Battlefield 4 załatane - gra dostała patche dla PC, PS4 i Xboksa One
Studio DICE w ciągu ostatnich kilku dni opublikowało trzy, sporych rozmiarów, aktualizacje dla Battlefield 4.
bigboy177 @ 15.01.2014, 14:55
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
Studio DICE w ciągu ostatnich kilku dni opublikowało trzy, sporych rozmiarów, aktualizacje dla Battlefield 4. Łatki dedykowane są komputerom PC, jak również konsolom obecnej generacji, a wśród zmian przeczytać możemy głównie o poprawie stabilności działania kodu, likwidacji licznych błędów oraz zmianach w balansie rozgrywek. Poniżej przedstawiamy Wam pełne zestawienie zmian, pogrupowanych wedle platformy.
Aktualizacja wersji PC, opublikowana 13 stycznia:
● liczne poprawki, wpływające na ogólną stabilność;
● poprawiono "wyciek" pamięci, pojawiający się po zamknięciu poziomu, co może doprowadzić do błędu informującego o braku pamięci przy dłuższych sesjach zabawy;
● dodatkowa poprawka zapętlającego się dźwięku po włączeniu ustawień graficznych High/Ultra;
● dodano ostrzeżenie podczas korzystania z przestarzałych sterowników Legacy AMD;
● poprawiono błąd, który sprawiał, że krew pojawiała się przed faktycznymi obrażeniami;
● poprawiono błąd, który powodował, że ikona rangi na liście punktów nie była aktualizowana;
● poprawiono błąd dla wersji azjatyckiej, która nie działała na Windows 8.1;
● unormowano koszta naprawy wszystkich pojazdów;
● poprawiono błąd, który powodował, że na karcie żołnierza nie zmieniał się poziom energii;
● poprawiono błąd, który sprawiał, że nie pojawiał się przyjazny marker i gracze strzelali do sojuszników;
● poprawiono błąd, który sprawiał, że amunicja HMG blokowała kamerę kierowcy;
● poprawiono o 25% obrażenia dla działka 20 mm odrzutowca stealth;
● odrzutowce stealth teraz kontroluje się bardzo podobnie, F35 i J-20 są zwinniejsze, niż Su-50;
● odrzutowce bojowe latają podobnie, wszystkie trzy są mniej zręczne;
● poprawiono błąd kamery, podczas przełączania broni w trakcie kucania;
● poprawiono okazyjny błąd, który sprawiał, że zanikały dźwięki podczas jeżdżenia kołowym IFV;
● poprawiono błąd, który sprawiał, że gracz pojawiał się pod mapą Lancang Dam;
● poprawiono migotanie mapy oraz minimapy w Rogue Transmission oraz Operation Locker.
Aktualizacja wersji PS4, opublikowana 14 stycznia:
● liczne poprawki, wpływające na ogólną stabilność;
● poprawiono migotanie mapy oraz minimapy w Rogue Transmission oraz Operation Locker;
● poprawiono błąd, który sprawiał, że gracz pojawiał się pod mapą Lancang Dam;
● poprawiono o 25% obrażenia dla działka 20 mm odrzutowca stealth;
● unormowano koszta naprawy wszystkich pojazdów, auta z mniejszą liczbą punktów naprawiane są wolniej, niż miało to miejsce wcześniej;
● poprawiono bug, który sprawiał, że amunicja HMG dla M1 Abrams blokowała kamerę kierowcy;
● poprawka przyjaznego markera, który, nie pojawiając się, sprawiał, że sojusznicy do siebie strzelali;
● poprawiono błąd, który powodował, że na karcie żołnierza nie zmieniał się poziom energii, mimo że żołnierz był ranny;
● poprawiono błąd, który sprawiał, że gra nie włączała się kiedy konsola działała w następujących językach: japońskim, duńskim, portugalskim, chińskim, koreańskim, czeskim oraz brazylijskim;
● poprawiono błąd, który sprawiał, że żołnierz ginął mając 1 punkt energii, zamiast 0;
● poprawiono błąd, który powodował pojawienie się krwi, nim faktycznie były jakieś obrażenia.
Aktualizacja wersji Xbox One, opublikowana 15 stycznia:
● liczne poprawki, wpływające na ogólną stabilność;
● liczne poprawki zapętlającego się dźwięku;
● poprawiono migotanie mapy oraz minimapy w Rogue Transmission oraz Operation Locker;
● poprawiono błąd, który sprawiał, że gracz pojawiał się pod mapą Lancang Dam;
● poprawiono wykrywanie kolizji z otwartymi drzwiami oraz kontenerami, błąd sprawiał, że granaty odbijały się od otwartych drzwi;
● poprawiono okazyjny błąd, który sprawiał, że zanikały dźwięki podczas jeżdżenia kołowym IFV;
● poprawiono błąd kamery, podczas przełączania broni w trakcie kucania;
● poprawiono błąd, który pojawiał się w dodatku Chińska Nawałnica, a który wpływał na pasażerów, podczas celowania;
● poprawiono o 25% obrażenia dla działka 20 mm odrzutowca stealth;
● unormowano koszta naprawy wszystkich pojazdów, auta z mniejszą liczbą punktów naprawiane są wolniej, niż miało to miejsce wcześniej;
● poprawiono bug, który sprawiał, że amunicja HMG dla M1 Abrams blokowała kamerę kierowcy;
● poprawka przyjaznego markera, który, nie pojawiając się, sprawiał, że sojusznicy do siebie strzelali;
● poprawiono błąd, który powodował, że na karcie żołnierza nie zmieniał się poziom energii, mimo że żołnierz był ranny;
● poprawiono błąd, który powodował, że ikona rangi na liście punktów nie była aktualizowana;
● poprawiono błąd, który sprawiał, że żołnierz ginął mając 1 punkt energii, zamiast 0;
● poprawiono błąd, który powodował pojawienie się krwi, nim faktycznie były jakieś obrażenia.
● zredukowano ryzyko uszkodzenia zapisu kampanii dla jednego gracza.
Jak widać trochę tego jest, więc może wreszcie będzie się dało grać w spokoju. Jeśli już szarpaliście i macie jakieś odczucia, dajcie znać w komentarzach poniżej. Chętnie poznamy Waszą opinię.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler