
Sea of Solitude to gra opracowana przez niezależne studio Jo-Mei Games, a wydana przez firmę Electronic Arts w ramach inicjatywy EA Originals, w której firma zapewnia wsparcie niewielkim deweloperom, posiadającym ciekawy pomysł.
Głównym bohaterem Sea of Solitude jest młoda dziewczyna o imieniu Kay. Przemieniona w potwora przemieszcza się po opuszczonym przez ludzi, przykrytym wodą i zniszczonym mieście. Podczas eksploracji stara się dowiedzieć co dokładnie tu zaszło i w jaki sposób jest w stanie powrócić do swojej normalnej postaci.
Rozgrywka w Sea of Solitude oparta została przede wszystkim na eksploracji, okazyjnie rozwiązujemy też jakieś zagadki logiczne. Kluczowa w ich przypadku jest spostrzegawczość, albowiem to na niej oparto łamigłówki. Mimo że nikt na nas nie poluje, w trakcie zabawy natrafiamy na inne potwory, które mogą być dla nas - nieintencjonalnie - zagrożeniem. Interakcja z nimi pomaga nam zrozumieć warunki, w jakich się znajdujemy.
Sea of Solitude stawia na sugestywną, wyjątkową pod względem stylistyki oprawę wizualną. Charakterystyczna grafika pogłębia doznania i buduje klimat.
Jeżeli cokolwiek jest w stanie sprawić, by gracze na Electronic Arts patrzyli nieco przychylniejszym okiem niż przez pryzmat niewypału pt. Anthem, mikrotransakcji w singlowych grach i nadmierną eksplo...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler