Duży patch dla Dark Souls III już w tym tygodniu

Studio From Software ujawniło, że jeszcze w tym tygodniu w sieci pojawi się sporych rozmiarów patch dla Dark Souls III.

@ 17.10.2016, 20:13
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Duży patch dla Dark Souls III już w tym tygodniu

Jeśli wciąż macie problemy z Dark Souls III, to mamy dobre wieści. Studio From Software ujawniło, że jeszcze w tym tygodniu, a konkretnie 21 października, w sieci pojawi się kolejny patch dla tegoż projektu. Będzie jednym z większych od premiery.

Aktualizacja, o której mowa oznaczona została numerkiem 1.08, a jej zadaniem jest likwidacja zauważonych przez graczy błędów oraz zmiany w systemach rozgrywki. Kluczowa jest tutaj statystyka równowagi, którą twórcy wyjaśniali jakiś czas temu. To właśnie z nią związane jest sporo zmian. W ich wyniku, atrybut stanie się bardziej przydatny dla ciężkich broni oraz pancerzy. Do tej pory wielu graczy uważało, że nie wpływa on na kompletnie nic.

Ze względu na to, że do zaaplikowania patcha trzeba też przeprowadzić aktualizację oprogramowania serwerów, niektóre elementy sieciowe Dark Souls III będą niedostępne. Twórcy przygotowali nawet niewielką rozpiskę, która pozwala się rozeznać w terminach planowanych prac. Poniższe godziny określają czas, w jakich maszyny będą niedostępne.

  • Serwery wersji PC: w dniu 2016-10-21, od 10:00 - 12:00;
  • Serwery wersji PlayStation 4: w dniu  2016-10-21, od 03:00 - 05:00;
  • Serwery wersji Xbox One: w dniu 2016-10-21, od 03:00 - 09:00.

Poniżej natomiast znajdziecie najważniejsze zmiany, wprowadzane przez aktualizację.

  • Poprawiono sposób działania statystyki równowagi dla cięższych broni i pancerzy;
  • Poprawiono animacje ataków m.in. młotami, toporami oraz pięściami;
  • Poprawiono błąd, który sprawiał że w pełni naładowane ataki batami nie zadawały dodatkowych obrażeń;
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że ataki kilofem pochłaniały kilkakrotnie wytrzymałość;
  • Poprawiono Onislayer, wykonywany przy pomocy Onikiri oraz Ubadachi;
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że ataków wyprowadzanych z obrotów przy pomocy miecza Astora nie dało się parować;
  • Poprawiono wiele błędów oraz animacji związanych z umiejętnościami specjalnymi broni;
  • Poprawiono efektywność części zaklęć;
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że lockowanie przeciwnika zmieniało się automatycznie, mimo że funkcja ta została zablokowana w opcjach;
  • Poprawiono błąd, który powodował niewłaściwe wyniki na tablicy liderów;
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że Hodrick nie znikał w rozgrywkach wieloosobowych;
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że Orbeck czasem ginął zanim gracz kupił od niego wszystkie zaklęcia;
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że Łata oraz Greirat nie pojawiali się po pokonaniu wszystkich bossów;
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że postaci żeńskie otrzymywały niewłaściwie obrażenia podczas niektórych ruchów;
  • Poprawiono błędy, sprawiające, że niektórych ataków nie dało się realizować (np. mocnego ataku przy pomocy Miecza Rycerza Lothric);
  • Poprawiono ogólny balans oraz stabilność działania gry.

Dark Souls III jest na rynku od kilku miesięcy. Jeśli wciąż gracie, koniecznie zerknijcie do naszego poradnika. W dniu 25 października zadebiutuje pierwszy dodatek dla produkcji, zatytułowany Ashes of Ariandel, także i w jego przypadku zajmiemy się opracowaniem solidnego poradnika.


Sprawdź także:
Dark Souls III

Dark Souls III

Premiera: 12 kwietnia 2016
PC, PS4, XBOX ONE

Dark Souls III to kolejna odsłona słynnej serii, opracowanej przez studio From Software. Twórcy nie wprowadzają w niej żadnych rewolucyjnych zmian, pozostając przy sprawd...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?