Dead Island Riptide: Techland zaprzecza, że wersja na Wii U nie pojawiła się przez Chrome Engine; jest nowy trailer!
W weekend Kamil pisał o tym, że Dead Island Riptide w wersji na Wii U nie pojawi się przez jakieś komplikacje związane z silnikiem gry, o czym wspomniał w jednym z wywiadów Alex Toplansky, producent kreatywny Techlandu.
Dirian @ 21.03.2013, 17:21
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps3, xbox 360, wiiu
W weekend Kamil pisał o tym, że Dead Island Riptide w wersji na Wii U nie pojawi się przez jakieś komplikacje związane z silnikiem gry, o czym wspomniał w jednym z wywiadów Alex Toplansky, producent kreatywny Techlandu. Firma postanowiła jednak wyprostować te informacje.
W tym celu opublikowano specjalne oświadczenie, które brzmi następująco:
"Kompatybilność z Wii U została napisana, stworzona i przetestowana wiele miesięcy temu, jeszcze w 2012 roku. Nie ma potrzeby jakiegokolwiek przepisywania gry by doprowadzić ją do stanu użytkowania na najnowszej konsoli Nintendo. Reasumując, nie było planów stworzenia wersji na Wii U, ale ta decyzja nie ma nic wspólnego z brakiem możliwości obsługi gry przez Chrome Engine na tej platformie." - tłumaczy Techland.
Widać więc, że podwód leży najwyraźniej po innej stronie, a jak wspominał już Kamil, całkiem możliwym argumentem jest po prostu niska opłacalność wydawania Dead Island Riptide na Wii U. Na pozostałych platformach gra pojawi się 26 kwietnia, a studio właśnie opublikowało świeży i efektowny trailer, zarysowujący nam nieco fabułę oraz pokazujący grę w akcji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler