E3 '13: Podczas połączenia z serwerami Xbox One pobierze kilobajty, nie megabajty

O tym, że Xbox One będzie wymagał codziennej dawki internetu pisaliśmy już kilkakrotnie. Nikomu się to nie podoba, ale Microsoft obstaje przy swoim, upierając się, że to dobre rozwiązanie.

@ 13.06.2013, 11:11
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
xbox one

E3 '13: Podczas połączenia z serwerami Xbox One pobierze kilobajty, nie megabajty

O tym, że Xbox One będzie wymagał codziennej dawki internetu pisaliśmy już kilkakrotnie. Nikomu się to nie podoba, ale Microsoft obstaje przy swoim, upierając się, że to dobre rozwiązanie. Jako jeden z argumentów, korporacja podaje fakt, że podczas połączenia konsola będzie pobierać z sieci dane mierzone w kilobajtach, a nie megabajtach.

Głos oddajemy Philowi Spencerowi - jednemu z szefów Microsoftu.

"To są kilobajty, nie megabajty. Możesz też ustawić konsolę tak, aby pobierała w trybie oczekiwania. Jeśli nie masz możliwości podłączenia się do internetu Xbox One nie jest konsolą dla Ciebie." - powiedział Spencer podczas rozmowy z ekipą Gameinformera.

Cała wypowiedź Phila to nawiązanie do tego, co wcześniej powiedział Don Mattrick, kiedy w odrobinę aroganckim tonie nakazał ludziom kupować Xboxa 360, jeśli nie odpowiada im to, co robi Xbox One. Do tego również ustosunkował się Spencer.

"Znam Dona. Jest w branży od dekad. Zaczynał jako deweloper w swoim własnym studiu. Jego słowa zostały dziwnie ukazane, bo on w rzeczywistości dba o graczy, na pewno nie miał tego na myśli."

W sumie co miał powiedzieć? Musiał jakoś sprostować sytuację, a to, że ktoś jest w branży od dekad i robił kiedyś gry wcale nie oznacza, że dba o ludzi, którzy te gry kupują. W ogóle nie widzę tu powiązania, a wy? Dajcie też znać co myślicie o ilości pobieranych danych. Będzie to miało wpływ na Waszą decyzję co do tego, którą konsolę kupić? Czy już samo ciągłe łączenie się z siecią Was odrzuca?

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   13:23, 13.06.2013
Sony na marketing nie musi wydawać przy okazji ten generacji Szczęśliwy MS świetnie sam sobie dowala i to cały czas xD Oni już chyba nie zmądrzeją.
0 kudosshuwar   @   13:40, 13.06.2013
Normalnie komedia w krzywym zwierciadle. Kilku moich znajomych czekało na E3 aby wstępnie zdecydować, którą konsolę wybiorą. Wynik dla M$ jest nieciekawy ... 100% już stwierdziło, że chcą być jak najdalej od XBox'a.
0 kudosmateusz_kd   @   15:25, 13.06.2013
Już samo to, że konsola musi być połączona z netem mnie odrzuca. Zdecydowanie jak na ten moment zdecydował bym się na PS4
0 kudosgregory16mix   @   15:42, 13.06.2013
Dla mnie różnicy nie ma czy trzeba podać 500 KB, czy 20 MB. Wymóg, to wymóg. Chory i chorym zostanie, a tłumaczenie kolegi, z tego, że jest na rynku od lat... Proszę Was, czy M$ na więcej nie stać? Nie stać na zwykłe "przepraszam, to było chamskie."? Bill zrób coś z swoimi pracownikami Uśmiech
0 kudosFox46   @   18:12, 13.06.2013
Co z tego że kilobajty ?? skoro od kilobajtów to niewielki krok do Megabajtów a potem do Gigabajtów Szczęśliwy. Nie mniej jednak PS4 prezentuje się lepiej pod względem polityki bo wygląd to jest równie brzydka co XO.
0 kudosKreTsky   @   00:44, 14.06.2013
Sony uczy sie na bledach i widac, ze przy nowej generacji poprawiaja, to co bylo kulawe przy PS3. MS natomiast robi zupelnie na odwrot. Nie sadze, zeby ich konsola podbila serca graczy.
0 kudosdenilson   @   23:04, 14.06.2013
Sony sporo zaoszczędzi na marketing nowej konsoli, bo anty-reklamę robi mu rywal.
0 kudosremik1976   @   10:02, 15.06.2013
System oparty na W8 będzie pobierał aktualizacje zapewne tak często jak na kompie czyli non stop, przeglądarka IE będzie się ciągle aktualizować, tak samo jak inne aplikacje. Będzie ssało gigabajty jak nic.
Dodaj Odpowiedź