Electronic Arts załatało Battlefield 4 dla PlayStation 4
Battlefield 4 zadebiutowało na rynku pod koniec października. Od tamtej pory DICE ciężko pracuje nad tym, aby wykryć i usunąć wszelkie problemy z grą, zgłaszane przez graczy z całego świata.
bigboy177 @ 26.11.2013, 20:02
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps4
Battlefield 4 zadebiutowało na rynku pod koniec października. Od tamtej pory DICE ciężko pracuje nad tym, aby wykryć i usunąć wszelkie problemy z grą, zgłaszane przez graczy z całego świata. Kolejne łatki debiutują dość regularnie, likwidując mniejsze i większe niedociągnięcia.
Te drugie były wyjątkowo dokuczliwe w przypadku edycji dedykowanej PlayStation 4, która trafiła na rynek USA 15 listopada, a u nas znajdziemy ją już w najbliższy piątek. Wersja ta działała do tej pory bardzo niestabilnie i była przeciętnie zoptymalizowana. W rezultacie, trudno było mówić o rozrywce następnej generacji. EA, świadome problemów, przycisnęło szwedów z DICE, a ci, w dniu dzisiejszym, opublikowali aktualizację, istotnie poprawiającą stabilność gry. Już nie wyrzuca regularnie do pulpitu, jak to miało miejsce do tej pory, całość winna też działać płynniej i nie resetować co rusz konsoli. Pełne zestawienie poprawek widnieje poniżej.
● poprawiono pospolite zawieszanie się gry podczas zmiany broni, albo mapy;
● zredukowano prawdopodobieństwo powstania niesprawnego zapisu w kampanii;
● poprawiono zawieszanie się gry, podczas ponownego włączania kampanii;
● poprawiono błąd, powodujący rozłączenie z siecią w momencie włączania ustawień PlayStation Plus;
● poprawiono płynność gry podczas strzelania w elementy Levolution.
Czy takie błędy nie wydają Wam się lekką przesadą w dzisiejszych czasach? Chyba, że DICE nie miało na czym testować swojego projektu?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler