Star Wars Jedi: Ocalały

Koboh - Odszukaj kompas - wiki Star Wars Jedi: Ocalały

Gdy odzyskasz kontrolę nad Calem, wracaj na modliszkę, skorzystaj z holostołu i leć na Koboh. Na miejscu obejrzysz scenkę przerywnikową, a po niej musisz uratować Zee z Lucrehulka, więc ruszaj do wskazanego na mapie punktu nawigacyjnego. Warto w tym momencie skorzystać z szybkiej podróży, aby dostać się możliwie jak najbliżej. Potem przechodzisz przez pole siłowe i do przodu.

Za moment dotrzesz do wielkiego placu budowy, a wtedy przeskanuj okolicę i śmigaj przed siebie – droga jest z lewej strony. Dojdziesz dzięki niej do ptaszyska, więc skorzystaj z jego możliwości. Kieruj się na coś w rodzaju obozowiska na bagnach. Po wylądowaniu, przeszukaj okolicę, po czym wejdź do namiotu i porozmawiaj z Zygg oraz Wini. Otrzymasz od nich przysługę Pomóż Zygg na bagnie.

Po rozmowie, śmigaj do wielkiej konstrukcji nieopodal. Musisz to zrobić, wskakując na wielki blok skalny obok namiotu, a potem do tunelu pod namiotem. Idź bagnem przed siebie i aktywuj skrót, wystrzeliwując linę. Jedź następnie przy jej pomocy. Złap się na końcu kraty do wspinaczki i do góry. Na szczycie skorzystaj z liny nieopodal i przeskakuj pomiędzy kolejnymi linami, aż dotrzesz do celu. Pokonaj droidy, aktywuj skrót i przed siebie po niewielkich blokach skalnych w bagnie.

Za moment znajdziesz punkt do medytacji. Skorzystaj z niego, po czym śmigaj wąskim przejściem do przodu. Pokonaj droidy i kontynuuj. Nieco dalej znowu czekają na Ciebie droidy, a gdy je sprzątniesz, poproś kumpla o to, by zniszczył wiszący nad bagnem kontener. Idź następnie po nim na pokład statku. Pokonaj droidy i łupieżców, po czym rozejrzyj się, a znajdziesz skrzynię (Broda - Krótka Kozia Bródka). Masz wszystko, więc idź w przeciwnym kierunku.

Złap się kraty do wspinaczki i na bok. Z platformy zobaczysz drążek. Musisz do niego doskoczyć. Z niego zaś na kratę do wspinaczki i do góry. Przesuwaj się potem na lewo, wspomagając się pomocą kumpla. Następnie idź w jedynym możliwym kierunku i skacz pomiędzy ścianami (pamiętaj o doskoku). Finalnie wylądujesz nieopodal droidów, a w związku z tym zajmij się nimi i znów do przodu. Biegnij po ścianie, skocz na kratę itd. Standardowo.

Gdy wreszcie skończy się skakanie, znajdziesz punkt do medytacji. Skorzystaj z niego i idź w jedynym możliwym kierunku, czyli przez niewielkie drzwi. Pokonaj kolejnych przeciwników, po czym podejdź do krawędzi i skorzystaj z mocy. Pojawi się krata do wspinaczki, więc skorzystaj z niej. Na górze skacz pomiędzy ścianami, a finalnie przedostań się przez barierę. Pokonaj droidy i biegnij po ścianie, by minąć elektryczność. Finalnie przeskocz znów przez niewielką barierę.

Potem idź do przodu, przeskocz przez barierę i biegnij po ścianie. Złap się na końcu kraty do wspinaczki i śmigaj w lewo. Potem do góry i wskocz na sufit. Idź do przodu, potem wskocz znów na kratę do wspinaczki i na lewo. Aktywuj skrót i śmigaj w jedynym możliwym kierunku, będąc gotowym do walki. Pokonaj pokrakę, a pomieszczeniu z którego wybiegnie zerknij przez okno. Przyciągnij mocą gruzy, co odkryje kratę. Wskocz na nią, a z niej skocz na prawo, by sięgnąć kraty do wspinaczki. Do góry, na lewo i na platformę podwieszoną pod suwnicą.

Z platformy, spójrz na czołgi poniżej, po czym skocz na kratę obok, a z niej ostrożnie na tę niższą oraz na platformę na dole. Pokonaj droidy i kontynuuj ścieżką w dół. Po drodze natrafisz na skrzynię (Lupa - Egzekutor) – otwórz ją i uderz mocą w kratę obok niej. Idź po platformie do przodu, a za moment znajdziesz punkt do medytacji. Ten, przy którym byłeś wcześniej. Otworzy to swoisty skrót. Wróć się teraz kawałek i przed skrzynią, którą przeszukałeś przed momentem, zerknij na lewo. Zobaczysz kratę do wspinaczki oraz pole siłowe. Przedostań się przez nie i pokonaj przeciwników.

