Heavy Rain: nie będzie samowolki

O Heavy Rain - iście filmowej próbie stworzenia wirtualnego dreszczowca, z wieloma możliwymi zakończeniami i innowacyjnym sposobem rozgrywki - mówi się ostatnio bardzo dużo.

@ 23.09.2008, 13:29
Marcin "Janek_wad" Janicki
ps3

Heavy Rain: nie będzie samowolki

O Heavy Rain - iście filmowej próbie stworzenia wirtualnego dreszczowca, z wieloma możliwymi zakończeniami i innowacyjnym sposobem rozgrywki - mówi się ostatnio bardzo dużo. I, póki co przynajmniej, bardzo pozytywnie. Nie może być jednak inaczej, gdy praktycznie rzecz biorąc jedyną udzielającą informacji na temat tytułu personą ,jest szef teamu deweloperskiego David Cage. Tym razem boss Quantic Dream opowiedział nam nieco na temat broni i interaktywnych elementów otoczenia.

Możesz podnieść butelkę, możesz również skorzystać z leżącego obok śrubokręta, czy chociażby piły motorowej. Gra pozwoli Ci wykorzystać wiele znajdujących się w pobliży przedmiotów jako bronie, lecz tylko wtedy, gdy zamierzona czynność będzie logiczna (...) Na przykład, kiedy spotykasz przeciwnika, jest to broń. Kiedy zaś biegasz po kompletnie pustej ulicy, nie. Ta filozofia jest kompletnym przeciwieństwem gameplayu znanego z serii GTA, gdzie miałeś otwarty świat i mogłeś robić kompletnie wszystko, nawet kiedy było to pozbawione sensu. Nasz podejście do sprawy jest nieco inne. Pozwalamy Ci robić wszystko, co tylko ma jakikolwiek sens.

Jedni zaliczą to do niewątpliwych zalet tytułu, inni uznają za ewidentną wadę, my jednak z wszelkiego rodzaju ocenami wstrzymamy się do momentu premiery gry.

Heavy Rain: nie będzie samowolki


Sprawdź także:
Heavy Rain

Heavy Rain

Premiera: 24 lutego 2010
PS3, PS4, PC

Heavy Rain jest grą przygodową inspirowaną głównie poprzednim tytułem studia odpowiedzialnego za owy produkt - Fahrenheit. Do tego ostatniego właśnie gra jest najbardziej...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?