Assassin's Creed: Revelations (PC) - okladka

Assassin's Creed: Revelations (PC)

Premiera:
29 listopada 2011
Premiera PL:
29 listopada 2011
Platformy:
Gatunek:
Akcja
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (290)Gram (87)Ukończone (239)Kupię (63)

Opis Assassin's Creed: Revelations (PC)
SpajderBot @ 14:29 02.05.2011
Wojtek "SpajderBot" Cichoń

Śr. długość gry: 29h 38min

+ czaswięcej

Assassin's Creed Revelations to kolejny spin-off trylogii przygód Desmonda Milesa - młodego mężczyzny, podpiętego do urządzenia zwanego Animusem, zmuszonego do przeżywania wspomnień swoich poprzedników. W Assassin's Creed Revelations nasz protagonista po raz kolejny wciela się w postać Ezio Auditore da Firenze, a przygoda, którą przeżyjemy w jego ciele będzie ostatnim fragmentem opowieści o jego losach. Grając w ciele Ezio podążymy śladami swego przodka, Altaira. Jako leciwy już mężczyzna, postaramy się zwyciężyć z napotkanymi przeciwnikami, wejść na najwyższe budowle i zdobyć kolejne strzępki informacji dotyczących walki pomiędzy Asasynami, a Templariuszami.

Terenem działań w grze jest Konstantynopol, czyli stolicy Imperium Osmańskiego. Ezio stanie tam oko w oko z rosnącą potęgą Templariuszy i, jak na asasyna przystało, postara się przyciąć skrzydełka tamtejszym włodarzom. Miejsce akcji podzielone zostało na cztery rozległe obszary, a każdy z nich na pomniejsze sektory, nad którymi będziemy starali się przejąć kontrolę. Pomocni w tym celu okażą się inni członkowie bractwa, których podobnie jak w Brotherhood będziemy mogli wykorzystywać w walce i wysyłać na misje. Oprócz Konstantynopolu zwiedzimy także Kapadocję.

W Assassin's Creed Revelations nasz protagonista otrzymuje nowe rodzaje oręża w tym między innymi hook blade (czyli specjalną linę/łańcuch, zakończoną ostrzem) oraz bomby. To pierwsze narzędzie wykorzystamy do przyciągania przeciwników oraz przemieszczania się, a bomby, jak to bomby posłużą do eliminowania oponentów. Dzięki specjalnemu systemowi craftingu samodzielnie skonstruujemy ładunki, które następnie spożytkujemy w walce.

Assassin's Creed Revelations oferuje nie tylko zabawę dla jednego gracza, lecz również rozgrywki wieloosobowe, stanowiące rozwinięcie koncepcji z Brotherhood. Każdy zatem dostaje cel do wyeliminowania, ale jednocześnie także stanowi cel dla kogoś innego. Dla osiągnięcia zwycięstwa istotna jest szybkość oraz spostrzegawczość. Multiplayer uzupełniono o dwie, nowe opcje zabawy: Artifact Assault (swego rodzaju Capture the Flag) oraz Deathmatch. Do tego doszła możliwość modyfikacji wyglądu naszego bohatera.

Assassin's Creed Revelations działa na zmodyfikowanym silniku poprzedników. Grafika charakteryzuje się realizmem, wysoką szczegółowością oraz unikatowym klimatem.


