Po pierwszym tygodniu dystrybucji sprzedano 3,5 miliona kopii Assassin's Creed III

Ubisoft po raz kolejny może być z siebie dumne. Nie dość, że wypuściło na rynek bardzo udany produkt, to na dodatek zdołało opchnąć go zawrotnej ilości osób.

@ 07.11.2012, 08:55
Bartek "bat2008kam"
pc, ps3, xbox 360, wiiu

Po pierwszym tygodniu dystrybucji sprzedano 3,5 miliona kopii Assassin's Creed III

Ubisoft po raz kolejny może być z siebie dumne. Nie dość, że wypuściło na rynek bardzo udany produkt, to na dodatek zdołało opchnąć go zawrotnej ilości osób. Yves Guillemot, piastujący stanowisko dyrektora generalnego ujawnił, że w pierwszym tygodniu od premiery rozeszło się ponad 3,5 miliona sztuk ”trójki”, co jest stuprocentowym wzrostem w porównaniu do ubiegłorocznego Revelations. Przypominam, że 23 listopada zadebiutuje wersja dedykowana komputerom osobistym, a edycja przeznaczona na Wii U pojawi się wraz z premierą urządzenia.

Marka Assassin’s Creed od zawsze cieszyła się ogromną popularnością. Pierwsza część rozeszła się w nakładzie przekraczającym 8 milionów sztuk (dane z 16 kwietnia 2009 roku), "dwójkę" kupiło ponad 9 milionów (10 luty 2010), Brotherhoodem zainteresowało się 8 milionów odbiorców, a Revelations poznało 7 milionów graczy (15 luty 2012). Swoje trzy grosze dorzuciły odsłony dedykowane urządzeniom przenośnym, choć niestety, nie dotarłem do danych przedstawiających ich sprzedaż.

Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

Po pierwszym tygodniu dystrybucji sprzedano 3,5 miliona kopii Assassin's Creed III

Sprawdź także:
Assassin's Creed III

Assassin's Creed III

Premiera: 20 listopada 2012
PC, PS3, XBOX 360, WIIU

Assassin's Creed III to tak naprawdę piąta, "stacjonarna" część emocjonującej serii gier z assassynami w roli głównej. Tym razem deweloper wyskakuje jednak poza średniowi...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   10:38, 07.11.2012
Z tego wychodzi że AC3 będzie najlepiej sprzedającą się częścią.
0 kudosroxa175   @   11:44, 07.11.2012
Niezły wynik, trzeba czekać na święta i zacząć nadrabiać zaległości Uśmiech
0 kudosPietek=)   @   11:58, 07.11.2012
Może już dziś zakupię i w ten sposób dorzucę cegiełkę do tego imponującego wyniku Puszcza oko
0 kudosgregory16mix   @   12:02, 07.11.2012
Z danych widać, że gracze to dość spójna grupa społeczna Uśmiech Zwieńczenie historii Desmonda na pewno przebije poprzednie liczbySzczęśliwy
0 kudosgracz12543   @   16:14, 07.11.2012
dobra kampania reklamowa robi swoje
0 kudosMicMus123456789   @   17:06, 07.11.2012
Kampania owszem, ale i seria jak widać ma całkiem sporo fanów Uśmiech

Ja tam nie mogę się doczekać kiedy odbiorę kolekcjonerkę Szczęśliwy
0 kudosdenilson   @   22:53, 07.11.2012
Sama gra jest dobra, ale lepszą robotę odwalili ludzie od marketingu.
0 kudosItachi696   @   17:04, 09.11.2012
Cytat: denilson
Sama gra jest dobra, ale lepszą robotę odwalili ludzie od marketingu.


No i sama marka też zrobiła swoje.
Dodaj Odpowiedź