Star Wars: Battlefront na PS4 działa w 60 klatkach na sekundę

Star Wars: Battlefront - jedna z najbardziej wyczekiwanych premier bieżącego roku - działa bardzo stabilnie, w 60 klatkach na sekundę, na PlayStation 4.

@ 17.11.2015, 12:27
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Star Wars: Battlefront na PS4 działa w 60 klatkach na sekundę

Chwała niebiosom! Mamy kolejną całkiem świeżą produkcję (nie jakiś tam remaster), działającą ze stabilnymi 60 klatkami/s na konsoli PlayStation 4. Czyżby wyczekiwana next-genowa oprawa nadchodziła? Raczej nie, ale mimo wszystko, DICE dało radę.

Jak donosi redakcja Digital Foundry, Star Wars: Battlefront - najnowsze przedsięwzięcie studia DICE - działa na konsoli PlayStation 4 ze stabilnymi 60 ramkami na sekundę. Nie jest co prawda idealnie i zdarzają się okazyjne anomalie, tudzież spadki płynności, niemniej jednak całość wygląda oraz śmiga imponująco.

"Widzimy w zasadzie stabilne 60 fpsów. Nie jest idealnie - są duplikaty tu i tam w wybranych sytuacjach - ale ogólnie wydajność jest stabilna, znacznie lepsza od Battlefielda 4. DICE osiągnąło jakość równą grom Metal Gear Solid 5 oraz Halo 5".

Analiza przeprowadzona była w trakcie spotkania, w którym uczestniczyło 30 graczy. Nie ma obecnie testów, w których walczy maksymalny komplet, czyli 40 osób.

Kończąc, przypomnę, że Star Wars: Battlefront w polskich sklepach zadebiutuje już w najbliższy czwartek. Gra będzie dostępna dla posiadaczy komputerów PC oraz konsol Xbox One i PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   15:59, 17.11.2015
Tu nie ma się co dziwić że jest stałych 60 klatek, graczy jest mniej na mapce, a same mapki nie są jakieś przesadnie duże, nie wspominam nawet o destrukcji otoczenia której w ogóle nie ma. Nawet w postaci interaktywnego skryptu.