Beyond: Two Souls - długość gry, nowe informacje i fragmenty rozgrywki

Nie możecie się doczekać premiery Beyond: Two Souls? Mamy garść informacji, które, albo uspokoją Waszą żądzę na jakiś czas, albo jeszcze bardziej rozgrzeją pożądanie.

@ 21.03.2013, 18:46
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps3

Beyond: Two Souls - długość gry, nowe informacje i fragmenty rozgrywki

Nie możecie się doczekać premiery Beyond: Two Souls? Mamy garść informacji, które, albo uspokoją Waszą żądzę na jakiś czas, albo jeszcze bardziej rozgrzeją pożądanie. Tak, czy tak, tytuł przedstawia się coraz ciekawiej i myślę, że szykuje się prawdziwy hit - oby tegoroczny (premiera planowana na październik, ale różnie to jest).

Przechodząc zatem do meritum niniejszej wiadomości, pierwsze doniesienie to czas, jaki będzie potrzebny do ukończenia produkcji. Podczas paryskiej prezentacji gry Caroline Marchal - odpowiedzialna za rozgrywkę w Beyond: Two Souls - powiedziała:

"Sądzę, że jest dłuższe od Heavy Rain, ponieważ jest więcej zwiedzania. Ciężko powiedzieć konkretnie gdyż w tym momencie sporo jeszcze balansujemy, ale powiedziałabym, że długość to około 12-15 godzin, zależnie od podejmowanych przez gracza wyborów."

Beyond: Two Souls - długość gry, nowe informacje i fragmenty rozgrywki

Beyond: Two Souls - długość gry, nowe informacje i fragmenty rozgrywki

Oprócz długości gry poznaliśmy też garść wcześniej niepublikowanych faktów, które sobie pozwolę przytoczyć w formie listy.

■ tytuł jest nastawiony na rozwój głównej bohaterki, przedstawienie wydarzeń w taki sposób, abyśmy sami je poczuli;
■ fabuła opowiadana jest chronologicznie, niemniej jednak wydarzenia nie są ułożone - gracz musi sobie sam stworzyć opowieść;
■ jest czterdzieści wersji Jodie (głównej bohaterki) od małego dziecka, aż po dorosłą kobietę;
■ nie będzie już scenek QTE, walka w grze przebiega w systemie bullet time, z wykorzystaniem tylko prawego analoga;
■ silnik graficzny napędzający Beyond: Two Souls jest całkiem nowy, nie został oparty o technologię z Heavy Rain.
■ martwe postaci, a konkretnie ich przeżycia, stanowią bardzo ważny element rozgrywki;
■ gra w tym momencie jest gdzieś pomiędzy wersją alfa i beta;

Jeśli nadal Wam mało, zerknijcie na nowe screeny. Kilka z nich zamieszczam w newsie, więcej natomiast znajdziecie w galerii Beyond: Two Souls. Na koniec natomiast nowe filmy, ukazujące rozgrywkę. W pierwszym widzicie system walki, drugi to scenka z laboratorium, a trzeci to po prostu fragment zabawy. Zerknijcie na nie i dajcie znać w komentarzach co o tym wszystkim myślicie.






