Rockstar naprawia GTA: The Trilogy The Definitive Edition - ponad 100 zmian w nowym patchu

Po totalnym blamażu, jakim była premiera Grand Theft Auto: The Trilogy The Definitive Edition, studio Rockstar próbuje odzyskać - chociaż częściowo - utraconą reputację. Ma w tym pomóc seria łatek.

@ 30.11.2021, 20:07
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, switch, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Rockstar naprawia GTA: The Trilogy The Definitive Edition - ponad 100 zmian w nowym patchu

Właśnie zadebiutował pierwszy patch do GTA: The Trilogy The Definitive Edition, prawdopodobnie jednej z najbardziej zabugowanych produkcji ostatnich lat. Łatka przynosi przeszło 100 poprawek.

O tym jak bardzo niedopracowaną produkcją okazała się odświeżona trylogia GTA można by napisać książkę, i to raczej w wydaniu wielkoformatowym. Tego typu gra nie powinna ukazać się na rynku, na pewno nie w tym stanie. Stało się jednak, a studio Rockstar ma przed sobą niełatwe zadanie - ilość poprawek jakie trzeba wprowadzić jest wręcz przytłaczająca. Właśnie zadebiutował jednak pierwszy patch, przynosząc ze sobą bardzo pokaźną liczbę zmian.

Aktualizacja eliminuje przeszło 100 błędów. Wprowadzono poprawki do tekstur, oprawy wizualnej, usunięto błędy, jak np. padających przez dach czy... pod wodą deszcz. Poprawiono także rozdzielczość niektórych obiektów, a także wyeliminowano kluczowe niedoróbki, jak m.in. błąd w misji Gun Runner z Vice City, gdzie nie dało się zniszczyć skrzynek, a tym samym ukończyć misji i gry.

Pełna lista zmian jest dostępna w tym miejscu. Łatki dla każdej z gry (GTA 3, Vice City, San Andreas) ważą od 2,4GB do 18,11GB, zależnie od gry i platformy.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?