Premiery miesiąca - lipiec 2019


Materdea @ 09:51 02.07.2019
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Kofeiniarz, kokainiarz, kodeiniarz.

Parno, duszno, żar leje się z nieba - szkoda, że nie brzmi to jak metafora branży growej, w której potężne premiery AAA trafiają do nas co dwa tygodnie, a konsole generują tyle ciepła, że wywołuje to podniesienie się temperatury o kilka stopni. Cóż, sezon ogórkowy.

Lipiec jest chyba najgorszym miesiącem dla graczy. Przestój spowodowany wakacjami (szeroko pojętą letnią przerwą w dosłownie wszystkim – polityce, nauce, życiu społecznym) odbija się przede wszystkim na branży wydawniczej. Nie ma świąt, nie ma okazji do kupowania prezentów, to i mniej produktów ląduje na półkach. Ilość poniższych gier dobitnie to pokazuje.

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn - Shadowbringers (PC, PlayStation 4) - 2 lipca


Shadowbringers to trzecie duże rozszerzenie fabularne do zrewitalizowanego MMORPG-a Final Fantasy XIV: A Realm Reborn. Historia kontynuuje wątki z dwóch poprzednich dodatków – Heavensward i Stormblood.

W ramach nowości w rozgrywce, tym razem dostajemy nową krainę – Norvrandt – zwiększony maksymalny poziom postaci (do 80.), a także dwie rasy (Viera i Hrothgar), miasta (The Crystarium i Eulmore) oraz krainy (Rak’Tika Greatwood, Amh Araeng, Il Mheg czy Lakeland).

Do tego dochodzą oczywiście przedmioty, wyzwania, rajdy (8-osobowe), a także system Trust, polegający na możliwości włączenia do drużyny postaci fabularnych, by w swoim tempie przechodzić oparte o głównym scenariuszu misje.

Sea of Solitiude (PC, Xbox One, PlayStation 4) – 5 lipca


Sea of Solitude to kolejna produkcja ze stajni firmy Electronic Arts, która zostanie wydana w ramach programu EA Originals – czegoś na wzór mecenatu nad niezależnymi producentami, finansując pewne aspekty produkowanych przez nich gier (np. marketingowe). Autorami są ludzie ze studia Jo-Mei Games i projektantka Cornelia Geppert.

W Sea of Solitude wcielamy się nastolatkę o imieniu Kay. Dziewczyna została przemieniona w potwora - przemieszcza się po opuszczonym przez ludzi, przykrytym wodą i zniszczonym mieście. Podczas eksploracji stara się dowiedzieć, co dokładnie tu zaszło i w jaki sposób jest w stanie powrócić do swojej normalnej postaci.

Rozgrywka skupia się głównie na eksploracji. Kolejne puzzle układamy przez m.in. zagadki środowiskowe, kontakt z innymi potworami czy też przez otoczenie, znajdując fragmenty pozwalające nam odczytywać z nich drugie dno.

Sprawdź także:

Sea of Solitude

Premiera: 05 lipca 2019
PC, PS4, XBOX ONE

Sea of Solitude to gra opracowana przez niezależne studio Jo-Mei Games, a wydana przez firmę Electronic Arts w ramach inicjatywy EA Originals, w której firma zapewnia wsp...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudospetrucci109   @   13:11, 02.07.2019
Niby sezon ogórkowy ale Wolfenstein i Sea of solitude ciekawe Uśmiech