Star Wars Jedi: Ocalały

Jedha - Dotrzyj do Sanktuarium Pielgrzyma - wiki Star Wars Jedi: Ocalały

Po tym, jak porozmawiasz z Cordovą, pójdziesz wspólnie z Merrin do tzw. Sanktuarium Pielgrzyma. Ruszaj więc za dziewczyną, pamiętając o tym, by skorzystać z punktu do medytacji. Za moment będziesz na zewnątrz, a jako że nieopodal jest pogłoska Zbadaj Ruiny na Pustyni Północnej, warto się nią zająć przed dalszą drogą.

Cokolwiek zdecydujesz, skorzystaj wreszcie z jednego z przerośniętych zwierzaków i kieruj się na punkt nawigacyjny, trzymając się prawej strony pustyni. Zbliżysz się wreszcie do celu, a wtedy pokonuj przeciwników i korzystaj z uchwytów. Idź niejako pomiędzy flagami na skałach. Po chwili dotrzesz do miejsca, przy którym możesz skorzystać z linki z hakiem, by wspinać się po ścianie. Zrób to i zmierzaj na lewo. Wreszcie dotrzesz na szczyt, a wtedy idź przed siebie i koniecznie odblokuj skrót. Finalnie wejdź do budynku.

Za wrotami pchnij blok skalny, a potem dwie kule, które otworzą drzwi naprzeciwko. Wysuń następnie blok skalny z powrotem, aby móc kontynuować. Droga będzie jedna, więc się nie zgubisz. W nieco większej komnacie natrafisz na mini-bossa, więc bądź ostrożny. Pokonaj go, a następnie idź na prawo (od wejścia), by dotrzeć do skrzyni (BD-1 Barwy Jedhy). Następnie kieruj się w drugą stronę. Skacz po ścianach, odblokuj skrót i znów do przodu.

W pewnym momencie Merrin Cię zostawi, ale nie przejmuj się tylko kontynuuj natarcie, po drodze skanując (Szlak) dziwne kamienne tablice. Wreszcie dotrzesz do wysokiego przejścia. Po drugiej stronie czeka na Ciebie Mogu, więc pokonaj go, po czym zauważ, że nad tobą, z lewej strony, jest element, który możesz pociągnąć mocą – zrób to, a zobaczysz linkę, którą możesz do siebie przyciągnąć. Zrób to, po czym spójrz na koniec korytarza. Ujrzysz blok skalny. Puść linkę i przyciągnij blok do siebie, po czym przeszukaj skrzynię, która jest za nim (Chwyt - Sprawiedliwość).

Blok skalny przesuń do miejsca, w którym była linka, a dzięki temu wespniesz się na kratę. Na górze idź do przodu i zeskanuj Starożytną Krytpę, po czym idź do końca korytarza, trzymając się lewej, by zdobyć Zwoje z Jedhy. Podnieś je, a pojawią się wybuchające kraby. Pozbądź się ich, po czym idź prawym korytarzem do przodu. Na końcu przejścia, pchnij rumowisko mocą i wróć na zewnątrz. Odblokuj skrót, po czym wskocz na drążek, ścianę do biegania oraz linę. Z liny przeskocz na kamienną tablicę, potem na kolejną z prawej i wreszcie na ruiny budynku.

W środku idź po schodach na dół, a znajdziesz zwój z jedhy oraz drzwi, stanowiące skrót. Otwórz je i śmigaj do góry po schodach. W wąwozie, w którym strasznie wieje idź do przodu i wespnij się na ścianę z lewej. Na górze idź w jedynym możliwym kierunku, a gdy dotrzesz do zniszczonego pomostu, nie skacz, tylko idź w lewo. W pierwszym zaułku znajdziesz wąskie przejście w ścianie, więc skorzystaj z niego. Wyjdziesz kawałek dalej, a wtedy przy pomocy mocy pociągnij dziwny przedmiot. Okaże się, że to spory blok, który zablokuje wiatr. Wróć się zatem i przeskocz nad przepaścią.

Z drugiej strony idź na prawo, a znajdziesz pole siłowe oraz echo przed nim (Kres jednej podróży). Będzie tu też punkt do medytacji, więc skorzystaj z niego przed dalszą drogą. Przejdź nieco do przodu, pokonaj grupę przeciwników, po czym idź w dół ścieżką przy skałach. Gdy dojdziesz do kraty, kontynuuj – pamiętaj, by nie skakać, bo wiatr cię zepchnie. Staraj się ciągle czegoś trzymać. Wreszcie znajdziesz się na końcu przejścia, a wtedy pociągnij dziwny obiekt wystający ze skały. Wraz z nim wysunie się uchwyt dla linki z hakiem. Skorzystaj z niego, potem zeskocz na dół i skocz w kierunku ściany z prawej. Złap się jej i wróć do góry.

