i firmę zanim jednak pełny produkt (lub wersją, którą oni nazwą "pełnym produktem") trafi na rynek Uśmiech .

Dobra, koniec huraoptymizmu, wracam do kąta i idę zobaczyć jak tu się tworzy nowe posty bo muszę zwerbować 4tego do teamu, który będzie mainował Colossusa i chce zacząć już za tydzień Szczęśliwy
0 kudoscaleb3   @   23:32, 28.01.2019
W sumie miałem szukać jak tu się zakłada tematy itp ale chyba wyjdzie lepiej jak wkleję pod kilkoma postami o Anthemie. Jako że organizacja będzie kluczem w grze to zrobiłem kanał Anthema dla Polaków na discordzie. Jak ktoś by chciał się dobrać w 4ki to chyba nie będzie lepszego miejsca. Także jakby ktoś chciał wejść przed następnym demem i się ogarnąć to zapraszam!

https://discordapp.com/invite/AZ6Esbe kod bez daty ważności. Pozdrawiam!
0 kudoslogan23   @   00:38, 29.01.2019
Jednym słowem cisza nad tą trumną. Dla mnie Anthem będzie gwoździem do trumny Bioware i żegnaj Bioware .
1 kudosshuwar   @   07:39, 29.01.2019
Eh Logan... ileż to już razy o tym gwoździu pisałeś? Uśmiech
No wieszczka z ciebie to by była marna Puszcza oko
0 kudosshuwar   @   08:02, 19.02.2019
No to jak to jest z tym Windowsem 10? Mandatory, czy nie?
0 kudosDirian   @   09:20, 19.02.2019
Cytat: shuwar
No to jak to jest z tym Windowsem 10? Mandatory, czy nie?

Grę odpalisz tylko na Win 10.
0 kudosTheCerbis   @   10:42, 19.02.2019
Że co? Anthem tylko na W10? Od czasu demo usunęli wsparcie dla poprzednich Windowsów?

Prawie zapomniałem o tej grze.
0 kudosshuwar   @   11:59, 19.02.2019
Cytat: Dirian
Grę odpalisz tylko na Win 10.
Czyli nawet jeśli bym się przełamał, to i tak nici, bo przed Win10 bronię się jak mogę Dumny

Cytat: TheCerbis
Że co? Anthem tylko na W10?
BTW: najlepsze, że ja teraz czytam tytuł tej gry jako: "Артём" Pokręcony
0 kudosTheCerbis   @   12:26, 19.02.2019
Demo na W7 chodziło, ale może jest jakaś różnica w wydajności... Co prawda to nie powinno mieć znaczenia, bo gra jest na DX11.
0 kudosdabi132   @   12:42, 19.02.2019
Brak wsparcia W7 od Microsoftu wcale nie dziwi w 2019 roku. Zbliża się już koniec wsparcia technicznego dla Windows 7. Ten rok będzie ostatnim, w którym popularna siódemka będzie otrzymywać darmowe aktualizacje bezpieczeństwa. Twórcy gier również powoli porzucają ten system. Prędzej czy później trzeba będzie się przerzucić na Win10.
Dodaj Odpowiedź