Z sieciówki The Last of Us odchodzi projektant monetyzacji

Kolejne odejście ze studia Naughty Dog może wskazywać na to, że sieciowe The Last of Us faktycznie jest w tarapatach.

@ 05.10.2023, 09:32
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, ps5

Z sieciówki The Last of Us odchodzi projektant monetyzacji

Studio Naughty Dog specjalizuje się w tworzeniu gier przeznaczonych dla jednego gracza. Deweloperzy mają co prawda doświadczenie w budowaniu trybów sieciowych, ale nigdy nie stanowiły one dla nich priorytetu i prawdopodobnie dlatego docierają do nas doniesienia o tym, że The Last of Us nastawione na rozgrywki wieloosobowe zostało zamrożone.

Żeby było jeszcze mniej ciekawie, dowiedzieliśmy się, że jeden z projektantów wspomnianej produkcji postanowił opuścić szeregi studia. Jak dostrzegł użytkownik Twittera, Joanastic, projektant monetyzacji gry, Anders Howard, opuścił Naughty Dog. Wskazuje na to jego profil na portalu LinkedIn. Odejście miało miejsce we wrześniu.

Howard dołączył do Naughty Dog w listopadzie zeszłego roku, a wcześniej 8 lat pracował w studiu Epic Games, gdzie zajmował się rozwijaniem Fortnite. Na razie nie wiemy jakie będzie jego kolejne przedsięwzięcie i czym będzie okupował nadmiar wolnego czasu. Można założyć natomiast, że pozostanie w branży.

Naughty Dog przygotowuje w tym momencie także inne projekty, choć na razie nie wiemy nic na ich temat. Rozliczne plotki wskazują, że może chodzić m.in. o The Last of Us: Part III (albo remake dwójki dla PS5), jak również Uncharted.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?