Wkład w encyklopedię mieli:   Dirian, MicMus123456789, Materdea, Krru,
PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera kontrolowane rozgrywki sieciowe
Screeny z Assassin's Creed: Revelations (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmarciu001   @   18:44, 17.09.2012
Cytat: KrecikOwsik
Gra moim zdaniem spośród części z Ezio jest najsłabsza. Raczej nudna, monotonna, przewidywalna... Sam Konstantynopol moim zdaniem się dużo gorzej nadaje do realizacji niż Włochy. W sumie poza obroną kryjówek nie było nic ciekawego dodanego. Z kolei młodych asasynów nie byłem w stanie odróżnić jednego od drugiego. Dosyć mnie to irytowało. Spodziewam się, że mimo słabszego klimatu (jeśli chodzi o miejscówkę) i mniej sympatycznego bohatera AC III wróci do odpowiedniego poziomu.
Nudna, monotonna, przewidywalna? Revelation jest monotonne? Revelation jest właśnie bardziej rozbudowane i urozmaicone od jego poprzedników, dla przykładu: W brotherhod'zie była opcja odnajdywania członków naszej gildi, ale była to zawsze taka sama zabawa: odnajdujemy biedaka otoczonego przez strażników zabijamy ich i mamy asasyna. W Revelation zawsze był to jakiś quest z mini fabułą, później mieliśmy jeszcze jakieś zadania jeżeli asasyn stawał się jeszcze przywódcą danego budynku gildii asasynów, a z przewidywalności to można było tylko zgadnąć śmierć Yusufa ( czy jakoś tak ), był to już tak oklepany schemat, że trudno było nie przewidzieć co się z nim stanie.
0 kudosgracz12543   @   19:18, 17.09.2012
następny... brawo zdradziłeś część fabuły. Używajcie spojlerów błagam was gdybym tego nie przeszedł prawdopodobnie teraz coś bym uszkodził... A Revelations faktycznie jest najgorszy w odróżnieniu od Brotherhooda nie chce się robić questów pobocznych (może jest to spowodowane zakończeniem) Spojler
jest ono bardzo wyraźne widać że twórcy kończą z Ezio. NA ostatnim filmiku widać że Ezio zdejmuje ostrze, szaty assassyna itd. więc wydaje się nielogiczne że 5 min potem stajemy w pełnym rynsztunku na wieży Galata.
0 kudosMicMus123456789   @   19:29, 17.09.2012
UP: Co do twojego spoilera to nie przesadzasz czasem? Pamiętaj, że podobnie było w dwójce i brotherhood nie pamiętam czy w jedynce też Dumny
0 kudosRaion   @   20:10, 17.09.2012
W jedynce też. Z ta różnicą, że musimy wybrać dane wspomnienie, nim ponownie wcielimy się w Altaira. Nie wiem co nielogicznego jest w tym, co napisałeś, gracz12543. Ja to traktuje jako powrót Desmonda do najpóźniejszego z możliwych wspomnień, pozwalającego mu (czyli graczowi) na tryb swobodny. W przeciwnym razie gra musiałaby zostać pozbawiona tego trybu, lub... Spoiler
...Ezio chadzał by po Konstantynopolu bez ukrytego ostrza i szaty. Puszcza oko
0 kudosgracz12543   @   16:32, 18.09.2012
spojler
tylko ze tam jest pokazane że Ezio kończy już z "assassynowaniem". Wyrzuca swój ekwipunek i rozpoczyna życie ze swoją nową laską (Sofią). W dwójce i brotherhoodzie nadal tym assassynem był a tu po fabule już mamy koniec przygód Ezio.
0 kudosMicMus123456789   @   17:00, 18.09.2012
Ja tam w tym problemu nie widzę. Fabuła i kampania to jedno, ale swobodna gra to co innego.
0 kudosgracz12543   @   18:32, 18.09.2012
A ja niestety widzę więc raczej nie zagram pobocznych misji Revelations... Choć może się przełamię
0 kudosRaion   @   18:41, 18.09.2012
Dokładnie Mic. Jak free ride w Mafii. Poza tym, gdyby patrzeć na takie nie ścisłości, to i poprzednim częściom musiało by sie oberwać, bo dopiero po ukończeniu fabuły głównej wykonałem zadanie, które chronologicznie powinienem wykonać przed ostatnią misją. Desmond mógł do woli manewrować zsynchronizowanymi wspomnieniami. Mógł je powtarzać i wracać do zwiedzonych lokacji. Więc tak samo powinno się traktować możliwość swobodnej gry w AC. To nawet dobrze obmyślone pod względem fabuły, bo tłumaczy nieścisłość, o której Graczu wspomniałeś.
0 kudosgregory16mix   @   20:23, 18.09.2012
Cytat: MicMus123456789
Ja tam w tym problemu nie widzę. Fabuła i kampania to jedno, ale swobodna gra to co innego.
Racja. Fabuła się kończy, to możesz i Ty zakończyć grę, nie musisz już w ogóle Konstantynopolu oglądać Uśmiech
0 kudoscezicezi   @   19:56, 11.02.2013
Super gra szczególnie urzekły mnie uliczki i dachy konstantynopola
0 kudosRepcor123   @   18:59, 18.11.2013
Gra jest fajna, zresztą jak każdy AC, ale w tej części czuć trochę, że jest odgrzewanym kotletem zrobionym aby trochę wycisnąć z tej serii. Fajnie się grało, ale znużył mnie konflikt z templariuszami... Znaczy chodzi o to, że skoro AC: R jest częścią nie aż tak ważną dla serii, to mogli dać innego przeciwnika, coś świeżego, mimo to gra jest świetna, ale leży najniżej w tabeli jeśli chodzi o moje ulubione AC.
0 kudosPrzemekAWDS   @   07:31, 22.11.2013
Po trailerach, zwiastunach,reklamach przed premierowych spodziewałem się więcej. Miałem nadzieję na dłuższą grę Altairę, niż tylko 5 krótkich wspomnień. W ogóle nie robiłem bomb. Miałem nadzieję że będzie więcej nawiązań do poprzedników, więcej będzie działo się w Masjafie. Mimo iż grę przechodziłem zadowolony, nie jest ona tym czego oczekiwałem na zakończenie trylogii Ezio.
0 kudosdabi132   @   22:02, 11.04.2015
Gra ukończona. Po zagraniu w Brotherhood po tej części spodziewałem się czegoś lepszego. Fabula trochę przewidywalna, gra krótka, ale bawiłem się przednio.
Niemniej jednak ta część jest lepsza od Assassin's Creed III.
1 kudosTheCerbis   @   21:47, 22.04.2017
Świetne zakończenie trylogii Ezio, choć trochę ciężko mi rozstać się z tym bohaterem. Ale chyba zawsze tak jest po zakończeniu cyklu dobrych gier z dobrą postacią główną, do której jakby nie było człowiek się przyzwyczaja.
0 kudosKacper1255   @   14:25, 01.05.2017
Gra naprawdę świetna i klimatyczna najlepsza to była od II do Revelations
Dodaj Odpowiedź