Budżet HYENAS był największy w historii SEGI?
W sieci pojawiły się nowe zaskakujące informacje na temat HYENAS. Projekt ten podobno powstawał w dość chaotycznej i nieciekawej atmosferze.
Pisaliśmy w zeszłym tygodniu o tym, że SEGA zdecydowała się anulować najnowszy wieloosobowy shooter opracowywany przez studio Creative Assembly, czyli HYENAS. Do sieci wyciekło teraz sporo interesujących informacji na jego temat.
YouTuber zwany Volund miał rzekomo przyjemność porozmawiać z kilkoma deweloperami HYENAS, a ci opowiedzieli mu co nieco na temat tego, w jakich warunkach przyszło im pracować. Okazuje się, że HYENAS nie miało jasnego kierunku, a szefostwo zdawało się "spać za kierownicą". W trakcie dewelopingu zmieniono podobno silnik graficzny, a ponadto nie chciano eksperymentować, mimo że rynek tzw. hero shooterów jest nasycony.
Byli deweloperzy zdradzili ponadto, że HYENAS miało najwyższy budżet w historii SEGI. Projekt był dla wydawcy tak ważny, że do biura Creative Assembly przybyli przedstawiciele z Japonii, mający go nadzorować. Podobnego postępowania nie stosowano nigdy wcześniej, więc wszyscy byli mocno zaskoczeni.
Po tym, jak anulowano HYENAS w sieci pojawiły się informacje o tym, że w Creative Assembly może dojść do zwolnień, choć na razie nic takiego nie miało miejsca.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler