Cyberpunk 2077 - nowy gameplay pokazuje nieliniowość w przechodzeniu misji

Studio CD Projekt RED udostępniło w końcu gameplay z Cyberpunka 2077, który pokazywany był prasie przy okazji targów E3 oraz gamescom 2019.

@ 30.08.2019, 21:53
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc, ps4, xbox one

Cyberpunk 2077 - nowy gameplay pokazuje nieliniowość w przechodzeniu misji

Jak powiedzieli - tak zrobili. 30 sierpnia miał ukazać się nowy gameplay z Cyberpunka 2077 i, w istocie, się ukazał. Filmik prezentujący nowe aspekty rozgrywki trwa blisko 15 minut i pozwala ujrzeć nieco dłuższe wyrywki z rozgrywki niż ostatnie przebitki pochodzące z E3.

Gameplay Cyberpunk 2077 zapowiadany jakiś czas temu został zaprezentowany podczas ponad trzygodzinnej transmisji na żywo z warszawskiej siedziby studia CD Projekt RED! Oprócz gościa głównego w postaci oczekiwanej prezentacji rozgrywki były wywiady z twórcami oraz parę innych, okołogrowych atrakcji. Zapis streama możecie odtworzyć stąd.

Zamieszczony poniżej materiał pozwala zapoznać się z próbką tego, jaki wpływ na przechodzoną misję będzie miała aparycja bohatera - wariant siłowy postacią o wysokim współczynniku siły pozwoli na bezpośrednie starcie z oponentami, a także nieprzejmowanie się szukaniem ukrytych wejść i kombinowaniem. Z kolei wersja dla cichociemnego to już klasyczne oblicze nieliniowych cRPG-ów - nieustane poszukiwanie słabych stron np. budynku by wejść do niego w cichy sposób. Tutaj istotne będzie też hakowanie, które w grze poświęconej cyberpunkowi ma swoje stałe miejsce.

Cyberpunk 2077 ukaże się 16 kwietnia 2020 roku na komputerach osobistych i konsolach Xbox One oraz PlayStation 4.


Sprawdź także:
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Premiera: 10 grudnia 2020
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Cyberpunk 2077 to produkcja rodzimego studia CD Projekt RED, znanego wcześniej z serii Wiedźmin. Tytuł to przedstawiciel gatunku RPG akcji, jednak tym razem świat fantasy...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoskobbold   @   14:35, 31.08.2019
Mimo tej paskudnej grafiki, która przecież w grach RPG jest najważniejsza, i tak ją kupię. Cyberpunk nie ma zbyt licznych reprezentantów godnych uwagi, więc jeśli chociaż w połowie zostaną spełnione obietnice to już będzie dobrze.
0 kudosDirian   @   15:03, 31.08.2019
Jak wyżej - materiał nagrano na PC, więc tym bardziej - poniekąd strach pomyśleć jak będzie wyglądać wersja konsolowa. Zresztą, już Wiedźmin 3 na konsolach wyglądał sporo gorzej, niż na blaszaku. Tu zapewne będzie podobnie. Nie chcę oceniać po materiałach z YT bo wiadomo, że kompresja robi swoje, ale na pierwszy rzut oka to kilkuletnie GTA V prezentuje się w wielu miejscach lepiej.
0 kudosTheCerbis   @   15:32, 31.08.2019
Ykhm... Uch. Nie obejrzałem całego materiału, ale patrząc na stronę wizualną fragmentów, które zobaczyłem, dałbym głowę, że to materiał z konsoli. Znów downgrade? Ech.
0 kudossebogothic   @   16:23, 31.08.2019
A co konsole mają do tego? Ukazały się na nich jedne z najładniejszych gier tej generacji: Uncharted 4, Red Dead Redemption 2, God of War, gry z serii Forza, Horizon: Zero Dawn czy nadchodzące The Last of Us II.
2 kudosDirian   @   17:23, 31.08.2019
Cytat: sebogothic
A co konsole mają do tego? Ukazały się na nich jedne z najładniejszych gier tej generacji: Uncharted 4, Red Dead Redemption 2, God of War, gry z serii Forza, Horizon: Zero Dawn czy nadchodzące The Last of Us II.

Pomijając RDR, to reszta wymienionych gier to gry ekskluzywne tworzone pod konkretną platformę, a co za tym idzie - dużo łatwiej wtedy o optymalizację i wyciśnięcie ostatnich soków. Do tego robione przez ekipy, które tylko i wyłącznie skupiają się na danej konsoli i znają jej możliwości na wylot - to też robi swoje.

Z kolei takie RDR mimo że ładne, to dla mnie na konsoli (PS4 Pro, bo tu sprawdzałem) jest ledwo grywalne - te nie zawsze stabilne 30 klatek w tej grze ostro wali po oczach w momencie większej akcji na ekranie.
0 kudosMaterdea   @   17:27, 31.08.2019
Cytat: Dirian
Z kolei takie RDR mimo że ładne, to dla mnie na konsoli (PS4 Pro, bo tu sprawdzałem) jest ledwo grywalne - te nie zawsze stabilne 30 klatek w tej grze ostro wali po oczach w momencie większej akcji na ekranie.
Dlatego powinno się grać na Xboksie One X jak ludzie.
0 kudosKattowitz   @   20:30, 31.08.2019
Hmm. Hmmmmmmm. Hmmmmmmmmmmmmm! Podoba mi się! Kreator postaci, drzewko umiejętności, perki, fabuła, różnorodność wszystkiego. Oby nie wcisnęli odzieżowo-kosmetycznego DLC czy mikrotransakcji. Kurka, wstyd się przyznać, ale kupili mnie po całości Szczęśliwy Grafika nie jest dla mnie aż tak ważna. Najważniejsze to czy fabuła wciąga i wręcz zmusza do grania. A tu czuję się jak u siebie.
0 kudosshuwar   @   08:41, 02.09.2019
No kurcze, może być różnie. Kolejny materiał, kolejny gameplay, a ja widzę to samo. Powtarzalne czynności, które mogą być ciekawe, ale jeśli będę je powtarzał 300 razy, to ...

Żeby się nie okazało, że to nowa odsłona gier w stylu Cyberpunk Inkwizycja. No lae pożyjemy, zobaczymy.
0 kudossebogothic   @   10:58, 02.09.2019
Cytat: shuwar
Żeby się nie okazało, że to nowa odsłona gier w stylu Cyberpunk Inkwizycja.

Aż tak źle nie będzie. Szczęśliwy Wszystko w grach, a zwłaszcza erpegach, do pewnego stopnia jest powtarzalne. Chodzisz, strzelasz, hakujesz, skradasz się, grunt żeby było to naturalnie wplecione w rozgrywkę. Jeśli przeżyłeś korzystanie z wiedźmińskich zmysłów w każdym queście W3 to nie masz co się obawiać CP2077, bo co jak co, ale na pewno będzie oferował bardziej różnorodny gameplay i większe replayability od W3.
0 kudosshuwar   @   12:13, 02.09.2019
Cytat: sebogothic
Aż tak źle nie będzie
No oby... bo jak ktoś napisał, żeby ten hype się czkawką nie odbił.
0 kudosKattowitz   @   13:11, 02.09.2019
Cytat: shuwar
No oby... bo jak ktoś napisał, żeby ten hype się czkawką nie odbił.
Na Wiedźmina też był ogromny hype, a jak czytałam recenzje realistów (nie fanatyków), to byłam zdumiona, że to jednak ludzie stworzyli tę grę, a nie Bóg xD A swoją drogą, Shuwi, jaka gra nie jest powtarzalna? Życie jest do bólu powtarzalne, to gra tym bardziej będzie - w końcu jak Sebogothic napisał, powtarzalność to cecha wspólna prawie wszystkich gier (jak nie wszystkich). Ale w tym przypadku masz podział na płeć, co ma wpływ na rozgrywkę (podobno), a w Wiedźminie z automatu ograniczono ten aspekt do jednego facecika. Teraz muszą tylko odpowiednio wszystko poprowadzić i będzie dobrze. Mają czas.
0 kudosshuwar   @   14:09, 02.09.2019
Moje życie nie jest powtarzalne, wciąż szukam nowych wyzwań Uśmiech
Może źle się wyraziłem. Ja bardziej obawiam się tego, że CP nie do końca trafi w moje gusta.
0 kudosLucas-AT   @   14:38, 02.09.2019
Cytat: shuwar
No kurcze, może być różnie. Kolejny materiał, kolejny gameplay, a ja widzę to samo. Powtarzalne czynności, które mogą być ciekawe, ale jeśli będę je powtarzał 300 razy, to ...

Cytat: shuwar
Ja bardziej obawiam się tego, że CP nie do końca trafi w moje gusta.

Spędziłeś dziesiątki godzin w Falloucie 4, podoba Ci się Fallout 76 i uważasz Andromedę za grę dobrą, więc nie powinieneś bać się potencjalnej powtarzalności w Cyberpunku. Dumny

Mi hype nie opadł wcale. Wciągająca fabuła, rozbudowane i ciekawe questy, wysoki poziom dialogów na pewno nie zawiodą - może być tylko lepiej niż w Wiedźminie 3. Do tego będzie spore replaybility, a mapa ciekawsza, bo bardziej skondensowana niż w Wiedźminie 3. Graficznie nadal wygląda bardzo dobrze, choć raczej poczekam z zakupem na wersję na PS5 lub nowego Xboksa, by zagrać w ultra detalach w 4k (jeśli ta wersja nie pojawi się zbyt późno względem pozostałych platform - mam nadzieję, że w tym samym roku).
0 kudosshuwar   @   15:57, 02.09.2019
Fallouty podobały mi się ze względu na zwiedzanie i symulator chodzenia. Andromeda ma ciekawy wątek fabularny i barwne postacie / towarzyszy. W CP mam wrażenie, że będzie sporo "hakowania". Więc kto wie jak będzie.
0 kudospetrucci109   @   08:15, 03.09.2019
A mi się to podoba. Wygląda ciekawie. I gameplayowo i stylistycznie. A, że graficznie może nie powala aż tak... Co z tego.
Dodaj Odpowiedź