343 Industries - twórcy Halo - zaczyna od zera i zmienia silnik graficzny

Studio postanowiło przenieść się na Unreal Engine. Narzędzie ma ułatwić i przyspieszyć proces dewelopingu gier.

@ 01.02.2023, 13:32
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, xbox one, xbox x/s

343 Industries - twórcy Halo - zaczyna od zera i zmienia silnik graficzny

343 Industries to studio należące do Microsoftu i zajmujące się od jakiegoś czasu tworzeniem kolejnych odsłon serii Halo. Ostatnio kilkakrotnie pisaliśmy jednak o tym, że z ekipy odchodzą zasłużeni deweloperzy (w sumie z pracą pożegnało się aż 95 osób), a teraz dotarły do nas plotki dotyczące przyszłych gier.

Redakcja portalu Bloomberg, powołując się na jakieś wiarygodne źródła, opublikowała raport, z którego wynika, że 343 Industries zamierza niejako rozpocząć od zera. Przede wszystkim studio zmieni silnik graficzny Slipspace, który opracowano na potrzeby Halo Infinite, i zamiast niego wykorzysta Unreal Engine 5. Narzędzie było podobno problematyczne i trudne w pracy.

343 Industries podobno znacznie wcześniej zamierzało przejść na Unreal Engine, ale nigdy procesu nie przeprowadzono. Dopiero po tym, jak zmieniło się w firmie szefostwo i odszedł Bonnie Ross, a na jego miejsce przyszedł Pierre Hintze, podjęto tę niełatwą decyzję. Wszystkie przyszłe gry z serii Halo, a także nowa zawartość sieciowa dla Halo Infinite powstawać będzie na nowym narzędziu.

Kolejne informacje na temat serii Halo będziemy mieć dla Was niebawem. Póki co trzeba się uzbroić w cierpliwość.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?