Halo 6 może być projektowane w oparciu o Unreal Engine 5
Halo 6 może być aktualnie w fazie produkcji, a deweloperzy przygotowują je na Unreal Engine 5.
Okazuje się, że są kolejne informacje na temat kontynuacji Halo Infinite. Dwóch kolejnych twórców napomknęło na swoich mediach społecznościowych, że pracowało nad najprawdopodobniej Halo 6.
Pierwszy z nich to Justin Dinges, były dyrektor artystyczny, który na swoim profilu LinkedIn wspomniał, że od kwietnia 2022 roku pracował nad niezapowiedzianą odsłoną Halo. Drugi twórca to Ian Slutz, starszy projektant systemów, który z kolei wspomniał o pracach nad projektem na Unreal Engine 5. Może to oznaczać, że studio 343 Industries porzuciło własny silnik, aby rozwijać następną odsłonę w oparciu o technologię od Epic Games.
Halo Infinite to najgorsza premiera w całej historii tego zasłużonego cyklu. Tytuł wyszedł zbyt szybko, a Microsoftowi się oberwało za niedopracowaną produkcję, brak rozgrywek sieciowych oraz małą liczbę aktualizacji. Obecnie jest już grą na odpowiednim poziomie, ale szósta odsłona nie może zaliczyć podobnego startu z problemami.
Decyzja o wybraniu Unreal Engine 5, jeżeli faktycznie dotyczy kolejnej części Halo, jest zrozumiała. Oprogramowanie Epic jest sprawdzone, a jego twórcy są w stanie na każdym etapie produkcji wspomóc studia, które w oparciu o ich silnik robią gry i napotykają problemy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler