E3 '13: Gameplay z DriveClub, nowej wyścigowej gry na PlayStation 4

DriveClub, nowa zręcznościowa gra wyścigowa twórców Motorstorma, będzie tytułem startowym PlayStation 4.

@ 12.06.2013, 15:23
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
To ja
ps4

E3 '13: Gameplay z DriveClub, nowej wyścigowej gry na PlayStation 4

DriveClub, nowa zręcznościowa gra wyścigowa twórców Motorstorma, będzie tytułem startowym PlayStation 4. Na targach E3 można w nią już zagrać i prezentuje się ona całkiem przyzwoicie.

Przypominam, że przyszli właściciele nowej konsoli Sony, będący subskrybentami PS Plus, otrzymają możliwość pobrania gry za darmo z PS Store. Będzie to jednak specjalna edycja (DriveClub PS Plus Edition, w której będzie mniej samochodów i tras względem edycji sklepowej. Kariera, jak i pozostałe tryby rozgrywki wraz z multiplayerem, pozostaną jednak nienaruszone.


Sprawdź także:
DriveClub

DriveClub

Premiera: 07 października 2014
PS4

DriveClub to produkcja twórców z Evolution Studios, którzy na swoim koncie mają chociażby gry z serii Motorstorm. Jest to ich pierwszy tytuł na konsolę PlayStation 4. ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosremik1976   @   15:45, 12.06.2013
Może z tego wyjdzie ciekawa gra wyścigowa. Na razie to podoba mi się dynamiczność jazdy i trasa. Mam nadzieję, że na tej generacji nie będzie już takich tras jak w GT5, czyli totalnie puste i pozbawione życia.
0 kudosLucas-AT   @   15:51, 12.06.2013
GT5 działa w rozdzielczości 1280*1080 i w 60 klatkach na sekundę (95% gier na konsole śmiga w 1280*720 w 30 klatkach). Do tego wnętrza pojazdów były bardzo szczegółowe. Wszystko kosztem niektórych tras, bo szczególnie te w miastach prezentują się bardzo ładnie. Coś za coś, ale w symulacji ważniejsza jest płynność, więc dobrą decyzję podjęli moim zdaniem.
0 kudosremik1976   @   17:45, 12.06.2013
Lucas szczegółowe wnętrza to są w Forzy, a nie w GT5. To jest wina złej optymalizacji gry, którą zatuszowano pustymi trasami o mniejszej szczegółowości niż w GT4 i samochodami standard, które nawet nie posiadają wnętrza. Kupisz GT6, to się przekonasz o czym mówię. Puszcza oko
0 kudosLucas-AT   @   18:05, 12.06.2013
Nie powiedziałbym żeby wnętrza aut w Forza były ładniejsze. Samochody Premium w GT5 są ładniejsze. Trasy, które zostały przeniesione żywcem z GT4 wieją pustką, ale te robione pod GT5 są już ładniejsze. Prawda, szczegółowość nie powala, ale to wynik nie tylko nieudolności Polyphony, tylko tego, co napisałem wyżej. Na torze znajduje się też dwa razy więcej aut niż w Forza, a do tego są warunki pogodowe i zmienny cykl dnia i nocy na niektórych trasach. Przy 60 klatkach na sekundę, takiej rozdzielczości i widoku z kokpitu PS3 dwoi się i troi - nic więcej z konsoli nie da się wycisnąć. Nie było szans uzyskać szczegółowego otoczenia na miarę Project Gotham Racing 4.

W GT5 trochę grałem, ale nie zamierzałem kupić, ogólnie mnie zawiodło. Ale GT6 już mnie kusi i czuję głód, bo od momentu, w którym ukończyłem GT4 minęło już wiele lat, a GT7 na PS4 może się ukazać dopiero za 3 lata.
0 kudosremik1976   @   19:10, 12.06.2013
Wnętrza aut w Forzie na trasie są takie jak w GT5 w trybie Foto, a GT5 na trasie ma już mocno uproszczone wnętrze i nie zgadzam się że trasy są ładniej wykonane niż w GT4. Miałem przez jakiś czas obie konsole i mogłem porównać te gry i je porównałem, stąd mam taką opinię o GT5. Zgadza się, że GT5 ma na trasie więcej samochodów, ale nie jest to szesnaście aut jak miało być i większość z nich to samochody standard, więc nie docierają do mnie argumenty, że pustki na trasach są spowodowane dużą ilością bardzo szczegółowych modeli aut, bo tak nie jest. Chyba ta rozmowa powinna się znaleźć w innym temacie więc kończę OT na temat GT5.
0 kudosFox46   @   20:17, 13.06.2013
GT5 to była porażka i tyle a dzielenie aut na premium i na normalne to czysta głupota i tyle. Co mi po całej masie aut skoro X liczba jest ładnie wykonana.
Do tego Driveclub nie podoba mi się jedno, głupie nastawienie na SOCIAL i tyle w temacie co jak dla nie skreśla tę grę całkowicie.
Dodaj Odpowiedź