Na górze zerknij na lewo, a zobaczysz drążek. Złap się go, a potem skocz na ścianę i biegnij do przodu. Na końcu skoków idź na prawo. Pokonaj szturmowców i weź zwój z Jedhy, po czym wskocz na skałę i kontynuuj. Droga będzie jedna. Aktywuj przy okazji skrót i pokonaj szturmowców oraz skorpiona. Gdy to zrobisz, przeszukaj okolicę. Pod jednym ze zniszczonych pojazdów będzie bowiem skrzynia (Lufa – K3 Windykator). Skorzystaj następnie z linki z hakiem na skale i śmigaj przed siebie. Droga będzie w zasadzie jedna, a w jej trakcie znajdziesz skrót oraz obiekt do zeskanowania.

Cały czas idź do przodu, aż znajdziesz kolejny punkt medytacji. Skorzystaj z niego, a potem wejdź do ruin budynku. Pokonaj dwójkę szturmowców, a potem wejdź po schodach do góry. Mimo że drzwi nieopodal są zamknięte, to pobiegaj po ścianie, a dotrzesz do skrzyni (Strój Jedi). Wróć na dół i kontynuuj. W kolejnym pomieszczeniu czeka na Ciebie nowy przeciwnik – Droid Wartowniczy. Pokonaj go i idź dalej po blokach skalnych, uchwytach itd. Kieruj się do góry. Potem przejdź po kracie na drugą stronę, zeskocz na dół i przy pomocy ściany, wskocz na drążek. Skocz z niego do przodu i kieruj się na prawo.

Podczas ślizgania się staraj się przeskoczyć jak najbliżej ściany z prawej. Złap się jej i śmigaj po ścianach, a wreszcie do góry. Przejdź przez tunel z krabami, wyczuj echo (Duch lub Strażnik) i śmigaj dalej, aż wyjdziesz znowu na zewnątrz. Gdy tak się stanie, kontynuuj. Przy pierwszych drzwiach z prawej, otwórz skrót, po czym przystąp do eliminowania przeciwników. Po wygranej, wepchnij wielki przedmiot pod pomostem, z którego skoczyłeś na dół. Dzięki temu będziesz mógł przeskoczyć nad przepaścią, co zrób. Po drugiej stronie idź do przodu.

Gdy dotrzesz do tunelu w skale, trzymaj się prawej strony i zejdź na dół. Pokonaj kraby, zeskanuj przy ścianie obiekt (Katakumby Znużonych) oraz idź dalej w głąb, by na końcu katakumb znaleźć jeszcze jeden obiekt do zeskanowania (Towarzysze Opiekunów) oraz zwój z Jedhy. Mając wszystko, wróć się i tym razem trzymaj się lewej strony, aby znaleźć i wysunąć wskazany blok. Następnie korzystając ze ściany dostań się na kratę, po której możesz się wspinać. Przejdź na drugą stronę i zerknij na prawo, a zobaczysz ścianę, po której da się biec. Skorzystaj z niej. Potem kolejne ściany, aż znajdziesz półkę skalną. Wspinaj się tam, aż znajdziesz grotę i Pili –zaprosisz ją do Saloonu.

Idź dalej, aktywuj wyrzutnię lin i przejedź się do przodu. Z drugiej strony idź w jedynym możliwym kierunku, a gdy znajdziesz ślepy zaułek odwróć się. Zobaczysz półkę skalną oraz wiejący od dołu wiatr. Pomoże Ci on podskoczyć wyżej. Pokonaj szybko szturmowców i przed siebie. Znajdź skałę, na którą możesz się wspiąć (z prawej), by przemieszczać się po niej na bok. Na górze, podejdź do krawędzi z prawej i weź zwój z Jedhy, leżący obok kupki kamieni. Następnie skocz w przepaść, celując w otwór w ścianie. Jest tam punkt medytacji, więc skorzystaj z niego.

Wypchnij kratę na górze, wyskocz na zewnątrz i weź zwój z Jedhy, który jest pod pomostem. Idź następnie ścieżką do góry. Za moment znajdziesz Merrin. Wspólnie ruszycie do boju z jednostką Imperium. Pokonaj wszystkich i zerknij na lewo, a znajdziesz kratę wyrwij ją mocą, po czym skorzystaj z linki z hakiem i przebiegnij po ścianie. Skocz na półkę skalną na końcu i przeszukaj ją, a znajdziesz zwój z Jedhy. Wróć do Merrin i poproś ją, by usunęła gruzowisko. Gdy to zrobi, podążajcie wspólnie po moście do Sanktuarium Pielgrzyma.

Na moście aktywuj wyrzutnię lin z prawej, co odblokuje skrót. Pociąg następnie mocą blok przed sobą, a otworzy się korytarz w skale z prawej – wskocz do niego. W środku idź najpierw na prawo – przedostań się przez wąską szczelinę w skałach i do przodu. W większej komnacie, spójrz na prawo, a zobaczysz element, który wysuniesz mocą. Kolejny będzie z lewej, nieco wyżej. Także go wysuń. Wiatr przestanie szaleć, więc biegnij po ścianie. Po drodze natrafisz na jeszcze jeden element do wysunięcia, zrób to. Zawróć następnie i zauważ, że pojawił się uchwyt dla Twojej linki z hakiem.

Złap się ściany, przebiegnij do przodu i wskocz na wysunięty wcześniej blok. Z niego, przy pomocy ściany, dostaniesz się na kratę. Idź po niej do przodu. Na końcu skocz na linę, złap się jej i przeskocz na ścianę, by zjechać na dół. Znajdziesz w ten sposób lekko uchylone wrota, które wyrwiesz mocą. Spróbuj przeskoczyć na drugą stronę, a odpali się scenka przerywnikowa. Gdy odzyskasz kontrolę nad Calem nauczysz się nowej umiejętności – doskoku. To swoisty sus w powietrzu – bardzo przydatny.

Idź w jedynym możliwym kierunku i zrób użytek z nowej zdolności, by przeskoczyć nad przepaścią. Potem znów doi przodu i wyrwij drzwi. Skorzystaj ponownie z doskoku, a następnie raz jeszcze, by dotrzeć do Merrin. Razem pójdziecie dalej. Śmigaj za Merrin i korzystaj ze wszystkich posiadanych umiejętności. Wreszcie Merrin znów zostawi Cię samego, a ty zerknij na lewo. Dostrzeżesz drążek. Skocz na niego, a potem złap prąd wznoszący do góry. Złap się kraty i wróć na most.

Na górze skorzystaj z doskoku, by móc iść dalej w stronę świątyni. Pokonaj szturmowców i zeskocz po ścianie na dół. Potem przebiegnij po ścianie z lewej, kończąc to podwójnym skokiem i doskokiem. Następnie idź dookoła po pomostach. Do góry po kracie do wspinaczki i ponownie na prawo, skacząc i doskakując. Potem ścianka do biegania, skakanie itd. Skończysz zjeżdżając w dół, więc uważaj. W odpowiednim momencie wskocz na kratę do wspinaczki i śmigaj do góry. Pamiętaj o doskokach. Wreszcie wyjdziesz na kolejny fragment mostu. Pokonaj szturmowców i zerknij za siebie. Doskocz do kraty, aby móc aktywować skrót i przeszukać skrzynię nieopodal (Aktywator - Powściągliwość) – dotrzesz do niej przy pomocy liny.

Wróć na główną ścieżkę i dalej w stronę Sanktuarium. Przy kolejnej przepaści, skocz do przodu, potem wespnij się na kratę, złap drążek i przed siebie. Z drugiej strony, zerknij na lewo, a zobaczysz linę do przecięcia – zajmij się nią, bo w ten sposób będziesz wracał. Ostatecznie idź dalej. Droga będzie jedna, więc na pewno się nie zgubisz. Skacz przed siebie, a w ślepym zaułku, znajdź ściankę, po której wespniesz się do góry i doskoczysz do półki skalnej za sobą. Następnie wkrocz do Sanktuarium.

Pokonaj szturmowców i rozejrzyj się dookoła, znajdziesz w ten sposób zwój z Jedhy, a także wąskie przejście – oświetla je lampa. Skorzystaj z niego. Po drugiej stronie, zeskanuj wielki filar i śmigaj po schodach z lewej do góry. Przejdź przez dziurę w ścianie, wyczuj echo (Nowe Sanktuarium) i przeciśnij się przez szczelinę. Znajdziesz za nią punkt medytacji, więc zrób z niego pożytek przed dalszą drogą. Idź do przodu, skocz, a potem znajdź belkę, po której przejdziesz pod sklepieniem. Następnie przebieżka po ścianie i zeskocz na dół przy pomocy ściany naprzeciwko.