Sprawdź także:
Beyond: Dwie Dusze

Beyond: Dwie Dusze

Premiera: 08 października 2013
PS3, PS4, PC

Beyond: Dwie Dusze to kolejna, nowatorska produkcja ze studia Quantic Dream, odpowiedzialnego za takie projekty, jak Fahrenheit oraz Heavy Rain.Deweloper specjalizuje się...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosremik1976   @   20:08, 21.03.2013
Co do tego systemu bullet time to nie jestem przekonany czy to jest dobre rozwiązanie. W Heavy Rain sekwencje z wykorzystaniem analoga nie były zbyt precyzyjne i mi niezbyt się podobały, a tu mają być podstawą. Zobaczymy czy to jakoś udoskonalili czy będziemy przeklinać sterowanie. O całą resztę jestem spokojny i jestem niemal pewny, że będzie to kolejny hit. Mogła by byś trochę dłuższa, choćby minimum te 20h, ale pewnie nie ma co na to liczyć. Może będzie kilka zakończeń to jakoś ta gra się wydłuży.
0 kudosmareczek_89   @   20:35, 21.03.2013
Super Uśmiech na tę produkcję czekam z niecierpliwością. Już ostatnio myślałem żeby w Haevy Rain sobie zagrać Uśmiech o fabułę gry jestem spokojny
0 kudosbinio1   @   23:58, 21.03.2013
Jakby to było utrzymane w konwencji indigo prophercy brałbym w ciemno. A tak to podziękuję bo hr to kpina na kółkach z prawdziwych graczy. Za machanie i oglądanie cutscenek dziękuję nie kręcą mnie videoprojekty ograniczające swobodę działań do kilku machnięć padem czy movem porażka. Taki potencjał i tak go zmarnują wielka szkoda że taka zacna grupa jak Quantic Dreams wybrała taką formę przekazu.
0 kudosPietek=)   @   00:01, 22.03.2013
Tytuł ten biorę w ciemno a każdy kolejny materiał wideo tylko umila mi czas, który pozostał do premiery. 12 -15 godzin rozgrywki ? Nie widzę przeszkód. Lubię konkretne, dość szybkie historie Puszcza oko

Cytat: mareczek_89
Super Uśmiech na tę produkcję czekam z niecierpliwością. Już ostatnio myślałem żeby w Haevy Rain sobie zagrać Uśmiech o fabułę gry jestem spokojny


Jeszcze w Heavy Rain nie grałeś ? Czas najwyższy bo tytuł bardzo dobry Uśmiech
0 kudosKreTsky   @   01:16, 22.03.2013
Combat jakis taki dziwny sie wydaje, ciekawe jak to w praktyce wyjdzie. 15h to przyzwoity czas wiec nie ma co narzekac. Zobaczymy czy wyjdzie zgodnie z planem ;]
0 kudosVerdungo   @   06:53, 22.03.2013
Kurdę, a ja jeszcze Heavy Raina nie zaliczyłem... Ale ten tytuł naprawdę wywarł na mnie wrażenie i z chęcią bym w niego pograł. Fajnie by było jakby poszli troszkę bardziej w luźne sterowanie a'la Fahrenheit, bo z tego co widziałem w HR to wyglądało to troszkę tak jak filmiki na youtubie, w których można kliknąć, żeby zobaczyć co dalej... Chociaż nie chcę gry oceniać bo nie grałem i nie wiem jak to się prezentowało dalej i jak była przedstawiona fabuła, bo z pierwszych 10min za wiele powiedzieć nie mogę Uśmiech Nie zmienia faktu, na Beyond: Two Souls czekam niecierpliwie^^

P.S.
Byle by była wersja kinowa, bo dubbing tu raczej nie ma prawa bytu, tym bardziej z "gwiazdami" polskiej sceny Uśmiech
0 kudosbinio1   @   09:41, 22.03.2013
Fabuła w hr była żenująca (morderca z origami to mdła opowiastka dla dzieci i nic więcej) a sterowanie jakie sterowanie? machanie klikanie doprowadzało do politowania. Interakcja pełną gębą wybory to też kpiny na kółkach machnij w lewo machnij w prawo nie nie uniosłem tego ale już mój dziesięcioletni syn bawił się świetnie. Nie wiem czy od początku nazwę to "pseudogrą" można zobaczyć całość jak filmidło. Może inaczej z prawdziwej gry ma tyle co menu w filmie br/dvd
0 kudosAdam722   @   00:43, 09.04.2013
Gdyby HR było taką chałą, to nie znalazło by tylu nabywców, a i recenzje byłyby marne.

Nie są, więc kolega może przestać zniechęcać innych.
Dla mnie Heavy Rain to gra wybitna, trzymająca w napięciu. Jest inna, fakt, ale to duży plus.
Dodaj Odpowiedź