Halo Infinite: główny scenarzysta gry odchodzi z 343 Industries

Główny scenarzysta gry Halo Infiite odszedł ze studia 343 Industries.

@ 03.01.2022, 18:56
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, xbox one, xbox x/s

Halo Infinite: główny scenarzysta gry odchodzi z 343 Industries

Główny autor fabuły Halo Infinite, Aaron Linde, ogłosił, że odchodzi z 343 Industries w 2022 roku. Linde powiedział na Twitterze, że zmienia pracodawcę, aby „skorzystać z nowej okazji”, ale nie uściślił jeszcze, dokąd zmierza i co to za okazja.

W każdym razie Linde powiedział, że opuszczenie 343 było strasznie trudną decyzją. „Halo Infinite pozostanie jednym z najbardziej dumnych osiągnięć w mojej karierze do końca mojego życia” – powiedział. „Jestem bardzo wdzięczny, że byłem tego częścią”.

Jako główny projektant narracji, Linde był odpowiedzialny za mały zespół pisarzy zajmujących się wszystkimi treściami narracyjnymi otwartego świata w grze, o czym chwali się na swoim profilu LinkedIn. Oznaczało to ponad 15 000 linii dialogów marines i obcych, ponad 100 dzienników dźwiękowych i innych pojedynczych dialogów.

Przed Halo, Linde był głównym scenarzystą Gearbox, gdzie pracował przy Battleborn, zanim przeniósł się do ArenaNet, aby pracować nad niezapowiedzianym projektem w studiu odpowiedzialnym za popularną swego czasu serię Guild Wars. Następnie przeniósł się do Bungie, aby zostać starszym pisarzem przy Destiny 2, zanim w 2019 przeszedł do 343 Industries, aby pracować nad superprodukcją Halo Infinite.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?