Na dole przebiegnij po ścianie z lewej i wespnij się do góry, uważając na szturmowca. Postaraj się przebiec dookoła po wszystkich wyższych balkonach i sprzątnąć tamtejszych szturmowców, przed zeskoczeniem niżej. W jednym z pomieszczeń, z polem siłowym, znajdziesz tu zwój z Jedhy. Gdy wreszcie pokonasz przeciwników na dolnym poziomie, znajdź korytarz z polem siłowym. Obok niego jest przejście do nieco mniejszej komnaty. Skorzystaj tam z linki z hakiem, a potem z podwójnego skoku i doskoku, by przemieszczać się pomiędzy kratami do wspinaczki.

Nagle pojawi się wielki dron. Wespnij się wtedy do góry, przeskocz nad kratą i tunelem przed siebie. Gdy zobaczysz ramie drona, zekrnij na lewo i zrób użytek ze ściany do biegania. Potem wyczuj moment, by przeskoczyć pod ramieniem i dostać się na drugą stronę przepaści. Nieco w dół korytarzem i wyczuj echo (Podziemne Kanały), a następnie do przodu. Pokonaj pobliskich szturmowców, wskocz do wody i zanurkuj w czymś w rodzaju groty pod wielkim droidem. Płyń cały czas do przodu. Gdy zanurkujesz drugi raz dotrzesz do nieco większej podwodnej groty. Dotrzyj do dna, a znajdziesz skrzynię (Fotoreceptory - Kaminoanin). Weź jej zawartość i wynurz się.

Na powierzchni skorzystaj z linki z hakiem, po czym zrób użytek z mocy na dziwnych klamrach z boku komnaty. Za jedną z nich będzie zwój z Jedhy. Zauważ, że klamry zatrzymają się na moment przed drzwiami. Cofnij je zatem. Spójrz do góry, a zobaczysz, że nad przeszkodami jest coś, co możesz złapać mocą. Przyciągnij do siebie klamrę, a potem szybko złap to, co jest nad przeszkodą. Przeszkoda się uniesie, a klamra dojedzie do celu. Puść przeszkodę i pchnij lewą klamrę, bo przejechała nieco za daleko. Następnie cały proces powtórz z drugą stroną, a drzwi do przodu staną otworem – pchnij je mocą.

Wejdź do sporego korytarza i idź przed siebie. Po drodze zeskanuj szkielet z prawej (Odkryta ukryta ścieżka) i kontynuuj, aż znajdziesz echo do wyczucia (Ewakuacja Świątyni), a nieco dalej jeszcze jedno (Szlachetny Czyn). Obejrzyj scenkę i otwórz drzwi nieopodal. Gdy to zorobisz, obejrzysz jeszcze jedną scenkę z Armiasem. Za moment pojawi się Merrin i dostaniesz od niej specjalny amulet, dzięki któremu będziesz w stanie przeskakiwać przez zielone pola siłowe. Zrób z niego użytek i uciekaj stąd.

Po drugiej stronie pierwszego pola skorzystaj z punktu medytacji, po czym kontynuuj, skacząc i korzystając z nowej umiejętności. Idź cały czas za Merrin, a gdy wrócisz do świątyni, aktywuj wyrzutnię lin na schodach. Skorzystaj z liny, pokonaj szturmowców i przejdź przez barierę. Z drugiej strony weź zwój z Jedhy z lewej i skorzystaj z punktu do medytacji, po czym kontynuuj. Pokonaj sporą grupę szturmowców i znów do przodu, walcząc z kolejnymi zastępami impów.

Gdy wyjdziesz na zewnątrz, odpali się przerywnik. Jego koniec oznacza walkę z przerośniętą machiną. Skacz, korzystaj z portali otwieranych przez Merrin i postępuj wedle wskazówek na ekranie, a uda Ci się zwyciężyć. Finalnie wylądujesz nieopodal punktu do medytacji. Skorzystaj z niego i przeskocz przez barierę, by iść dalej. Stąd możesz też skorzystać z szybkiej podróży, aby wrócić do Archiwum. Na miejscu porozmawiaj z Cere. Obejrzysz w ten sposób scenkę przerywnikową. Zakończy się w ten sposób niniejszy cel, a ty otrzymasz kolejny: Odszukaj kompas na Koboh.

bigboy177
edytował(a): 1 raz   ●   zmienił(a): 13820 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?