Cyberpunk 2077 zaoferuje ogromną swobodę w mechanice rozgrywki
Właśnie ta swoboda odróżni projekt od serii Wiedźmin.
Gry studia CD Projekt RED od zawsze oferowały sporą swobodę, jeśli chodzi o wybory fabularne. Najnowsze przedsięwzięcie dewelopera, Cyberpunk 2077 ma iść w tej kwestii o krok dalej, oddając w ręce graczy również ogromną swobodę rozgrywki. Tak przynajmniej uważa dyrektor zadań, Mateusz Tomaszkiewicz.
Tomaszkiewicz rozmawiał niedawno z ekipą Area Jugones, a w trakcie wywiadu powiedział, że Cyberpunk 2077 posiada wszystkie elementy charakterystyczne dla wcześniejszych gier jego studia, a przy okazji oferuje więcej możliwości, jeśli chodzi o mechanikę rozgrywki.
"Mamy elementy, które pojawiły się w poprzednich grach", powiedział Tomaszkiewicz. "Jak wspomniałem wcześniej, mamy decyzje, konsekwencje, dobre postaci itd. Myślę, że nowością w tym projekcie jest to, że nieliniowość rozgrywki przenosimy na następny poziom, o czym przekonasz się grając".
"Oznacza to, że jest wiele sposobów realizacji misji, zależnych od tego, jak stworzyłeś swoją postać i jakich narzędzi używasz. Myślę, że to coś co odróżnia naszą grę od Wiedźmina. W Wiedźminie była podstawowa pętla rozgrywki, a nieliniowość była w narracji. Tym razem gameplay także będzie nieliniowy. Myślę, że tu jest duża różnica, jeśli chodzi o skomplikowanie naszych misji w stosunku do Wiedźmina".
Więcej na temat Cyberpunk 2077 powinniśmy się dowiedzieć w trakcie targów E3 2019. Być może w trakcie imprezy wreszcie poznamy datę premiery, która, wedle ostatnich plotek, odbędzie się w przyszłym roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler