Borderlands zawita także na iOS w postaci Borderlands Legends

Premiera Borderlands 2 już za nami (nasza recenzja tutaj), ale oprócz nadchodzących dodatków, fani tej serii, powinni wyczekiwać jeszcze czegoś - gry na urządzenia mobilne.

@ 22.10.2012, 12:37
Kamil "zvarownik" Zwijacz
mob, inne

Borderlands zawita także na iOS w postaci Borderlands Legends

Premiera Borderlands 2 już za nami (nasza recenzja tutaj), ale oprócz nadchodzących dodatków, fani tej serii, powinni wyczekiwać jeszcze czegoś - gry na urządzenia mobilne.

W cyfrowym poradniku do najnowszej części można znaleźć reklamę nadchodzącej produkcji na iPada i iPhone'a - Borderlands Legends. Na obrazku możemy wyczytać, że dostępnych będzie tysiące broni, 36 mocy i zdolności, cover system i tryb Fight for Your Life. Rozgrywka opierać się będzie na odpieraniu kolejnych fal wrogów, a wcielimy się w postacie znane z pierwszej odsłony gry: Rolanda, Lilith, Mordecaia i Bricka.

Nie brzmi to jak jakaś super wypasiona gra, ale w autobusie czy gdziekolwiek indziej, może zapewnić kilka miłych chwil. Czekamy zatem na oficjalne stanowisko 2K Games, które powinno pojawić się dość szybko, ponieważ premiera tytułu ma się odbyć jeszcze w tym miesiącu.

Borderlands zawita także na iOS w postaci Borderlands Legends

Sprawdź także:
Borderlands

Borderlands

Premiera: 26 października 2009
PC, PS3, XBOX 360

Borderlands to pierwszoosobowa strzelanka stworzona przez studio Gearbox Software, znaną między innymi dzięki serii Brothers in Arms. Tym razem deweloperzy postanowili je...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   13:49, 22.10.2012
Chcą zarobić póki jest szał na serię czy może jednak chcą dać porządną grę.
0 kudosguy_fawkes   @   14:07, 22.10.2012
Moim zdaniem wielkie marki znane z dużych platform nie powinny być rozdrabniane na tabletowe i smatfonowe pierdółki, bo to robi niepotrzebny burdel, no ale cóż - dla wydawcy liczy się kasa.
0 kudosdenilson   @   14:36, 22.10.2012
Niepotrzebny krok ze strony twórców. Prawdziwi gracze nie tkną wersji na iOS.
0 kudoslukas94mos   @   15:04, 22.10.2012
denilson

Co rozumiesz przez powiedzenie

"Prawdziwi gracze nie tkną wersji na iOS."
0 kudosdenilson   @   16:00, 22.10.2012
Tacy jak ja, którzy gardzą portami na smartfony. Taki Max Payne na właśnie smartfona to dla mnie czysta profanacja. To jest gra, którą znam dobrze od kiedy miała swoją premierę i ja nie wyobrażam sobie by grać w to na jakimś obecnie modnym urządzeniu, które de facto nie jest przeznaczone do grania.
0 kudosguy_fawkes   @   16:08, 22.10.2012
UP: Tutaj nie ma co porównywać, gdyż Borderlands na urządzenia mobilne nie będzie portem znanej nam jedynki, tylko dopasowaną do nich, osobną gierką.
0 kudosdenilson   @   16:15, 22.10.2012
@Guy Tak czy siak nie miałbym parcia na tą grę. Teraz te smartfony pojawiły się i z marszu zostały uznane przez wielu ludzi za platformę do grania na którą pojawiają się gry typu "casual". Niestety, ale pod tym względem moje poglądy są staromodny, z epoki dinozaurów. Do grania nadaje się konsola tudzież "blaszak" od którego rozpocząłem przygodę z grami.
0 kudosDirian   @   16:30, 22.10.2012
E tam, na smartphony zaczyna wychodzić tyle fajnych gier, że warto i tę platformę mieć w kieszeni.

A "prawdziwy gracz", jeżeli w ogóle ktoś/coś taki/takiego istnieje, powinien mieć każdą platformę.
0 kudosdenilson   @   16:34, 22.10.2012
Wolę poczekać aż baza gier naprawdę godnych uwagi gier będzie dostępna na smartfony bo jak na razie to ten segment dopiero raczkuje.
0 kudosDirian   @   16:47, 22.10.2012
Nie zgodzę się z tym. Już teraz jest masa świetnych gier, a branża dynamicznie się rozwija. Wiadomo, że spora część to gry zręcznościowe czy logiczne, ale to właśnie one, a w zasadzie pomysłowość twórców, sprawiają, że jest w co grać.