Poproś następnie BD-1, aby zhakował tutejsze drzwi. Pokonaj za nimi przeciwnika, po czym otwórz drzwi z prawej, skorzystaj z punktu do medytacji jeśli chcesz, a następnie idź na lewo, długim korytarzem. Na końcu uważaj na Droideki. Pokonaj je, a potem znów w jedynym możliwym kierunku, będąc gotowym na kolejne starcia. Gdy przejdziesz przez wąskie przejście, obejrzysz krótką scenkę. Po niej rozejrzyj się dookoła skanerem i idź dalej.

Przejdź przez drzwi obok, po czym znajdź echo do wyczucia (Pochodzenie Celu). Następnie znajdź pola siłowe z prawej i przeskakuj pomiędzy nimi. Na końcu wskoczyć musisz na transportowaną skrzynię i przesunąć się na tył, dzięki czemu wjedziesz do bazy. Puść się skrzyni, pokonaj przeciwników i idź dalej. Zjedź na dół windą i skorzystaj z punktu do medytacji przed dalszą drogą. Nie idź od razu do przodu, ale zerknij na dół z lewej. Znajdziesz niewielki korytarz, a tam echo (Nowy Pan). Dopiero po wyczuciu go idź dalej.

Śmigaj po pomostach, pokonując droidy. Bądź ostrożny, gdy z sufitu wysunie się działko. Nie dasz rady go zniszczyć, więc po prostu unikaj jego ostrzału. Po dotarciu do końca pomostu, skocz na lewo i znów uważaj na działko. Przeskocz przez pole siłowe z lewej, pokonaj droidy i szybko do przodu. Korzystaj następnie z kontenerów, by uniknąć ostrzału działek. Na końcu przejścia z lewej będzie echo (Spójrz na moje dzieła). Wyczuj je i wskocz na ścianę z prawej.

Na górze otwórz drzwi z lewej, by odblokować skrót, po czym idź na prawo i bądź gotowy do walki. Pokonaj Miażdżyciela Chaosu, a potem przejdź przez tutejsze drzwi i do przodu. Musisz teraz sprytnie biec po boku kontenera, a potem podskoczyć i złapać się uchwytu (pokazuje to film powyżej). Na platformie znajdź konsolę, wejdź z nią w interakcję, a potem przez drzwi i przed siebie. W korytarzu znajdziesz spore drzwi z lewej. Otwórz je, bo to skrót (dojdziesz nim do punktu medytacji), po czym kontynuuj. Znajdziesz się w koszarach, więc ostrożnie do przodu.

Po tym, jak pokonasz wszystkich w pierwszej części koszar, skocz do drugiej. Znów zlikwiduj oponentów, po czym poproś kumpla o pomoc, co otworzy Ci dalszą drogę. Na górze aktywuj skrót i kontynuuj przed siebie. Bądź gotowy na spory pojedynek. Wygraj ze wszystkimi pokrakami, po czym idź dalej przez tutejsze drzwi – otworzysz je dzięki konsoli przed nimi. Następnie znowu konsola i jeszcze jedne drzwi, co zainicjuje scenkę przerywnikową. Po niej idź na lewo.

Przejdź wąskim przejściem, a w mrocznym korytarzu znajdź jeszcze jedną wąską szczelinę w ścianie. Na zewnątrz idź do przodu. Droga będzie jedna, więc na pewno się nie zgubisz. Wreszcie pojawi się Rayvis i obejrzysz scenkę przerywnikową. Po niej spadniesz na dół, a gdy zaczną strzelać do Ciebie działka z sufitu, podbiegnij do zasłony. Odpali się jeszcze jeden przerywnik, który da ci nową zdolność: podniesienie i uderzenie (ewentualnie podniesienie). Z nowym skillem, idź dalej.

Gdy wejdziesz po schodach, skorzystaj z punktu do medytacji, a następnie zbadaj wielką maszynę z prawej. Podejdź do krawędzi, a zobaczysz platformę, którą możesz unieść. Zrób to i przeskocz na pomost z drugiej strony. Potem na lewo i do przodu. Zniszcz działko i unieś kolejną platformę. Wskocz z niej na ścianę i wespnij się do góry, a potem odwróć się i wskocz na platformę poniżej. Podejdź do przodu i ściągnij na dół kratę do wspinania. Wskocz na nią i do góry.

Na górze zlikwiduj przeciwnika miotając nim w kable, a potem unieś do góry kolejną ściankę do wspinaczki, wskocz na nią i śmigaj do góry, po czym w prawo. Otwórz kratę nową zdolnością i dostań się z niej dalej. Na platformie, podejdź do strzelającego działka i pociąg je razem z platformą na dół, po czym aktywuj tutejszy skrót. Obok skrótu jest krata do wspinaczki – unieś ją, a potem unieś kratę za nią. Wskocz na drugą kratę, a z niej wejdź na pomost. Obok będzie odłamek priorytu. Weź go i wróć się.

Podejdź do krawędzi platformy i spójrz na platformę, pod którą było działko. Doskocz do niej. Spójrz w górę, przyciągnij kratę do wspinaczki, potem podnieś tę z prawej, a finalnie wskocz najpierw na tę niższą, a potem na tę wyższą. Z niej na uchwyt dla haka. Idź do przodu, zachęć do ataku przeciwników i dopiero, gdy pozbędzie się ich działko, zniszcz je. Na koniec wyczuj tutejsze echo (Odrodzony Droid) i ściągnij na dół windę. Idź przed siebie, pokonaj kolejne pokraki i wejdź do windy. Po krótkiej przejażdżce wyjdź z windy i idź w jedynym możliwym kierunku, aż wrócisz do wcześniej odwiedzonego punktu medytacji. Skorzystaj z niego przed dalszą drogą.

Idź następnie przed siebie, przeskocz nad dziurą w pomoście, po czym obniż na dół platformę, wskocz na nią i wjedź do góry. Idź następnie na prawo i skorzystaj z linki z hakiem, by wskoczyć jeszcze wyżej. Przejdź pomiędzy rurami, a odpali się scenka przerywnikowa. Po scence rozejrzyj się. Zauważ dużą ściankę do biegania, którą możesz unieść. Zrób to, przebiegnij po ściance, a na platformie przejdź przez wąskie przejście i otwórz właz w podłodze. Zeskocz na dół. Z lewej będzie echo do wyczucia (Awaryjne Lądowanie), a nieopodal także miejsce do medytacji. Skorzystaj z niego i idź dalej.

Trzymaj się lewej, a znajdziesz zamknięte wrota. Otwórz je mocą i podejdź do Zee. Uwolnij droida, co zrobisz w ramach scenki przerywnikowej. Po scence musisz walczyć z bossem, to Dagan Gera. Pokonaj go, a obejrzysz kolejną scenkę przerywnikową. Gdy się skończy, zbierz tutejszą znajdźkę (Esencja Zdrowia) i skorzystaj z linki z hakiem, by dostać się na pomost. Idź potem z kompanami do przodu. Podejdź następnie do panelu sterującego, by obejrzeć jeszcze jedną scenkę. Po niej wrócisz na bagna.

Po wylądowaniu, idź na lewo i przed siebie. Pamiętasz przysługę dla Zygg, mając nową umiejętność będziesz w stanie ją wykonać. Cokolwiek zdecydujesz, znajdź za namiotem Zygg platformę, którą możesz unieść. Zrób to i przy jej pomocy dostań się wyżej. Skorzystaj z punktu do medytacji, a potem śmignij na linie.

Uwaga: Mniej więcej w połowie liny jest jeszcze jedna lina, prostopadła do tej, po której się poruszasz. Przeskocz na nią, a pod sam koniec przejażdżki skorzystaj z podwójnego skoku oraz doskoku. Brnij bagnem w głąb groty, a potem skorzystaj z linki z hakiem, by wyjść na powierzchnię. Obejdź dookoła niewielką wyspę, co pozwoli Ci znaleźć spore wrota. Wejdź do nich i zjedź na dół, a znajdziesz się w Komnacie Połączenia. Przeszukaj ją, a potem wróć na główną ścieżkę, skorzystaj z liny i śmigaj dalej w głąb bagna – pierwszą liną.

Z liny przeskocz jak najdalej w kierunku drążka, po czym złap się go i do przodu. Doskocz jak najdalej, a potem podejdź do kraty do wspinaczki i skorzystaj z linki z hakiem, by na nią wejść. Nieopodal jest winda, z której możesz skorzystać, by wrócić do góry. Ewentualnie, możesz zerknąć na prawo, a zobaczysz skały, które możesz wysunąć z bagna. Dotrzesz dzięki nim do oddalonej wysepki, na której znajdziesz echo (Obrzydliwy Bagniak), a także arenę, na której jest Postrach Bagien.

Finalnie wróć do windy i wjedź nią do góry. Mniej więcej w połowie możesz z windy zejść, aby przeszukać skrzynię (Aktywator – Upór). By dostać się stąd z powrotem na dół, wskocz na ścianę z prawej strony skrzyni.  Jeśli wjedziesz do góry, idź następnie przed siebie. Dojdziesz do drzwi otwieranych mocą oraz punktu do medytacji. Obok będzie Poszukiwacz oraz Skoova (Traszka Falbanista). Dzięki punktowi do medytacji możesz się szybko dostać z powrotem na modliszkę, co uczyń. Twoim celem będzie teraz znalezienie Rayvisa na zniszczonym księżycu.

bigboy177
edytował(a): 1 raz   ●   zmienił(a): 11257 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?