Star Wars Jedi: Ocalały

Zniszczony Księżyc - Znajdź drogę na Tanalorr - wiki Star Wars Jedi: Ocalały

Lot kończysz oczywiście scenką przerywnikową, a po niej przejmiesz kontrolę nad Calem i będziesz mógł wyjść na zewnątrz Modliszki, co oczywiście uczyń. Na zewnątrz porozmawiaj z Bodem i idź do windy. Wejdź na nią, by zjechać na dół.

Po przejażdżce idź przed siebie, zejdź ze schodów i skręć w prawo, by znaleźć echo (Nieprzekonani). Podejdź następnie do pomostu, a gdy ten się zawali, zerknij w lewo. Zobaczysz uchwyt, do którego zaczepisz linkę z hakiem. Potem wykorzystaj rurę i ponownie linkę z hakiem. Następnie idź po kratach. Dojdziesz w ten sposób do punktu medytacji oraz skrótu – aktywuj go. Gdy to zrobisz, podróżuj w jedynym możliwym kierunku.

Trzymaj się lewej, a znajdziesz echo (W imię nauki). Wyczuj je, wróć do głównego korytarza. Tam możesz przejść naprzeciwko, do sporej komnaty z dwoma filarami, z których wydobywa się prawdopodobnie para. Skacz po nich, a znajdziesz skrzynię (Chwyt - Harmonia). Wróć następnie i do przodu. Uważaj, bo za moment zostaniesz zaatakowany przez Jeźdźca Chaosu. Nieopodal miejsca, z którego wyskoczy jest fragment kratki wentylacyjnej, lub panelu, który możesz wyrwać – zrób to, a potem przejdź po rurach. Podejdziesz od tyłu kolejnego przeciwnika. Sprzątnij jego kumpla i kontynuuj po schodach.

Na górze znów uważaj na oponenta. Pokonaj go i przed siebie. Wejdziesz do pomieszczenia pełnego droidów. Także i w nim są Jeźdźcy Chaosu, więc zachowaj ostrożność. Gdy zaczniesz walczyć ruszą też droidy do boju, więc nie będzie łatwo. Po wygranej, zeskanuj jedną z komór (Stacja ładowania droidów) i kontynuuj, otwierając spore wrota. Za nimi kieruj się na lewo, a znajdziesz Dysk Danych (z prawej) oraz skrzynię (Materiały do broni – Wyjątkowy Metal) – z lewej. Masz wszystko, więc wracaj na główną ścieżkę i do przodu – nieopodal jest skrót, z którego możesz skorzystać.

Tam gdzie przedtem szedłeś w lewo, tym razem idź w prawo. Czeka tu na Ciebie mini-boss zwany Przeprogramowany Magnaguard.

Przeprogramowany Magnaguard – jak pokonać

Pojedynek jest dość prosty.

Po wygranej, otwórz skrzynię w rogu areny (Emiter - Harmonia), a następnie idź w jedynym możliwym kierunku i przekręć wielką dźwignię, by zamknąć pobliskie szyby wentylacyjne i móc biec po ścianie, co kończy się wskoczeniem na kratę. Potem przemieszczaj się po niej, uważając na prąd.

W nieco bardziej otwartej przestrzeni, śmigaj po ścianie z prawej i aktywuj wyrzutnię lin. Przetnij też linę z drugiej strony tejże lokacji, aby odblokować skrót. Obok skrótu dostrzeżesz drążek, na który możesz wskoczyć, by dostać się do bonusowego obszaru. Znajdziesz tam przedmiot do zeskanowania (Stacja monitorująca) oraz wyzwanie (Pęknięta Wytrwałość).

Pęknięta wytrwałość

Wyzwanie polegające na zlikwidowaniu 150 droidów. Nie jest łatwe, ale da się ogarnąć. Po zywgranej, zdobędziesz punkt umiejętności.

Mając za sobą wyzwanie, wróć się do miejsca, w którym wystrzeliłeś liną i zjedź po niej. Zauważ, że pod platformą jest coś cennego – puść się zatem nieco wcześniej, aby złapać się krat i zdobyć punkt umiejętności. Stamtąd wejdź do góry po kracie i na platformę, a następnie kolejną liną do przodu. W trakcie przejażdżki musisz zmienić linę (kilkakrotnie), by nie poraził Cię prąd. Na końcu przejażdżki znajdziesz warsztat oraz droida serwisowego, z którym możesz porozmawiać, aby otrzymać pogłoskę Zbadaj niższe poziomy fabryki. Otwórz też koniecznie duże wrota, hakując je, by odblokować skrót do punktu medytacji.

Mając wszystko, idź w przeciwnym do wielkich wrót kierunku. Dojdziesz w ten sposób do rażonych prądem krat, po których musisz się wspiąć do góry. Rób to ostrożnie i planuj do przodu, aby unikać prądu. Na górze złap się kraty poziomej i przejdź na platformę, z której znowu musisz wskoczyć na kratę, by iść dalej. Tym razem rób uniki na lewo i na prawo – dostrzeżesz „zatoczki”, w których możesz się schować. Potem czeka Cię znów przejażdżka po linach – przeskakuj pomiędzy nimi, aż dotrzesz do ściany, po której będziesz musiał biec. Potem znów lina i znów ściana, aż wylądujesz na platformie. Wskocz wtedy na kratę i przesuwaj się na bok.

Gdy zejdziesz z kraty, pokonaj dwa droidy i zerknij na prawo. Będzie tam echo (Duchy w maszynie) oraz dysk danych na wysokim urządzeniu, pełnym kanistrów. Wyczuj je i idź dalej, a znajdziesz wyrzutnię lin, która odblokuje dla Ciebie skrót. Możesz nim zjechać, zeskakując w połowie na platformę, aby znaleźć dwa Dyski danych. Jeden na widoku, drugi ukryty.

Finalnie wróć do tego samego miejsca, nawet po tej samej linie, a potem idź dalej, trzymając się lewej przy zielonej barierze. Za pojemnikami znajdziesz skrzynię (Puls Ziemi – Utwór muzyczny). Jeśli na rozdrożu przy zielonym polu siłowym pójdziesz w prawo, znajdziesz kratownicę, do której możesz doskoczyć, co zrób. Kratownica spadnie, a wówczas pokonaj potwory i znajdź pobliski dysk danych.

Na koniec złap się droida latającego powyżej. Wskocz z niego na kratę, a potem obróć się za siebie. Skocz na drugiego droida, a z niego do sekretnej zatoczki. Znajdziesz w ten sposób Esencję Mocy. Weź ją, wróć na pierwszego droida, skocz z niego na kratę i przesuń się na lewo, do przejścia. Gdy wyjdziesz do góry zeskanuj dziwny przedmiot na skrzyni (Droid Podnośnikowy) i weź dysk danych naprzeciwko. Na koniec skocz na platformę z lewej, by iść dalej. Otwórz skrót, przecinając linę i idź na prawo, a wskoczysz za zieloną barierę z grupą przeciwników.

Po wygranej, skorzystaj ze ściany z lewej, by dosięgnąć podwyższenia. Aktywuj linę, by odblokować skrót, po czym idź dalej. Sprzątnij dwa droidy, po czym brnij do przodu po fragmentach pomostu, uważając na prąd. Pod koniec korytarza będzie bezpieczna zatoczka z droidem. Wskocz na nią i sprzątnij droida, weź dysk danych z lewej, po czym biegnij po ścianie z lewej. Następnie po rurach do przodu.

Pokonaj kolejne droidy, a następnie zeskanuj fragment rury (Zniszczona ściana) obok dalszego przejścia. Potem zerknij na horyzont i idź dalej. Wskocz na linę wiszącą z góry, a za jej pomocą na kratę z przodu. Wejdź do góry, odbij strzały droidów, by się ich pozbyć, po czym właź znów na rurę i zmierzaj w kierunku kolejnego obszaru pokrytego prądem. Zauważ, że przy drugiej rurze możesz zeskoczyć pod nią, by było nieco łatwiej.

Na końcu rury wejdź na platformę, a gdy ta opadnie, jedź w dół i złap się latającego droida. Poczekaj aż uniesie się on w górę i skocz na lewo, na kratę. Wejdź do góry, pokonaj droida i zwróć uwagę na kolejnego latającego droida, poruszającego się pomiędzy dwoma płytami do wspinaczki. Skocz na niego, a potem zaś skacz pomiędzy jedną i drugą płytą, aż do samej góry. Znów pokonaj droidy na szczycie, po czym zeskanuj wielkie wrota. Cal wspomni, że ich nie otworzy, więc idź na prawo.

Za moment znajdziesz punkt medytacji. Skorzystaj z niego i pchnij mocą wielką platformę przed sobą. Wskocz następnie na nią i znajdź uchwyt do zaczepienia linki z hakiem – jest u góry. Złapiesz się dzięki temu kratownicy, a stamtąd kieruj się na prawo. Zeskocz wreszcie na ścianę, potem w lewo i do góry. A następnie znów na lewo. Otwórz sobie skrót, przecinając linę i kontynuuj, wskakując na linę z prawej. W locie złap kolejną linę, a potem na półkę. Zerknij tam na echo (Zepsuty Droid) i idź wrotami z przodu.

W okrągłej komnacie znajdziesz dziwny przedmiot podnieś go, a potem bądź gotowy do walki z bossem zwanym Drya Thornne. Po wygranej obejrzysz jeszcze jedną scenkę przerywnikową, a w jej ramach dostaniesz całkiem nowy miecz świetlny, przypominający ten Kylo Rena. Odblokuje on od razu postawę oburęczną – wolniejszą, ale zapewniającą silniejsze ataki. Przed odejściem stąd wyczuj echo i skorzystaj z punktu medytacji. Następnie zhakuj drzwi, by iść dalej. Za drzwiami będzie oponent, więc ostrożnie.

Pokonaj wszystkich kolejnych oponentów, aż trafisz na rozdroże. Otwórz wtedy drzwi z prawej, odblokowując skrót, po czym idź na lewo i aktywuj wyrzutnię lin. Skorzystaj z nowego skrótu, by trafić z powrotem w okolice Modliszki. Wejdź na jej pokład i tym razem zmierzaj z powrotem na planetę Koboh. Wybierz ją na holostole, po czym usiądź w swoim fotelu, gdy przyjdzie pora lądowania.

bigboy177
edytował(a): 2 razy   ●   zmienił(a): 8134 znaki

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?