Halo 2 (XBOX) - okladka

Halo 2 (XBOX)

Premiera:
08 listopada 2004
Premiera PL:
03 listopada 2006
Platformy:
Gatunek:
Strzelanka
Język:
Producent:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (30)Gram (10)Ukończone (5)Kupię (4)

Opis Halo 2 (XBOX)
bigboy177 @ 02:00 14.06.2009
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!

Śr. długość gry: 5h 26min

+ czaswięcej

Halo 2 to kontynuacja pierwszoosobowej strzelaniny science-fiction zatytułowanej Halo: Combat Evolved. "Dwójka" rozgrywa się bezpośrednio po wydarzeniach z poprzedniczki, a za produkcję odpowiadają ojcowie oryginału - studio Bungie,

Fabuła Halo 2 w postaci głównego bohatera osadza znanego z "jedynki" Master Chiefa. Po zniszczeniu pierwszego z pierścieni Halo zadanie ludzi na tym się nie kończy - oto bowiem na horyzoncie znajduje się drugi z nich, a Covenant przechodzi do ofensywy i próbuje zdobyć Index, by aktywować złowieszczą broń.

Rozgrywka Halo 2 pozwala na obserwowanie akcji niejako z dwóch perspektyw: poza żołnierzem UNSC o kryptonimie John-117 (czyli właśnie Master Chief) gracz wciela się też w Arbitra - zdyskredytowanego za porażkę Covenant w pierwszej części Halo żołnierza wojska obcych. Mimo tego gameplay nie zmienia się - to nadal dynamiczna strzelanka z akcją obserwowaną z perspektywy oczu kierowanej postaci.

Halo 2 poza kampanią dla pojedynczego gracza oferuje również tryb dla wielu graczy, a także kooperację - wraz z kolegą możemy przejść wszystkie scenariusze fabularne.

PEGI: Od 16 latZawiera przemoc
Screeny z Halo 2 (XBOX)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosguy_fawkes   @   12:36, 23.12.2014
Początkowo miałem nadzieję, że tak czczone przez fanów Halo 2 nie okaże się tak nudne i rozciągnięte na siłę, co część pierwsza, lecz myliłem się - dłużyzn jest znów cała masa i gdyby wywalić kilku-kilkunastokrotne przemieszczanie identycznych miejscówek, gry starczyłoby na jakieś 5h max. Bossfighty również są cienkie, choć trzeba pamiętać, że gra ma już swoje lata i odstaje od dzisiejszych standardów. Więcej uwagi poświęcono natomiast fabule i grze aktorskiej, a przede wszystkim Covenantom - niby to tylko kolejny odcinek tasiemca (i czuć to aż za dobrze), ale poziom voice-actingu jest bardzo wysoki. Summa summarum grało mi się w to całkiem przyjemnie, ale problem w tym, że znam dziesiątki lepszych FPS-ów. I to nawet dużo starszych.