Na natłok dużych produkcji z prawdziwego zdarzenia trzeba będzie poczekać jeszcze trochę poczekać, ale już teraz trochę tego jest (np. GTA III czy Max Payne, co by daleko nie szukać).
0 kudosLucas-AT   @   17:39, 22.10.2012
Cytat: Dirian
Na natłok dużych produkcji z prawdziwego zdarzenia trzeba będzie poczekać jeszcze trochę poczekać, ale już teraz trochę tego jest (np. GTA III czy Max Payne, co by daleko nie szukać).

Tylko, że w te gry ciężko grać na dotykowym ekranie. Jeśli ktoś pisze, że w Max Payne'a gra się wygodnie i z precyzją, to oszukuje sam siebie. Dlatego smartfon, w mojej opinii, zawsze zostanie z grami casualowymi, logicznymi lub prostymi platformowymi. Oczywiście nie piszę, że to złe gry, bo jak pokazuje chociażby najnowszy Rayman, są godne uwagi Wszystkiemu winny jest ten ekran dotykowy jako standard w telefonach. Przez niego telefony tracą swój potencjał. Nowsze smartfony mają już tyle RAMu co PS3 i X360 razem wzięte oraz dwurdzeniowe procesory. Wyobraźcie sobie jakie gry by było można stworzyć. Takie jak na Vicie. A byłyby tańsze niż na konsolach przenośnych. Telefony na siebie zarabiają, a konsola nie. Dlatego producenci nie muszą sobie odbijać na sprzedaży gier, podnosząc ich ceny, jak to było dotychczas na konsolach.

Rzecz jasna, na telefonie gramy raczej chwilowo, więc nikt by nie chciał jakiś skomplikowanych strategii. Ale pewien potencjał jest marnowany.
0 kudosDirian   @   17:44, 22.10.2012
Fakt, sterowanie psuje zabawę w niektórych tytułach. Max to dobry przykład - choć gra się całkiem fajnie, to jednak sterowanie jest trochę schrzanione. Choć np. w Modern Combat 2 grałem kiedyś po sieci całkiem sporo na iPodzie Touch i mimo sterowania dotykiem, na brak precyzji nie narzekałem (grałem z wyłączonym AIM-em). Niemniej trochę się przy tej gierce nasiedziałem, więc nabrałem wprawy. Ale kto wie, może ktoś coś przełomowego wymyśli w kwestii sterowania ;)
0 kudosguy_fawkes   @   17:50, 22.10.2012
Cytat: Dirian
Ale kto wie, może ktoś coś przełomowego wymyśli w kwestii sterowania ;)
W sumie była już Xperia Play, która sprzedała się słabo, choć miała niezły potencjał - sam chciałem mieć ten telefon.
Istnieją już dedykowane telefonom pady i przystawki do moich montowania, więc pewien poziom komfortu osiągnąć można już w tym momencie. Tak czy siak zgadzam się jednak z twierdzeniem, że do bardziej ambitnych gier ekran dotykowy po prostu się nie nadaje i to jest trochę tak jak z 3D w telewizorach - tylko ich producenci twierdzą, że to świetne rozwiązanie.
0 kudosLucas-AT   @   18:02, 22.10.2012
Cytat: guy_fawkes
W sumie była już Xperia Play, która sprzedała się słabo, choć miała niezły potencjał - sam chciałem mieć ten telefon.

Była, ale takie wyjątki nic nie zmienią. Tradycyjne klawisze zamiast ekranu dotykowego musiałby stać się standardem. Dopóki podstawą jest dotyk, dopóty gry będą tworzone z myślą o nim. Jednostki takie jak Xperia Play mogą nam tylko pomóc w sterowaniu, ale gier typowo hardkorowych nie będzie. Chyba, że ktoś wpadnie na jakiś rewolucyjny pomysł.

Samo OnLive w komórkach też mija się z celem, a ma to wielki potencjał. Bo jak mam zagrać w Assassin's Creeda na telefonie? Panel dotykowy jest tylko zarazą i nie wiem dlaczego poddał się takiej ekspansji. Gdybym miał możliwość, to swój phone bym wymienił na taki sam model, ale z klawiszami.
0 kudosDirian   @   18:23, 22.10.2012
Zawsze pozostają telefony z dotykowym ekranem i QWERTY. Niemniej, są przez to dość grubaśne, a do tego na dobrą sprawę mało jest topowych modeli z klawiaturą. Dotykowy ekran stał się na dobrą sprawę popularny wraz z pierwszym iPhone - reszta producentów zobaczyła rosnącą popularność słuchawki od Apple (która w swoim czasie była czymś naprawdę świeżym na rynku smartphonów) i wtedy wyścig dotykowców wystartował na dobre...

A Xperia Play to jakby nie patrzeć ostry niewypał, bo to taka konsola bez gier. Do tego pod względem wydajności już w momencie premiery był to przeciętny telefon. Media za mocno nadmuchały ten telefon, a wyszło co wyszło, czyli nic ciekawego.
Dodaj Odpowiedź