Mouse to polska strzelanka w stylu starych filmów Disneya. Cuphead w wersji FPS?

Ciekawy koncept, ale przed developerami jeszcze długa droga.

@ 10.05.2023, 14:52
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, switch, xbox x/s

Mouse to polska strzelanka w stylu starych filmów Disneya. Cuphead w wersji FPS?

Studio Fumi Games pokazało pierwszy gameplay z Mouse, czyli strzelanki inspirowanej starymi filmami Disneya - i zapewne rewelacyjnie przyjętą grą Cuphead. Projekt póki co jest w powijakach, ale już teraz wygląda ciekawie - zerknijcie zresztą na screeny i gameplay!

Co ciekawe, Fumi Games to mało znane warszawskie studio, które mimo tego podjęło się przygotowania wymagającego tytułu - po ogromnym sukcesie Cuphead, podobnie wyglądająca gra, nawet jeśli z zupełnie innym gameplayem, z pewnością nie będzie miała łatwego startu, bo porównania nasuwają się same.

Na ten moment twórcy zaprezentowali krótki gameplay i garść screenów. Na materiale widzimy prostą planszę, na której twórcy strzelają do przeciwników i pokazują m.in. destrukcję otoczenia. Na ten moment największe wrażenie robi oprawa wizualna, bo wszelakie inne elementy wydają się uproszczone do bólu - łącznie z systemem strzelania.

Na ten moment Fumi Games nie wspomina jednak nic o dacie premiery, więc zapewne ta jest tematem odległym i finalnie gra może wyglądać zupełnie inaczej. Pozostaje trzymać kciuki, bo zgodzicie się pewnie ze mną, że projekt ma spory potencjał?

Mouse póki co zapowiedziane zostało na PC, Nintendo Switch i ogólnie pojęte "Xboksy". Jeśli chcecie być na bieżąco z postępem prac, to warto dodać grę do obserwowanych na Steam.




Sprawdź także:
Cuphead

Cuphead

Premiera: 29 września 2017
PC, XBOX ONE, SWITCH, PS4

Cuphead to połączenie gry platformowej, zręcznościowej i bijatyki utrzymanej w starym stylu 2D. Produkcja inspirowana jest serialami animowanymi powstałymi w latach trzyd...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   15:28, 10.05.2023
Fajny pomysł ale coś mi się zdaje że tylko pomysł. Coś takiego może mnie bawić przez 5 minut chyba że do produktu finalnego jeszcze faktycznie długa droga.